frøkna Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Telefonen er kaputt, og må kjøpe ny. I ett hav av muligheter så er det litt vanskelig syns jeg.. Siste jeg har hatt er en Xiomi, men må si jeg ikke har vært særlig fornøyd. Før den hadde jeg en Huawei jeg var veldig fornøyd med. Viktig for meg er god kamerafunksjon, og gjerne en telefon som tåler en liten støyt. Budsjett: rundt 4-8.000. Tar gjerne imot anbefalinger så jeg kan snevre det inn litt
M71 Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Kjøpte min pixel 7 Pro med abonnement fra ice. Telefonen kom da på 6500,- og abonnement er ca 350,- i måneden. Finner du noe tilsvarende så er det veldig høy value for money. Minstemann/Nyeste i serien, 7a er rimelig og bra. https://www.tek.no/produkter/23833/google-pixel-7a
Fant80 Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Den eneste mobilen jeg alltid havner tilbake til er Samsung. Best kamera,og minst "quirks" alt er bare mer gjennomført en konkurrentene etter min mening da. Da jeg endret Android telefon sist havnet jeg på en OnePlus 9 Pro. En god telefon på de fleste områder.Byttet den ut mot en S22 Ultra i fjor. Skjermen er bedre. Batteriet var bedre. Kamera er veldig mye bedre. Den er større (som jeg foretrekker) Men i dag er det så mange gode Android telefoner på markedet. Hørt gode ting om nye Pixel Pro som hen over har. Men når prisen daler nedover,så går det på bekostning av noe. Som oftest i dag gjelder ikke det selve dag-dag ytelse. Men mer som kamera osv. Med mindre man er en gamer da,eller en som krever kraftig 3D ytelse osv. Da er det jo de dyreste man burde velge.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 Du ligger litt over i budsjett, men i 3-4k klassen anbefaler jeg (og de fleste tester) Moto som en av de bedre. Har hatt min i 7 år nå og til og med batteriet har ikke tapt seg så mye. Anonymkode: e4e9b...33b 1
Okapi Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 Tror jeg ville valgt en Pixel i den prisklassen. Har en OnePlus Nord 2 selv, som jeg er så godt som 100% fornøyd med, men du får selvsagt noe bedre om du går litt opp i pris. Ville aldri eid en Samsung selv, men det er mest fordi jeg irriterer meg over grensesnittet de insisterer på å legge oppå Android. Teknisk og prismessig er de helt sikkert greie valg. 1
frøkna Skrevet 28. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 28. mai 2023 Tusen takk for alle gode råd! Jeg endte med å gå for Google pixel 7 a. Storfornøyd! 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå