Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å bli kjent med ei jente på 19 år, jeg er 18 selv, om jeg gir henne komplimenter er det alltid "si meg noe jeg ikke vet" eller "ik" og noen ganger ber hun meg ta bildet av henne når vi er ute også ser hun på bildene foran meg og skryter av seg selv hele veien hjem "Hvordan kan noen være så vakker omgggg" virker helt ærlig som er galt her, hun er for betatt av seg selv på en unormal måte, hun har bildet av seg selv som deksel og bakgrunnsbilder på telfonen, hun ga meg falske forhåpninger også og blir overrasket når jeg spør om hun har kjæreste fordi vi bare er "venner" selvom hun har driver og flørta med meg, da jeg spør svarer hun "Du tror jeg skal se så pen ut og ikke ha kjæreste?" Herregud, noen trenger å humble denne dama, jeg ser også at hun legger ut på storyen sin på snap "rydder venneliste, om du ikke vil bli sletta betal 45 kr" og at det er bare de kule som får bli på hennes snap uten om å betale. Overragrerer jeg eller trenger hun hjelp?

Anonymkode: 3a91a...eb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du?

Anonymkode: 16e47...332

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dama høres ikke bare sprø og narsissist ut, men ekstremt slitsom å være rundt også. Gå videre og redd deg selv fra mye drama og nedbryting 

Anonymkode: ee766...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...