Gå til innhold

Menn! Hva er det mest sexy plagget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke plagg er det mest sexy dere ser oss kvinns gå i?? Gjerne del bilde!

Anonymkode: c8da3...e0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjoler og skjørt.

Anonymkode: 000f2...5f9

Skrevet

Jeans

AnonymBruker
Skrevet

Noe som ikke viser for mye hud

Anonymkode: 51ade...410

Gjest Paramount
Skrevet

Generelt sett er det ett plagg som skiller seg ut, og er i særklasse over alt annet, og det er ei brukt truse. Den trenger dere ikke en gang ha på for at den skal være sexy. Men av mer korrekte plagg og meninger så vil jeg si tights. Men det kan også være jeans, dressbukser eller joggebukser. Så lenge de sitter stramt over lårene, og hoftene, og viser stolt, frekt og tydelig at hun er kvinne. Kjoler er også høyt på listen dersom de har smalt liv, og gir en fin fasong til kroppen. Og korte skjørt, som kan gi et glimt av trusa, eller musa. Ikke alle kvinner våger (det er IKKE snakk om å ikke ønske her), å leve opp til slike perverse ekle mannefantasier, men det finnes noen som gjør, i hvert fall ei, og hun elsker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Strømper og kjole/skjørt. Er hetrofil, så liker at kvinner er feminine. Ikke går meg herreklær. 

Anonymkode: 27d72...29e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Strømper og kjole/skjørt. Er hetrofil, så liker at kvinner er feminine. Ikke går meg herreklær. 

Og herreklær er bukser det da?

Anonymkode: 5c04f...8d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Og herreklær er bukser det da?

Det er ikke like feminint nei. I denne tråden spør man etter hva man synes er mest sexy på kvinner. Så jeg ga et ærlig svar. Ikke starte en debatt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke like feminint nei. I denne tråden spør man etter hva man synes er mest sexy på kvinner. Så jeg ga et ærlig svar. Ikke starte en debatt. 

Slapp av jeg spurte deg bare et helt legitimt spm som du nå valgte å svare på. Sånn sett er du med på debatten. Du utbroderte også svaret ditt og svarte ikke bare på hva du mente var sexy. Med slike standpunkt at bukser er herreklær må du forvente at det stilles spm til deg. At du mener en går i herreklær om en bruker bukser er en veldig 1800 talls mening som kvinner i dag bryr seg veldig lite om.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dersom kvinnen er brunette å har på seg rosa truse og bh. 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hvilke plagg er det mest sexy dere ser oss kvinns gå i?? Gjerne del bilde!

Anonymkode: c8da3...e0c

Sorte trange skinnbukser oh høye hæler☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min svarte kjoler og skjørt som viser figur, men ikke for mye hud. Han synes noen bukser gir fin rumpe, men det er så vanlig og ikke sexy. 

Anonymkode: 68ae4...1dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...