AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Del Skrevet 25. mai 2023 Føler liten clutch er det vanlige, tror aldri j g har sett noen med større veske. Men tenker å ta med meg litt mer behagelige sko til dansing utpå kvelden, sminken tar jo litt plass, mobil, gaven+++ Så ingen sjans til å få plass i en clutch.... Kan jeg bare ta ei stor veske av det litt finere slaget? Anonymkode: a4370...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Del Skrevet 25. mai 2023 Man pleier å ta med en litt større veske eller skopose. Men la den stå på rommet/bilen/bak i kirka. Så i garderoben. Akkurat som med gaven helt frem til den kommer på gavebordet. Du ser jo aldri at gjestene sitter med store gaver/poser i kikra. Anonymkode: 63ee9...232 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Del Skrevet 25. mai 2023 løsningen er to vesker. En stor til sko, gave osv, som du setter fra deg i garderoben. Og en liten til mobil og touch up-sminkesaker. Anonymkode: d5d0d...27d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Del Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): løsningen er to vesker. En stor til sko, gave osv, som du setter fra deg i garderoben. Og en liten til mobil og touch up-sminkesaker. Anonymkode: d5d0d...27d Det glemte jeg i mitt innlegg. Har alltid en liten vaske som plukkes opp av den store i det jeg setter den fra meg. Telefon, leppestift, kort, pastiller. Anonymkode: 63ee9...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Del Skrevet 25. mai 2023 Selvfølgelig kan du ha med større veske som settes i garderobe el, men å sitte til bords eller gå rundt på festen med stor veske og kjole er ikke fint. Anonymkode: b43f3...102 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #6 Del Skrevet 25. mai 2023 Ta med stor veske og heng i garderoben. Den lurte har du med deg. Anonymkode: aec54...799 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Del Skrevet 26. mai 2023 TAKK! Så enkelt, så genialt- at jeg ikke hadde tenkt på det.... Da går jeg for to vesker! Anonymkode: a4370...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå