Gå til innhold

Er åndenes makt serien ekte?

Natalie91

Anbefalte innlegg

K.B. skrev (59 minutter siden):

Det er trist at du i det hele tatt må spørre. Det er selvfølgelig bullshit fra ende til annen.

Trist nei. Er mange som har opplevd ting. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ånder finnes ikke.

De eneste åndene jeg har opplevd, er dårlig ånde.

Endret av Honey Dew
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie91 skrev (6 timer siden):

Hva har du opplevd?

På det barnehjemmet jeg bodde på i 1994 våknet  om natten av at det  satt  en jente på 4-8 år i hvit kjole og langt lyst hår på stolen min med ryggen mot meg problemet var bare at det bodde ingen jenter på den alderen der 17 år etterpå reiste jeg og besøkte dette stedet og rommet var gjort om til kontor og når jeg spurte om det spøkte der så ble de rare i fjeset men pga Taushetsplikten kunne de ikke si noe men en nattevakt hadde hatt en skremmende opplevelse på dette rommet men fikk i alle  fall en god klem og beklagelse for at jeg ikke hadde vært trygg der og det så jeg kom rett fra hjerte på disse 2 damene så noe må det jo ha vært 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tro på noe av det, men ikke alt.

Jeg har selv opplevd uhyggelige ting som ikke kan forklares. Har heldigvis aldri sett noe, men har kjent sterkt nærvær. Det kunne være fra forskjellige kroker i stua der jeg bodde tidligere. Var flere som merket dette uten å se noe.

Her jeg bor nå var det noe rart i flere år etter vi flyttet inn. Huset var helt nytt, så ingen som kan ha bodd her før oss. Min eks trudde absolutt ikke på noe overnaturlige greier. Allikevel var det ett sted i trappa opp til 2 etg hvor vi ikke likte å gå. Vi sa aldri noe til barna siden de var veldig små. Allikevel var det redde forbi dette punktet. 
Det gikk sikkert 2 år og følelsen var der. Vi kunne sitte i sofaen og se hele trappa og vi følte noe var der.

Jeg følte hele tiden at det var en kvinnelig person og tenkte på min mormor.

Tiden gikk, sikkert 12-14 år. Ene datteren min hadde fått seg kjæreste og kjæresten og moren kom hit på besøk. Vi snakket om alt unntatt dette i trappa. Jeg la merke til at denne moren så mot trappa flere ganger uten å si noe. Plutselig snur hun ser igjen og jeg ser st hun ser noe. Da snur hun seg meg oss andre og spør hvem den dama i trappa er. Da skiftet jeg antakelig farge i ansiktet. Jeg spurte datteren min flere ganger i ettertid om hun hadde nevnt dette for kjæresten eller mora hans. Det hadde hun ikke gjort.

Nå merker ikke jeg noe til det lenger, er kanskje blitt vant med det. Begge barna mine liker fremdeles ikke å gå i trappa og nå er det voksne begge to.

Så at det er mer mellom himmel og jord er jeg helt overbevist om.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg folk få bedømme sjøl men noe må det vel ha vært ? pårørende vil vel neppe ha noe sånt i avisen og det ikke stemmer ?? hadde det vært i USA ville de blitt saksøkt 

Den grufulle historien fra pølsemakeriet er utgangspunktet for sesongpremieren på Åndenes makt, som sendes på TVNorge søndag kl. 21.30. Episoden er spilt inn i samråd med familien til den omkomne.

https://www.nettavisen.no/andenes-makt-er-tilbake/s/12-95-3240972 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie91 skrev (1 time siden):

Trist nei. Er mange som har opplevd ting. 

Trist svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er ekte i form av at familiene som bor i husene (eller ansatte på bedriftene) forteller sine historier ut i fra sine opplevelser. Hva som faktisk ligger bak opplevelsene, kan selvsagt diskuteres. Jeg syns det var en spennende serie, selv om enkelte av disse klarsynte virket å overdrive veldig mye og bommet en del. Andre igjen traff godt på det se fortalte at de fikk inn. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...