Gå til innhold

Tipsa en jente om at kjæresten hennes er utro, hun brydde seg ikke, hvorfor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipsa ei jente om at typen hennes er utro, og visste henne video av at han kyssa en annen jente på fest og klinte med henne, hun brydde seg ikke, jeg spurte om hun visste om dette hun sa nei, hadde ingen reaksjoner heller, idag så jeg dem sammen på byen, de har heller ikke slått opp, det er så rart , de har ikke et åpent forhold heller, så dt gir ikke mening...

Jeg ble litt falu da jeg sa det til henne siden jeg beklaga mye før jeg sa det, siden jeg trodde hun skulle bli lei seg.

Anonymkode: 8f194...e93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han tydeligvis jar gjort dette før og hun ikke har ryggrad til å gå fra han.

Så enkelt er det TS.

Anonymkode: 647da...b82

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ut som en veldig ubehagelig situasjon for henne om noen hun ikke kjenner kommer med sånn informasjon, jeg aner ikke hvordan jeg ville reagert, men synes det ikke er rart om hun ikke begynner å brette ut eller gråte foran deg om det er det hun følte for. En annen ting er at du kjenner jo ikke forholdet deres, kan det være at de har et åpent forhold?

Anonymkode: 92be4...894

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle er like eiesyke. Kanskje de hadde åpent forhold? Forstår ikke hvorfor alle skal bry seg om hva andre gjør. Hva trodde du? At du gjorde vedkommende en tjeneste og fortjener en rose eller to?

Anonymkode: edc5b...447

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi han tydeligvis jar gjort dette før og hun ikke har ryggrad til å gå fra han.

Så enkelt er det TS.

Anonymkode: 647da...b82

Nei, hun er mye finere enn han, på måten hun oppførte seg på virker det nesten som hun gjør det samme mot han i skjult.

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ut som en veldig ubehagelig situasjon for henne om noen hun ikke kjenner kommer med sånn informasjon, jeg aner ikke hvordan jeg ville reagert, men synes det ikke er rart om hun ikke begynner å brette ut eller gråte foran deg om det er det hun følte for. En annen ting er at du kjenner jo ikke forholdet deres, kan det være at de har et åpent forhold?

Anonymkode: 92be4...894

Nei har spurt om det, og skrevet her også om du har lest, de hadde ikke det sa hun.

AnonymBruker
Skrevet

Kan være hun er redd han og ikke kan gjøre noe med det.

Kan være hun ikke bryr seg.

Det kan være at de har er åpent forhold.

Hvem vet. Hvorfor legge seg mer oppi det. 

Anonymkode: c9a27...bf2

Skrevet (endret)

Kanskje hun blir glad av at typen er glad? Mange unner kjæresten å være lykkelig. Uansett bra du sa fra:)

Endret av Majer
AnonymBruker
Skrevet

Kan være hun er redd han og ikke kan gjøre noe med det.

Kan være hun ikke bryr seg.

Det kan være at de har er åpent forhold.

Hvem vet. Hvorfor legge seg mer oppi det. 

Anonymkode: c9a27...bf2

De hadde ikke åpent forhold som sagt.

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (3 timer siden):

Kanskje hun blir glad av at typen er glad? Mange unner kjæresten å være lykkelig. Uansett bra du sa fra:)

Om man er sammen med en taper som blir lykkelig av å hore rundt, så burde man kanskje jobbe litt med selvrespekten sin.

Anonymkode: 61351...10d

• Nyttig 1
Skrevet

Som om du vet hvilke avtaler de har seg imellom? Kanskje hun til og med tenner på det?
Eller kanskje hun ikke bryr seg såpass at det er verdt å lage noe oppstuss over??
Eller kanskje hun ikke vurderer deg som en person å betro seg til?

Hvorfor viste du henne film, og fortalte det? Har du en egen glede av å skuffe folk?
Eller trodde du at hun skulle bli takknemlig for at du driver med sladder?

Gjest Inverto
Skrevet
Andro skrev (19 minutter siden):

Eller trodde du at hun skulle bli takknemlig for at du driver med sladder?

Sladder?!?!?! Det er rett og slett det moralsk riktige å si ifra om utroskap.
Og ja, oppegående og rasjonelle folk burde være takknemlige for det og overhodet ikke akseptere det.
Jesus fucking christ.....

AnonymBruker
Skrevet

Det var bra du sa fra. Nå vet hun, også må det prosesseres før hun klarer å vite hva hun skal gjøre. Man blir ofte veldig manipulert av den utroe partneren så det kan ta tid å komme seg ut og dumpe han 

Anonymkode: 933b1...5c3

AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (39 minutter siden):

Og ja, oppegående og rasjonelle folk burde være takknemlige for det og overhodet ikke akseptere det.

Nei, det er ikke moralsk riktig å blande seg inn i andres privatliv, og det er ikke moralsk riktig å filme andre i det skjulte.

Om mine nærmeste hadde sagt noe, så hadde det vært greit. Om perifere bekjente eller fremmede legger nesa si borti mitt privatliv, så blir jeg sur. Og ikke alle regner kyssing på fest som øyeblikkelig dumpeårsak.

Selv om man definerer noe som utroskap, og selv om noe kan skape en helvettes mye drama hjemme, så betyr det ikke at det blir slutt, eller at man kringkaster eventuell krangling.

Anonymkode: dfde2...3e4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Inverto
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, det er ikke moralsk riktig å blande seg inn i andres privatliv, og det er ikke moralsk riktig å filme andre i det skjulte.

Om mine nærmeste hadde sagt noe, så hadde det vært greit. Om perifere bekjente eller fremmede legger nesa si borti mitt privatliv, så blir jeg sur. Og ikke alle regner kyssing på fest som øyeblikkelig dumpeårsak.

Selv om man definerer noe som utroskap, og selv om noe kan skape en helvettes mye drama hjemme, så betyr det ikke at det blir slutt, eller at man kringkaster eventuell krangling.

Anonymkode: dfde2...3e4

Hva er det de sier på engelsk? "I respect your opinion" (og vi vet alle hva man egentlig mener)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Forstår ikke hvorfor alle skal bry seg om hva andre gjør.

Det er nettopp det !     Pass på ditt eget liv, å gi faen i andres.

Anonymkode: 50a0c...f81

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (12 timer siden):

Herregud, vi er i 2023, forskjellige par lever på forskjellige måter. Det florerer av ulike samlivsformer, med forskjellige grenser. Du virker som du befinner deg 50-60 år tilbake i tid, hvor det lå en slags objektiv enighet i hva et forhold innebærer. I dag er dette fullstendig annerledes, og av 100 forhold, så er det sikkert 90 forskjellige måter man lever på.

Her i huset elsker kona å flørte og få bekreftelser på seg selv. Hun får lov å være ''luremus'', danse, flørte, sitte på fanget og få andre menn kåt på henne, men må si takk for seg når hun vet at de vil ligge med henne. Hadde noen kommet til meg med opptak av at hun er på fest og flørter med andre, så hadde mitt svar blitt; har du lov å ha opptak av dette?

Anonymkode: fd8b4...966

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...