Gå til innhold

Kontakt med mann, god kjemi og like interesser men plutselig mer opptatt og stille. hva skjer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jo altså traff en på nettet som jeg fant fort tonen med på alle områder, og vi ble betatt og likte hverandre godt. Skrev et par dager mye og ble bedre kjent. Så plutselig spør han lite og kontakter meg lite, og virker litt mer opptatt. Føler han har forandret seg uten å vite hvorfor. Men spurte han da om det var noe, og han sa at han var ikke så flink på dette og ville ikke mase på meg. Men jeg skrev jo at jeg likte å snakke med han så. Spurte om vi skulle snakke på tlf, men da skrev han at han likte ikke å snakke i tlf. Han skriver hjerte og at han liker meg og vil møte meg og sånn. At han ikke har hatt kontakt med ei dame som han har vært så lik som han før heller. Jeg føler vel han har stoppet opp å bli kjent med meg og at han vil dele minst mulig med meg når han har endret seg sånn. Og når jeg spør om det er noe galt så sier han nei. Så jeg begynner jo å lure veldig da. Blir usikker og da trekker jeg meg unna. Vi er jo i 30 årene så burde jo vært voksen nok da til å si ting som dem er. Han skrev han var ensom og lite venner og var stortsett hjemme på kveldene. Så plutselig er han annerledes. Nei jeg blir ikke klok. Noen røde flagg her? Han fikk bilder av meg og uten at jeg visste det så onanerte han av dem. Det fortalte han etterpå til meg. Følte meg litt såret av det. Gjerne gi meg litt råd hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 26263...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ble du såret av at han ronka til bildene dine?? 

Kanskje neste steg er å treffes.. noen ganger funker det ikke lengden på chat, men utifra det du skriver er kanskje ingen av dere interessert lengre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke int lenger. Let it go.

Anonymkode: e439b...6d1

Skrevet (endret)
svartkatt skrev (3 minutter siden):

Hvorfor ble du såret av at han ronka til bildene dine?? 

Kanskje neste steg er å treffes.. noen ganger funker det ikke lengden på chat, men utifra det du skriver er kanskje ingen av dere interessert lengre. 

For jeg fikk en følelse av at han ble kåt av bildene og runket uten at han ville si det til meg. Jeg spurte jo om han angret på noe og han sier nei og vil møte meg og finne på ting sammen. Men kommunikasjonen er jo psyko. E

Endret av marita31
Enn skulle tro en kunne være ærlige men nei
AnonymBruker
Skrevet

Ikke interresert lengre. Var der for litt siden selv. Han Var super engasjert. Vi sendte masse bilder til hverandre, hadde felles interesser, samme verdier i livet osv.. Plutselig ble det mindre og mindre kontakt. Kom med unnskyldninger uten at jeg spurte han. Plutselig så jeg at han hadde fått seg dame. Så jeg tipper på at jeg var bare ett alternativ mens han var på jakt etter andre. 

Anonymkode: ab562...601

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det bare. Jeg er mann, og har stadig endt opp med å være en av flere, og helst den som fades ut. Det er ikke forbudt å snakke med flere, eller parallelldate, og plutselig er det du eller jeg som sitter i samme situasjon. 

Anonymkode: fd6dd...343

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 18.24):

Jo altså traff en på nettet som jeg fant fort tonen med på alle områder, og vi ble betatt og likte hverandre godt. Skrev et par dager mye og ble bedre kjent. Så plutselig spør han lite og kontakter meg lite, og virker litt mer opptatt. Føler han har forandret seg uten å vite hvorfor. Men spurte han da om det var noe, og han sa at han var ikke så flink på dette og ville ikke mase på meg. Men jeg skrev jo at jeg likte å snakke med han så. Spurte om vi skulle snakke på tlf, men da skrev han at han likte ikke å snakke i tlf. Han skriver hjerte og at han liker meg og vil møte meg og sånn. At han ikke har hatt kontakt med ei dame som han har vært så lik som han før heller. Jeg føler vel han har stoppet opp å bli kjent med meg og at han vil dele minst mulig med meg når han har endret seg sånn. Og når jeg spør om det er noe galt så sier han nei. Så jeg begynner jo å lure veldig da. Blir usikker og da trekker jeg meg unna. Vi er jo i 30 årene så burde jo vært voksen nok da til å si ting som dem er. Han skrev han var ensom og lite venner og var stortsett hjemme på kveldene. Så plutselig er han annerledes. Nei jeg blir ikke klok. Noen røde flagg her? Han fikk bilder av meg og uten at jeg visste det så onanerte han av dem. Det fortalte han etterpå til meg. Følte meg litt såret av det. Gjerne gi meg litt råd hva jeg skal gjøre.

Enten har han deg som backup plan, han har vel kranglet med kona, så blitt venner med kona igjen hehe

Anonymkode: c3e58...339

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Enten har han deg som backup plan, han har vel kranglet med kona, så blitt venner med kona igjen hehe

Anonymkode: c3e58...339

Ikke noe som forundrer meg. men har blokket han overalt så slipper noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

Du bør stole at hvis han sier han er interessert så er han det. 

Hvis han har lite venner så kan det være en grunn til det, støter fra seg folk ved ubevisst virke lite interessert

Virker som en av dere må jobbe hvis det skal komme noen vei. Hvis en er usikker og den andre dårlig på å kommunisere så er det sikkert ikke lett

Anonymkode: c0629...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...