AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Jeg er et par uker unna termin, og lurte på om noen vet om man kan be om én spesifikk jordmor ved fødsel, såfremt h*n er på jobb/tilgjengelig? Har fått så god kontakt med én av jordmødrene jeg har gått til, og ville gjerne hatt henne under fødselen. Hun jobber på fødeavdelingen min, også i tidsrommet for termin. Kan jeg be om å få henne, og hvordan gjør jeg det? Anonymkode: fe57e...108
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Man kan alltid uttrykke ønske. Jeg ville spurt når du ringer inn når fødselen er startet. Jeg vil tro de imøtekommer det dersom mulig, de vil jo at fødende skal være mest mulig trygg under fødselen. Der verste som skjer er jo at du får nei. Anonymkode: 822cc...50c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Du spør henne om det er mulig. Anonymkode: 84cf5...c57
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Det er det helt ok å spørre om Men da altså spørre, og ikke "jeg skal ha x som jordmor". Anonymkode: 088bd...cfe
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Det er alltid lov å spørre! Jeg fikk (tilfeldigvis) samme fantastiske jordmor under begge mine fødsler, det føltes så trygt og godt. ❤️ Anonymkode: d2ab4...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå