AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Sånne som de selger på Cubus feks. Hører alle sier at skinny fit er så ut, men disse svarte skinny som de selger på Cubus ser jeg nå at alle bruker? Anonymkode: 29f7e...b22
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Skinnyjeans har aldri vært ute av bildet og de selger som hakka møk både hos Cubus, Gina Tricot, Carlings og flere, men vi har bare fått flere varianter som også er populære kontra da Skinnyjeans dominerte som den eneste. https://www.kk.no/mote/a-nei-na-er-den-tilbake-igjen/67954919 https://carlings.com/no/stories/produkter-materialer/skinny-jeans/ Skinnyjeans er en klassiker på samme måte som trenchcoat og går an å style på mange måter. Mange som bruker Skinnyjeans og jeg synes det ser kledelig ut. Er vel bare her på kg Skinnyjeans er ut, men det har vært hat på den typen i alle år selv da den var på sitt mest populære så hva Skinnyjeans hatere på kg mener er ikke alltid så relevant for hva folk går med ute i den virkelige verden Anonymkode: 314d9...98c 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Synes det er fint Anonymkode: 9a2e1...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 Er utelukkende det jeg går med av bukser. Svarte Jeggings Jane fra Cubus. Elsker dem. Når de begynner å falme skikkelig, hiver jeg dem i maskinen med tekstilfarge, og tataa, fine og svarte igjen. Anonymkode: a0c17...218 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 Helt ok. jeg var i Lobdon for noen uker siden, så nesten utelukkende damer som gikk i SJ. Anonymkode: 0385e...93a 1
Elaine Marley Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 Jeg skulle gjerne funnet noen svarte skinny jeans som satt bra på kroppen, som er lange nok og som har rett type stoff. Ikke helt enkelt å finne, men så er jeg kresen også da 😊 Uansett, så er jeg ganske glad i skinny jeans, men har også oppdaget andre typer jeans. 1
Andro Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 Handler ikke på Cubus, men har gått i svarte skinny jeans i førti år, og har ambisjoner om å holde på vanen i noen tiår til. Har bestemt helt selv at det egentlig passer til alt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 Har brukt Molly-jeans fra Gina Tricot i alle år og kan ikke se for meg at jeg slutter å bruke de med det første selv om noen mener det er "ut". De er stretchy, høye i livet og har flere lengder. Anonymkode: 4225d...a43 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #10 Skrevet 26. mai 2023 Stygt. Bruk bukser som ikke fremhever hver eneste lille bulk på kroppen. Anonymkode: f7f88...8e1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 Kvinner på 35+ bruker skinnyjeans. Det er et generasjonsskifte nå. Selv er jeg 34 og har kuttet ut skinnyjeansen, og jeg ser blant venner, mødre i barnehagen, og kollegaer så er det stort bare de rundt og over 40 som bruker skinnyjeans. Det betyr ikke at det er noe galt i å gå med det, det betyr bare at man liker en annen look. Jeg synes det er penere med løsere bukseben, og andre liker at alle konturer synes. Anonymkode: 6608d...73e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #12 Skrevet 26. mai 2023 Synes det samme som jeg synes om alle skinny jeans. Ikke noe for meg. Hva andre har på seg og liker får være deres sak. Anonymkode: 8408b...a54
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #13 Skrevet 26. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner på 35+ bruker skinnyjeans. Det er et generasjonsskifte nå. Selv er jeg 34 og har kuttet ut skinnyjeansen, og jeg ser blant venner, mødre i barnehagen, og kollegaer så er det stort bare de rundt og over 40 som bruker skinnyjeans. Det betyr ikke at det er noe galt i å gå med det, det betyr bare at man liker en annen look. Jeg synes det er penere med løsere bukseben, og andre liker at alle konturer synes. Anonymkode: 6608d...73e Skinnyjeans er tilbake blant unge nå Anonymkode: 9a2e1...c6b 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #14 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skinnyjeans er tilbake blant unge nå Anonymkode: 9a2e1...c6b Jaha, hvor unge da? Jeg kjenner naturlig nok få i tidlige tenår, men av de jeg ser ute i byen, på bussen og på handlesenter har alle normal fit på buksene. Jeg har ikke sett noen med skinny jeans på årevis. Anonymkode: 6608d...73e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #15 Skrevet 26. mai 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Jaha, hvor unge da? Jeg kjenner naturlig nok få i tidlige tenår, men av de jeg ser ute i byen, på bussen og på handlesenter har alle normal fit på buksene. Jeg har ikke sett noen med skinny jeans på årevis. Anonymkode: 6608d...73e VGS alder, jobber rett ved en VGS i Oslo og ser flere og flere med skinny jeans nå Anonymkode: 9a2e1...c6b 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #16 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): VGS alder, jobber rett ved en VGS i Oslo og ser flere og flere med skinny jeans nå Anonymkode: 9a2e1...c6b Ja, men da er det vel en ungdomstrend som forhåpentligvis blir kortvarig. På samme måte som cargobukser og magetopper med hullete bolero over. Heldigvis ikke noe vi voksne trenger å bruke. Det kan også være en lokal trend, for jeg tar både buss og tog med vgs-elever daglig og ingen av de jeg ser bruker skinnyjeans. Prøvde å søke det opp på nett og på TikTok, og typen «skinnyjeans» som visstnok kommer tilbake er ikke Cubus og Gina-varianten. Det er «fitted» jeans i tykkere materialer, og de brukes ikke med joggesko, men høye støvletter. Se bilder under: Slim fit jeans har vært moderne hele tiden, men det er ikke det samme som skinnys fra Gina. Anonymkode: 6608d...73e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå