AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Hvordan er det best for dere å bli møtt av venner? Tenker da på hvordan jeg bør gå fram for å forbli i livet ditt. Jeg mistenker en god venn for å være dette og lurer på hva som er best for meg, og han, å gjøre for å ikke bli kuttet ut. Anonymkode: f3d7d...14b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 Jeg er for unnvikende til å svare ordentlig her... Anonymkode: 4b9a0...77a 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #4 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 12.32): Hvordan er det best for dere å bli møtt av venner? Tenker da på hvordan jeg bør gå fram for å forbli i livet ditt. Jeg mistenker en god venn for å være dette og lurer på hva som er best for meg, og han, å gjøre for å ikke bli kuttet ut. Anonymkode: f3d7d...14b Hvorfor skal du tilpasse alt etter en venn? jeg er selv konfliktsky, men kl 17.30 i dag sendte jeg mld til en veninne (der vi hadde snakket om å møtes i dag) og bare avlyste tvert. Jeg skal legge meg tidlig pga en lang reise i morgen. Den ene parten skal ikke alltid måtte rette seg etter andre. Nå er jeg i hundehuset; hun har lest mld men gidder ikke svare-fordi hun alltid forventer at jeg skal stå på pinne. Vet ikke om det er noen diagnose utenom dårlig folkeskikk😌 Anonymkode: 2f404...0aa
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #5 Skrevet 26. mai 2023 Som fleste andre Nordmenn er jeg vel hyggelig når jeg er på tur. Sier hei og smiler. Vil dog ikke ha noe med de å gjøre. Her hjemme nikker jeg til naboen om jeg er i meget godt humør. Ellers snakker jeg med familje og noen spesielt utvalgte venner,som gjerne er helt fra barndommen av. Ser jeg kjente på butikken går jeg en annen vei. Tar bare telefonen om det er et lagret nummer. Hater "reunions" og er vel sån generelt like dårlig humør som folk flest. Anonymkode: 4caa5...179
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #6 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor skal du tilpasse alt etter en venn? jeg er selv konfliktsky, men kl 17.30 i dag sendte jeg mld til en veninne (der vi hadde snakket om å møtes i dag) og bare avlyste tvert. Jeg skal legge meg tidlig pga en lang reise i morgen. Den ene parten skal ikke alltid måtte rette seg etter andre. Nå er jeg i hundehuset; hun har lest mld men gidder ikke svare-fordi hun alltid forventer at jeg skal stå på pinne. Vet ikke om det er noen diagnose utenom dårlig folkeskikk😌 Anonymkode: 2f404...0aa Det verste er når det står som lest også null svar. Det er utrolig unødvendig. Det tar 2 sekunder å sende en okei med smilefjes. -jeg hadde blitt fornærmet hvis dette var min "venninne". Anonymkode: ceebf...afb
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor skal du tilpasse alt etter en venn? jeg er selv konfliktsky, men kl 17.30 i dag sendte jeg mld til en veninne (der vi hadde snakket om å møtes i dag) og bare avlyste tvert. Jeg skal legge meg tidlig pga en lang reise i morgen. Den ene parten skal ikke alltid måtte rette seg etter andre. Nå er jeg i hundehuset; hun har lest mld men gidder ikke svare-fordi hun alltid forventer at jeg skal stå på pinne. Vet ikke om det er noen diagnose utenom dårlig folkeskikk😌 Anonymkode: 2f404...0aa Du er den uten folkeskikk om du avlyser i siste liten pga reise i morgen Anonymkode: 42393...f97 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du er den uten folkeskikk om du avlyser i siste liten pga reise i morgen Anonymkode: 42393...f97 Her må jeg si meg meget uenig. Det er innafor å avlyse, men å ikke svare på mld er uskikk. Anonymkode: ceebf...afb
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som fleste andre Nordmenn er jeg vel hyggelig når jeg er på tur. Sier hei og smiler. Vil dog ikke ha noe med de å gjøre. Her hjemme nikker jeg til naboen om jeg er i meget godt humør. Ellers snakker jeg med familje og noen spesielt utvalgte venner,som gjerne er helt fra barndommen av. Ser jeg kjente på butikken går jeg en annen vei. Tar bare telefonen om det er et lagret nummer. Hater "reunions" og er vel sån generelt like dårlig humør som folk flest. Anonymkode: 4caa5...179 Så jeg kan like gjerne droppe å prøve å holde på vennskapet, for du bryr deg egentlig ikke? Anonymkode: f3d7d...14b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #10 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 12.32): Hvordan er det best for dere å bli møtt av venner? Tenker da på hvordan jeg bør gå fram for å forbli i livet ditt. Jeg mistenker en god venn for å være dette og lurer på hva som er best for meg, og han, å gjøre for å ikke bli kuttet ut. Anonymkode: f3d7d...14b Jeg er det. De vennene jeg har har som fellestrekk at de er omsorgsfulle, tålmodige, stabile og til å stole på. Og har sitt eget liv. Er ikke intense eller pågående. Det er det verste man kan være for meg😅Folk som har gitt meg tid til å bli kjent og trygg på dem. Anonymkode: f6e93...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du er den uten folkeskikk om du avlyser i siste liten pga reise i morgen Anonymkode: 42393...f97 Nei. Hun skulle gi beskjed tidlig i dag. Hun visste også om min 10 timers reise i morgen. Hun vet også om min insomnia. Når klokken blir 17.30 så blir det ingen avtale(vært gjennom dette flere ganger med henne). Hvorfor er jeg uten folkeskikk fordi jeg tar ansvar? Forøvrig forventer hun at verden dreier seg rundt henne; at alle skal ta hensyn til hele tiden. Jeg er også syk, men har et minimum av folkeskikk. Hun ditcher meg any time. Jeg gidder ikke forholde meg til dette lenger. Poenget mitt var at diagnoser ikke fritar oss for folkeskikk. Jeg har 11, men klarer likevel å respektere andres tid👍 Anonymkode: 2f404...0aa 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #12 Skrevet 27. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er det. De vennene jeg har har som fellestrekk at de er omsorgsfulle, tålmodige, stabile og til å stole på. Og har sitt eget liv. Er ikke intense eller pågående. Det er det verste man kan være for meg😅Folk som har gitt meg tid til å bli kjent og trygg på dem. Anonymkode: f6e93...4dc Takk for svar. Hvor ofte tar du kontakt med dem? Eller er det stort sett de som henvender seg til deg? Jeg føler det bare er jeg som tar kontakt, sjelden han, og jeg vil ikke virke masete heller. Anonymkode: f3d7d...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå