Gå til innhold

Deg som har hatt svangerskapsforgiftning eller kjenner noen med det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tok fødselen? Jeg hadde aktiv fødsel i rundt en time, og fikk beskjed at det mest sannsynlig var slik pga høyt blodtrykk og forgiftningen da kroppen gjør  alt for å kvitte seg med baby og føde raskest mulig. Lurer derfor på om fødsel 2 kan gå saktere om jeg ikke har svangerskapsforgiftning?

Anonymkode: 26fe8...b99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde svangerskapsforgiftning med mitt første barn og ble da igangsatt. Fra de tok vannet til barnet var ute tok det 6 timer. 

AnonymBruker
Skrevet

Ganske rask fødsel her også, 6 timer. Førstegangs. 

Anonymkode: c3750...5f5

AnonymBruker
Skrevet

Førstegangs, 10 timer fra igangsettelse til barnet var ute. Vet ikke hvor lenge i aktiv fødsel.

Med andremann uten svangerskapsforgiftning, 17 timer fra start til slutt, 15 minutter pressing.

Anonymkode: d267a...c7e

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ca 3 timer aktiv fødsel. Førstegangs. 

Tok ca. 10 timer fra vannet gikk hjemme. 

Anonymkode: 88c43...ac9

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som har hatt det med 2 av 3, og hvor det har startet tidligere på siste. 
Hun har hatt lange og kjipe (igangsatte) fødsler med alle 3. siste tok igangsettelsen nesten 1 uke..

Anonymkode: 04dc3...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Hadde akutt keisersnitt pga alvorlig svangerskapsforgiftning. Så det gikk fort ja. 

Anonymkode: ea455...e72

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde alvorlig svangerskapsforgiftning med første og fikk eklampsi etter fødsel. Den fødselen tok 8 timer. Fødselen med nr 2 var uten svangerskapsforgiftning og tok 4 timer. 

Anonymkode: f39cd...b25

AnonymBruker
Skrevet

14timer tok fødsel. 

Anonymkode: 103bc...a95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...