Gå til innhold

Jeg spurte om vi skulle ha åpen forhold, hun ble sur og slodd opp, var det min feil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte dama om vi skulle ha åpent forhold, vi har vært sammen i 5 måneder, da sier hun "Er ikke jeg nok for deg, ikke spør sånne dumme spørsmål!" "Jeg vil ikke bli sammen med en dummy, lykke til med å høre deg rundt!" Hun slår hardt døra etter seg og går. Hun så mye mer også, og begynte å bashe meg bare pga et spørsmål, var det min feil, eller overragrerer hun ? Burde jeg si unnskyld?

Anonymkode: da308...441

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spurte dama om vi skulle ha åpent forhold, vi har vært sammen i 5 måneder, da sier hun "Er ikke jeg nok for deg, ikke spør sånne dumme spørsmål!" "Jeg vil ikke bli sammen med en dummy, lykke til med å høre deg rundt!" Hun slår hardt døra etter seg og går. Hun så mye mer også, og begynte å bashe meg bare pga et spørsmål, var det min feil, eller overragrerer hun ? Burde jeg si unnskyld?

"Lykke til med å Hore deg rundt"*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jævla troll, selvfølgelig var det din feil

Anonymkode: 97415...eee

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jævla troll, selvfølgelig var det din feil

Hvordan er det min feil? Hun kunne jo bare sagt nei? Hvorfor ble hun så sur ?

AnonymBruker
Skrevet

#barnbortfrakg

Anonymkode: a2f07...fc0

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det min feil? Hun kunne jo bare sagt nei? Hvorfor ble hun så sur ?

Skjønner ikke en gang hvorfor jeg gidder å svare, da jeg ikke tror på at dette er reelt. Men du spør da damen du har vært sammen med i fem måneder om dere skal ha åpent forhold? Ha hun noen gang gitt utrykk for at hun ønsker dette selv, og har det vært hintet til fra din side at det er slik du liker å leve? Om svaret er nei så er det jo en ganske god grunn til at hun blir sint. Selvfølgelig føler hun ikke at hun er nok for deg når dere har vært sammen i så kort tid og du allerede vil ha andre damer. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er slodd?

Anonymkode: aa943...6fa

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke en gang hvorfor jeg gidder å svare, da jeg ikke tror på at dette er reelt. Men du spør da damen du har vært sammen med i fem måneder om dere skal ha åpent forhold? Ha hun noen gang gitt utrykk for at hun ønsker dette selv, og har det vært hintet til fra din side at det er slik du liker å leve? Om svaret er nei så er det jo en ganske god grunn til at hun blir sint. Selvfølgelig føler hun ikke at hun er nok for deg når dere har vært sammen i så kort tid og du allerede vil ha andre damer. 

Okei det var kanskje ikke så lurt av meg å spørre likevel, men dette har jo ingenting med henne å gjøre, men at hun kaller meg hore pga dette  og at hun slår opp, er ikke innafor, det er barnslig oppførsel, det ha handler ikke om at jeg vil ha andre damer heller, det går begge veier om vi evt skulle hatt åpent forhold, hun kan også utforske.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Okei det var kanskje ikke så lurt av meg å spørre likevel, men dette har jo ingenting med henne å gjøre, men at hun kaller meg hore pga dette  og at hun slår opp, er ikke innafor, det er barnslig oppførsel, det ha handler ikke om at jeg vil ha andre damer heller, det går begge veier om vi evt skulle hatt åpent forhold, hun kan også utforske.

Hun tenker nok at du allerede er interessert i noen andre eller allerede har vært utro mot henne. Hun tenker uansett at du kommer til å bli utro før ellet siden. Hun er åpenbart av den sjalu typen som ikke tåler at du ser, hilser på eller flørter med andre.....

Greit å finne ut av sånne ting så tidlig i forholdet 🙂 Lykke til videre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Burde jeg si unnskyld?

Tror nok det løpet er kjørt gitt.

Anonymkode: b19ba...37b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva er slodd?

Anonymkode: aa943...6fa

«Moderne» norsk bøyningsform av verbet slå.

Jeg ville trodd det var «slodde opp», men det bøyes sikkert å slå, slår, slodd, har sloddet. (Usikker på om infinitivsmerket nå har blitt og i stedet for å)

Anonymkode: dfe4b...6a5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er hva du ønsker skulle du ha vært ærlig om det fra starten av. Å spørre om noe slikt etter 5 måneder, når man normalt har mer enn tilstrekkelig i hverandre, blir veldig feil. Vet man at man er poly bør det være ærlighet om det fra starten av. 

Eventuelt bør slikt spørsmål komme langt inn i forholdet, når kjennskap til hverandre og samtaler har gjort det naturlig å vurdere noe slikt. At å åpne for det kommer av at det blir en naturlig fortsettelse av samtaler man har hatt og hva man har lært om hverandre. 

Anonymkode: a9e36...00e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår at folk er utro når de blir møtt med den type kommentarer. Jeg hadde aldri orket å ha en partner som var så emosjknelt ustabil at hun kjeftet på grunn av et spørsmål. Det er ingen grunn til å bli sint på ts av dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dere har jo ikke rukket å utforske hverandre enda

Og generelt sett er åpne forhold for spesielt interesserte og ikke noe du kan forvente at en partner vil være positivt til. 

Anonymkode: 80a87...874

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

«Moderne» norsk bøyningsform av verbet slå.

Jeg ville trodd det var «slodde opp», men det bøyes sikkert å slå, slår, slodd, har sloddet. (Usikker på om infinitivsmerket nå har blitt og i stedet for å)

Slå - slår - slo - har slått

Anonymkode: e091e...289

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og du eier null humoristisk sans. 

Anonymkode: cf8e2...a67

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

No shit, Sherlock.

Det gikk visst litt over hodet på deg.😂

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Hun har lov til å bli sur, og slå opp med deg. Det er veldig tidlig forholdet å spørre om det, spesielt hvis hun ikke har hintet om det

Anonymkode: 04263...208

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun kan slå opp av hvilken grunn hun vil. 

Anonymkode: cac2e...796

• Liker 5
Skrevet

Hun hadde sikkert ikke likt spørsmålet uansett, men det virker som du plutselig bare spurte om det uten noe innledning eller annen sammenheng. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...