Gå til innhold

Manifest, ordentlig avslutning?

Thyra

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å se på "Manifest" på Netflix, synes det er spennende. Men det er veldig mange episoder. Jeg ønsker ikke at det skal spilles noe fra handlingen her, men han noen wvarf på om det blir en ordentlig avslutning der alt blir oppklart, eller om det bare er masse episoder og en brå avslutning der alt henger i lufta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva wvarf er, men del 2 av siste sesong er ikke kommet ut enda.

Anonymkode: ae8ae...0ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også denne serien godt, men den er jo ikke ferdig enda, så det er ingen som kan svare på hvordan avslutningen blir.

Anonymkode: 49d38...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke hva wvarf er, men del 2 av siste sesong er ikke kommet ut enda.

Svare på, skulle det stå.

Ok, så det blir enda flere sesonger. Håper på en ordentlig avslutning, er så irriterende å kose seg med en spennende serie som slutter i"løse lufta"..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (Akkurat nå):

Ok, så det blir enda flere sesonger. Håper på en ordentlig avslutning, er så irriterende å kose seg med en spennende serie som slutter i"løse lufta"..

Det er ikke flere sesonger sånn sett, det er bare siste del av siste sesong som kommer nå i juni. 

Anonymkode: 95626...a12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Thyra said:

Aha, da henger jeg med! Trodde kanskje det var noe slags moderne uttrykk jeg ikke har lært, hehe. Det er bare en halv sesong som ikke er ute ennå, den kommer i juni som AB over meg sier. Gleder meg til den, håper vi får en okei avslutning. Liker serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Syntes det ble i overkant mye rart og mange episoder i siste sesong, MEN, hold ut, slutten er absolutt verdt det! Siste episode fikk meg til å umiddelbart spille av første episode av første sesong om igjen :) De to klart beste episodene i denne serien, kommer nok aldri til å se hele serien på nytt. 

Anonymkode: da149...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sette i spoilertag hvordan avslutningen ble, eller om noe ble oppklart? Jeg har bare sett sesongen 1 og 2, fordi jeg syns serien tapte seg veldig. 

Anonymkode: 4b462...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan noen sette i spoilertag hvordan avslutningen ble, eller om noe ble oppklart? Jeg har bare sett sesongen 1 og 2, fordi jeg syns serien tapte seg veldig. 

Anonymkode: 4b462...72f

Spoiler

Passasjerene samler seg igjen på flyet idet verden er i ferd med å gå under, og når de lander igjen er de tilbake på det tidspunktet de skulle landet opprinnelig. Så de (med noen unntak) kan starte med blanke ark og leve de årene på nytt. Scenen der Mick finner en litt forvirret Zeke og forteller at hun er kona hans, er spesielt rørende synes jeg :) 

Anonymkode: da149...e4e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...