Gå til innhold

Redd for at typen min er gay og forlater meg for min guttebestevenn, hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått kommentarer på at kjæresten min ser gay ut av venninner og andre steder, men han sier at han er straight, jeg selv tror han er bi isåfall, om han ikke er gay. Jeg var en kjekk gay bestevenn som jeg henger med hele tiden, og jeg er redd de kommer til å ende opp sammen, vennen min flørter med kjæresten min, og kjæresten min flørter tilbake (som kødd) som han liker å kalle det, derfor vurderer jeg å kutte helt kontakt med min gay venn, er dette lurt å gjøre ?

Anonymkode: 58ace...d46

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å invitere til trekant, se hvordan han reagerer?

Anonymkode: b7072...41a

AnonymBruker
Skrevet

Nei du kan ikke straffe din homofile venn for at typen din er grei mot han. Du overtolker nok! Og hvis typen din er homo er det ikke noe du kan gjøre for å endre det 

Anonymkode: ac388...352

Skrevet (endret)

Får typen din blod i penis når dere har sex? I såfall er han ikke homoseksuell. Har han noen gang hatt følelser for en jente? I såfall er han ikke homoromantisk. 50% av menn er bi eller mer.

De som kommer ut av skapet som godt voksne er ofte bifile med dragning mot et kjønn selv om de kaller seg lesbiske eller homofile.

Endret av Majer
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ville vel har vært nokså pussig om en voksen mann plustelig skulle bli homo nærmest uten forvarsel. 

Anonymkode: 8789e...b9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Huffoghuff, best du holder typen din unna. Gayness er som alle vet ekstremt smittsomt, og før du vet ordet av det finner du både typen og din gøye bestevenn i senga i fullt homsekostyme, pesende og svettende. Og det verste av alt er at du ikke får være med på moroa. :haar:

Anonymkode: a092b...f93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...