Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten skulle på kino igår, jeg tok med meg kompisen min og ei jentevenn (Lisa) , jeg og Lisa lo sammen og hun snakka mer med meg enn kjæresten så jeg bare snakka tilbake , ingen flørting fra min side. Jeg ser bort på kjærligheten og hun virker trist og lei seg, og sier hun ikke er i humør for å se film nå og at moren hennes kommer og henter henne, hun vil ikke si hva det er men det er åpenbart. Jeg bare skjønner ikke, hun har gjort dette her mot meg før, men når jeg gjør det samme er det et problem?

Anonymkode: 84f9c...24c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg si unnskyld til henne eller overragrerer hun? Jente venninna var litt flørtete , men jeg flørta ikke tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker den første tiden min mann og jeg var sammen. Den gangen levde vi i en boble og vi snakket nesten ikke med andre de første par månedene. Han var sykemeldt med brannskade og jeg var arbeidsledig. Det var et sjokk når jeg etterhvert fant ut at han faktisk hadde kvinnelige bekjente og til og med venner. Så jeg tipper hun følte seg neglisjert og sjalu.

Anonymkode: 9e689...038

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er dramatisk, men du kan jo samtidig ta litt hensyn og inkludere kjæresten din. Men hun burde jobbe med sine issues, det er det ingen tvil om… 

Anonymkode: 8afbb...5c5

AnonymBruker
Skrevet

Når en jente flørter med deg, og atpå til foran kjæresten din så avviser du jenta og ikke prater tilbake som om ingenting er galt og som om flørten er velkommen. Jeg skjønner godt at dama di gråt, vær glad hun ikke slo opp. Det hadde jeg gjort om noen behandlet forholdet så respektløst 

Anonymkode: df0f2...ef2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når en jente flørter med deg, og atpå til foran kjæresten din så avviser du jenta og ikke prater tilbake som om ingenting er galt og som om flørten er velkommen. Jeg skjønner godt at dama di gråt, vær glad hun ikke slo opp. Det hadde jeg gjort om noen behandlet forholdet så respektløst 

Jeg gjør jo bare det hun har gjort mot meg flere ganger, hun tar med seg guttevenner og kaller dem venner, de flørter med henne foran meg, til og med holder hender. Men når jeg har en jentevenn som flørter er det et stort problem? Gir ikke mening

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg gjør jo bare det hun har gjort mot meg flere ganger, hun tar med seg guttevenner og kaller dem venner, de flørter med henne foran meg, til og med holder hender. Men når jeg har en jentevenn som flørter er det et stort problem? Gir ikke mening

Så du gjorde det for å ta igjen? Begge høres umodne ut og burde slå opp 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje dere skal gjøre hverandre en tjeneste og slå opp 😅

Anonymkode: 8afbb...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...