AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Hun har ikke teskta meg på 1 uke og 3 dager, så spør hun om hun kan komme over også sier jeg ja, jeg sa bare "drit i det" siden hun driver å roter i mine spill, så blir hun sint og gråter ut av det blå, bare jeg hever stemmen litt, hun var ikke slik før,og når jeg spør hvorfor hun ikke har snakka med meg på ei uke, sier hun at hun har vært lat og vært mye opptatt, at alt ikke bare handler om meg hele tiden og at hun ville ha litt alene tid. Hun er begynner å irritere meg måten hun holder på, burde jeg bare gå fra henne, vi er begge unge Anonymkode: 53060...8c9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Jeg er 43 og hadde regna forholdet som over om jeg ikke hørte fra kjæresten på 10 dager. Anonymkode: b16ae...f74 1 1
AnonymousBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Hvis dere ikke får noe positivt ut av det, altså å bli enige og SNAKKER SAMMEN, så er det antakelig ikke verdt det. Høres litt ut som meg og partneren min, men forskjellen er at den ene ikke gir seg før jeg eller han får et svar. Vi bryr oss såpass mye om den andre, at vi ikke klarer å bare la den andre være sur uten å vite det. Vi KOMMUNISERER, selv i de situasjonene det ikke er reelt tid, men samtidig ønsker å prioritere forholdet. Så enten kan du se det som en naturlig del av et forhold (nedturer), eller så dumper du henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå