AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Jeg er en kvinne på 36 år, og har hele livet vært veldig rastløs. Jeg klarer liksom ikke helt å slappe av noengang, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Gift og har to barn i barneskolealder, og ellers velfungerende. Ikke bekymret for adhd, for jeg har ingen problemer med hverken konsentrasjon, hyperaktivitet eller noe annet i den gata. Det er mer som at jeg alltid er på vei et sted, eller føler at jeg må holde meg i gang. Jeg har hele voksenlivet hatt et deltidsstudie ved siden av jobb (får en fryktelig lang cv som ikke er til noe), og putter inn det ene prosjektet etter det andre utenom det også, det være seg oppussing, investeringsprosjekter, treningsprogram, verv i alle mulige styrer og stell osv osv. Jeg fullfører også, så det er ikke sånn at jeg bytter i øst og vest heller. Jeg klarer liksom ikke bare «være» eller finne roen. Jeg har en jobb jeg trives i, men til nyttår er jeg ferdig med studiet mitt, og da vet jeg nesten ikke hva jeg skal finne på. Akkurat som at full jobb (pluss noen vakter i mnd), og familie ikke er nok. Jeg har i det siste kjent mer på at jeg burde prøve å roe ned noen hakk, og heller lære meg å finne roen der jeg er, uten å måtte prestere på fem andre arenaer i tillegg. Jeg bruker mye tid med ungene på ettermiddager og helger, men vil gjerne vise de at man ikke trenger å jage etter noe hele tiden. Vise de at det er viktig å roe ned og bare nyte livet av og til. Jeg er såklart veldig veldig takknemlig for å ha helse til å dure på som jeg gjør, men syns vel etterhvert at ikke det gir så mye mening. Jeg har egentlig oppnådd det meste av det jeg har lyst til, og er fornøyd med livet sånn som det er. Er det noen som kjenner seg igjen og har noen råd til hvordan lære seg å roe ned kropp og hjerne? Anonymkode: 7cdfa...4b6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Hvordan vet du at du ikke har adhd? Høres jo ikke helt normalt ut da Anonymkode: b16d3...710
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Søken på mening, frihet er det folk ønsker. Sett deg på en stubbe i skogen, så finner du ut av noe lurt. Mvh. Anonymkode: fc80c...e4f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå