Gå til innhold

Erfaring med fact team?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du vært der? Hva er din erfaring med hjelpen? Og har du opplevd noe form for press til å ellers bli kastet ut? 

Anonymkode: 7c802...efa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vært der siden slutten av januar. Forskjell fra poliklinikk er at du har et team bestående av psykolog, psykiater, sykepleier og sosionom. Dette kan selvfølgelig variere med sted. De er mer tilgjengelig etter ditt eget behov, alt fra flere eller mindre samtaler eller ekstra oppfølging av medisiner. Du har også mulighet til å kontakte de på tlf når du måtte ønske. Aldri vært noe snakk om å bli skrevet ut selv om du er i en frisk periode. Vanlig er vel at du er der i minimum ett år ut i fra det jeg har hørt.

Anonymkode: 1ab5b...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir fulgt opp av fact, har bipolar lidelse. Jeg har ikke inntrykk av at de kaster ut folk, snarere tvert imot, at de har så store ressurser i forhold til antall brukere at de holder på deg så lenge de kan. Jeg får veldig tett oppfølging. Litt mye av det gode på en måte.

Anonymkode: bebdb...e84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg blir fulgt opp av fact, har bipolar lidelse. Jeg har ikke inntrykk av at de kaster ut folk, snarere tvert imot, at de har så store ressurser i forhold til antall brukere at de holder på deg så lenge de kan. Jeg får veldig tett oppfølging. Litt mye av det gode på en måte.

Er du samtykkekompetent? Blir de fleste frtattt samtykkekompetansen når de kommer dit? 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er du samtykkekompetent? Blir de fleste frtattt samtykkekompetansen når de kommer dit? 

Jeg er samtykkekompetent men var ikke det da de fulgte meg opp første måneden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...