AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Jeg og typen hadde vært sammen i 2 måneder, også merket jeg at mot slutten at jeg kanskje ikke kunne stole på han, han ga ikke like mye oppmerksomhet osv, og han begynte å snakke mye om exen sin til meg og at hun var utro mot han, at han hater folk som var utro osv. Jeg ville bare teste dette for meg selv, fordi de som snakker mye om utroskap og hvor mye de hater det er ofte det selv (ikke alle) så jeg sendte en venninne til han så hun kan teste han for meg, hun oppdaterte meg i begynnelsen, han flørte ikke tilbake , men prøvde heller ikke å stoppe henne fra å gjøre det. Hun sa at jeg kunne stole på han, så vi avslutta denne "testingen" . Og idag etter ei uke ser jeg dem begge på instagram, og de er offecielt sammen, jeg er så knust, hvordan kan hun dolke meg slik i ryggen? Jeg var nok dum som stolte på henne, men om det er så lett å ta han fra meg var han aldri min , han er bare en drittsekk. Han gjorde det slutt med meg først ofc, jeg er ikke så sur på han sånn egentlig, det er henne jeg ser sur på, fordi vi var venner og jeg trodde jeg kunne stole på henne. Etterhvert ser jeg jo nå at hun har kommentert hvor deilig han er under hans Instagram bruker imens han var sammen med meg (dette var ikke en del av vår plan, og hun sa ingenting om det her) hun skrev det etter vi ble enig om å avslutte testingen. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke på dette, kom med innspill. Er begge like ille eller overragrerer jeg? Anonymkode: 06a09...2c5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Dette er en del av ungdomsforelskelse 😅 Og neste gang, ikke driv med sånn testing og surr, det blir bare mer drama. Anonymkode: db7af...04e 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er en del av ungdomsforelskelse 😅 Og neste gang, ikke driv med sånn testing og surr, det blir bare mer drama. Anonymkode: db7af...04e Bare morsomt hvordan hun driver å flexer at han forlat meg for henne🙄 Anonymkode: 06a09...2c5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare morsomt hvordan hun driver å flexer at han forlat meg for henne🙄 Anonymkode: 06a09...2c5 Og du lurer fremdeles på om hun er noen du vil ha i livet ditt? Anonymkode: db7af...04e 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Hun er ikke din venninne, nei. Så klart du ikke skal ha noe mer med henne å gjøre nå. Anonymkode: 730d7...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og du lurer fremdeles på om hun er noen du vil ha i livet ditt? Anonymkode: db7af...04e Nei det var absolutt ikke det jeg lurte på, lær deg å lese. Anonymkode: 06a09...2c5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #7 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det var absolutt ikke det jeg lurte på, lær deg å lese. Anonymkode: 06a09...2c5 Det er akkurat det du lurer på i tittelen.. Anonymkode: 8cc25...e56 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #8 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei det var absolutt ikke det jeg lurte på, lær deg å lese. Anonymkode: 06a09...2c5 Jeg leser nok langt bedre enn hva du skriver. I din egen overskrift lurer du på om du skal «kutte henne av» 😂 Anonymkode: db7af...04e 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #9 Skrevet 25. mai 2023 Man kan ikke, ts, «stjele» en kjæreste. Dette fordi en kjæreste er en person. En person velger å være med deg. Eller venninna di. Eller begge samtidig. Det er hans valg - hans ansvar. Det er ikke å «stjele» noen som helst. Det er han som utviser sin frie rett til egen vilje. Du kan kidnappe en kjæreste. Det involverer som all annen kidnapping bruk av vold og brudd på norsk lov. Ikke mulig å stjele en kjæreste, med mindre kjæresten din er en sofa eller en vase. Hva gjelder din bruk av manipulasjon i relasjoner - hvordan tenkte du det skulle ende, ts? Om han viste seg å «bestå» dine heller vilkårlige tester så ville jo det bare bevist at han ikke var interessert i venninnen din, spesifikt. Han kunne uavhengig av hans interesse for henne ha valgt å ha sex med Per i naboblokkene eller hvem som helst? Du forstår at folk flest ikke ukritisk har sex med hvem som helst som tilbyr? Og, igjen uavhengig av vilkårligheten i din «bevisrekke» (som, for å være klar på det, bare er irrasjonelt vås) så ville du jo, hinsides enhver tvil, bevist at du ikke er egnet som partner for noen som helst. For ok - han byttet fra å date deg til å date henne. Det er greit nok, om enn ikke noe som gjør han attraktiv som partner. Men du utviste manipulerende adferd i forhold. Det gjør deg totalt uegnet som partner. Du er altså ikke bare «ikke attraktiv» rent personlighetsmessig. Du er uegnet. Hva angår han og din venninne? Det er nok utenfor din kontroll om de ønsker fortsette kontakten med deg. Jeg tenker det bør være gitt at du oppsøker hjelp for egen adferd før videre kontakt er aktuelt. Anonymkode: 1fb34...d3b
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #10 Skrevet 25. mai 2023 Jeg begynner å forstå hvorfor unge sliter psykisk. Alt skal overanalyseres og man skal bruke masse energi til å pønske ut og organisere «tester» av både etablerte og potensielle kjærester. Jeg blir nesten sliten selv av å høre om det.😂 Anonymkode: 79ee5...ed9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå