AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Barnet vårt har vært under kreftbehandling det siste halvanne året, og er nå ferdig behandlet til sommeren. Sykehuset har vært vårt andre hjem, og de ansatte ses på mer eller mindre som familie 😅 Jeg vil så gjerne gjøre stas på avdelingen siste behandlingsdag. Men klarer liksom ikke tenke ut noe.. Vil bestille en kake, men er det noen som har noen andre forslag? Noe som kanskje er hakket mer personlig? Anonymkode: e7aa8...65f 1
skruf Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 (endret) Hva med noe kunst, innrammet digitaltrykk? Lisa Aisati har urolig mye fint, ikke så dyrt heller https://salg.aisato.no Dette heter Lys i mørket, veldig symbolsk mtp alvorlig syke barn Edit; masse god bedring til gutten deres ❤️ Endret 25. mai 2023 av skruf 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 skruf skrev (Akkurat nå): Hva med noe kunst, innrammet digitaltrykk? Lisa Aisati har urolig mye fint, ikke så dyrt heller https://salg.aisato.no Dette heter Lys i mørket, veldig symbolsk mtp alvorlig syke barn Støtter denne! Lisa har bilder som kan passe til alt! Anonymkode: a2e1f...339
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 Kunst er ingen dum ide. Ellers ville jeg før ha gått for en fruktkurv enn en kake. Jeg har jobbet på sykehus, og det er relativt vanlig at pasienter kommer med godteri av noe slag til avdelingen. Det er absolutt koselig, og noe som blir satt pris på. Men i perioder kan det bli litt mye usunt, derfor har jeg satt ekstra stor pris på det de få gangene vi har fått fruktfat eller lignende. Flere av kollegene mine har også kommentert at det var ekstra hyggelig med noe som er sunnere enn alt godteriet. Anonymkode: c9ff9...d33 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 En fruktkurv, en blomst eller noe kunst, og et personlig kort fra dere. Det blir satt pris på mer enn kake og annet usunt som vi får relativt ofte. Anonymkode: d1510...e81
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 Snop, kake og blomster har vært det vanligste der jeg har jobbet, men vi har også fått poser med toro vaffelrøre (godt tips hvis du vet de har vaffeljern på pauserommet), sakprosa/fagbøker, elektrisk nakkemasasjemaskin fra enklere liv, og gavekort fra rema med beskjed om å kjøpe noe godt til neste teamsamling. Personlig liker jeg best de som skriver et kort og sier takk, evt sammen med en blomsterkvast. Vi forventer ingenting, men kort syns jeg er utrolig fint og gir alle mulighet til å lese. Anonymkode: 24ca0...78f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 Takk for mange fine tips! Det blir nok ei kake her - bestilt da, med figurer av lege og sykepleiere med superheltkappe 🙂 Men tenkte å i tillegg lage en fotobok, med bilder av reisen til barnet vårt. Bilder fra hen begynte behandlingen, gjennom behandlingen og nå i dag. Skrive tekster ved siden av, der vi forteller om forskjellige "stunder" som har oppstått når vi har vært innlagt og hvorfor disse episodene har betydd så mye for oss. Er dette litt meget, eller noe som faktisk settes pris på? Ts Anonymkode: e7aa8...65f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for mange fine tips! Det blir nok ei kake her - bestilt da, med figurer av lege og sykepleiere med superheltkappe 🙂 Men tenkte å i tillegg lage en fotobok, med bilder av reisen til barnet vårt. Bilder fra hen begynte behandlingen, gjennom behandlingen og nå i dag. Skrive tekster ved siden av, der vi forteller om forskjellige "stunder" som har oppstått når vi har vært innlagt og hvorfor disse episodene har betydd så mye for oss. Er dette litt meget, eller noe som faktisk settes pris på? Ts Anonymkode: e7aa8...65f Det blir litt for spesielt med fotobok. Jobber selv på sykehus, og vi setter stor pris på en sånn kake, evt en kurv med både godis, nøtter, frukt etc.. Ikke lov med vaffeljern så dropp pose med vaffelrøre… Anonymkode: f49f1...9f8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for mange fine tips! Det blir nok ei kake her - bestilt da, med figurer av lege og sykepleiere med superheltkappe 🙂 Men tenkte å i tillegg lage en fotobok, med bilder av reisen til barnet vårt. Bilder fra hen begynte behandlingen, gjennom behandlingen og nå i dag. Skrive tekster ved siden av, der vi forteller om forskjellige "stunder" som har oppstått når vi har vært innlagt og hvorfor disse episodene har betydd så mye for oss. Er dette litt meget, eller noe som faktisk settes pris på? Ts Anonymkode: e7aa8...65f Dropp fotobok, lag heller en bok dere har hjemme. Fordi: hvor skal de gjøre av boken etter å ha sett i den? Dette er deres reise, ikke de ansatte sin. Skriv et fint kort der du takker og setter pris på de. Ei korg med nøtter, frukt, sjokolade er fint. Eplemost o.l barnet kan tegne ei tegning du legger ved Anonymkode: a74de...26a 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2023 #10 Skrevet 31. mai 2023 On 5/26/2023 at 11:01 PM, AnonymBruker said: Takk for mange fine tips! Det blir nok ei kake her - bestilt da, med figurer av lege og sykepleiere med superheltkappe 🙂 Men tenkte å i tillegg lage en fotobok, med bilder av reisen til barnet vårt. Bilder fra hen begynte behandlingen, gjennom behandlingen og nå i dag. Skrive tekster ved siden av, der vi forteller om forskjellige "stunder" som har oppstått når vi har vært innlagt og hvorfor disse episodene har betydd så mye for oss. Er dette litt meget, eller noe som faktisk settes pris på? Ts Anonymkode: e7aa8...65f Vi har en vegg på jobben min der vi henger opp slike hilsener. En bok er vanskelig å ta vare på. Et kort er mer enn nok. også i tillegg til lt det andre som et nevnt; det vi blir veldig glade for hos oss er god kaffe og te. Det er ofte det vi ønsker oss mest for å være helt ærlig. ellers blir jeg veldig glade de gangene det er gitt en gave til en veldedig organisasjon «istedefor å gi til oss som ikke har lov til å ta imot. Anonymkode: d916c...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå