AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Er det tabu at kvinner liker/går etter yngre menn, rent seksuelt? Anonymkode: de2f9...594
ruffen29 Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Ja, det har vel vært en oppfatning om at kvinner helst skal velge eldre menn om ikke jevnaldrende. Dessverre finnes det en del kvinner som enda følger den utdaterte tankegangen. Det er bare tull at kvinner ikke skal kunne finne lykken med yngre menn, faktisk er det bedre om kvinnen er litt eldre enn mannen i et forhold. Hvis noen vil bruke det korte livet sitt på å fordømme det, go ahead. Resten av oss samtykkende voksne har tenkt å kose oss mens vi kan🥰 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er det tabu at kvinner liker/går etter yngre menn, rent seksuelt? Anonymkode: de2f9...594 Opplever det ikke som mer tabu en at jeg går etter eldre menn, seksuelt. Anonymkode: 81b22...098 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Det er vel mer kontroversielt andre veien? Aldri hørt en kvinne bli kritisert for noe slik Anonymkode: d3417...95c 5
Sphere Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er vel mer kontroversielt andre veien? Aldri hørt en kvinne bli kritisert for noe slik Anonymkode: d3417...95c Samme her. Det var kanskje mer av slik tidligere. Nå er det mannfolka som får høre de er gamle griser, mens kvinnfolka blir heiet frem. Personlig kunne jeg ikke brydd meg. Folk får gjøre helt som de selv vil. Men dritafulle 40-åringer som vil ha deg med hjem når du selv er 18 er som oftest dritkleint. Mest av alt for oss 18-åringer selv. 1
Isambard Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 Det kommer an på hvem du spør. Kvinner blir illsinte hvis noen kvinner sier de tenner på eldre menn. Da blir det rants om daddy issues, at hun er skada erc. Menn blir illsinte hvis noen kvinner går etter yngre menn. Da får de høre at de har lav markedsverdi, at menn biologisk bare tenner på 16 åringer etc. Sånn er det med den saken. 4
knooters Skrevet 25. mai 2023 #7 Skrevet 25. mai 2023 1 hour ago, Sphere said: Samme her. Det var kanskje mer av slik tidligere. Nå er det mannfolka som får høre de er gamle griser, mens kvinnfolka blir heiet frem. Personlig kunne jeg ikke brydd meg. Folk får gjøre helt som de selv vil. Men dritafulle 40-åringer som vil ha deg med hjem når du selv er 18 er som oftest dritkleint. Mest av alt for oss 18-åringer selv. Det er bare tull at det er datoen i passet som bestemmer om man er "gammel gris" eller ikke. Folk modnes forskjellig, og at en 40-åring liker en mentalt moden 20-åring er mer naturlig enn at hen skulle falle for en 40 år gammel person med refleksjonsevnen til en 20-åring. Dog mener jeg å ha observert at det uansett hvilket kjønn som er eldst og yngst, blir sett litt ned på om den yngre såvidt er voksen og den eldre er godt voksen. Den yngre part slipper som regel unna. Å være forelska i læreren er lov, men gud bedre om læreren er forelsket i eleven 😛 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #8 Skrevet 25. mai 2023 knooters skrev (1 minutt siden): Det er bare tull at det er datoen i passet som bestemmer om man er "gammel gris" eller ikke. Folk modnes forskjellig, og at en 40-åring liker en mentalt moden 20-åring er mer naturlig enn at hen skulle falle for en 40 år gammel person med refleksjonsevnen til en 20-åring. Dog mener jeg å ha observert at det uansett hvilket kjønn som er eldst og yngst, blir sett litt ned på om den yngre såvidt er voksen og den eldre er godt voksen. Den yngre part slipper som regel unna. Å være forelska i læreren er lov, men gud bedre om læreren er forelsket i eleven 😛 Om dette fortsetter, vil det da bli etablert et nytt uttrykk for kvinner som "gammel gris" har vært for menn? Anonymkode: d093c...2bd
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #9 Skrevet 25. mai 2023 Jeg tror ikke det. Kanskje det er tabu, siden jeg personlig overhodet ikke går etter yngre menn seksuelt, og har aldri møtt noen som gjør det. Derfor tror jeg at det forekommer ganske sjeldent 8sammenlignet med andre veien i det minste). Hvis det faktisk skjer i nevneverdig grad er det nok tabu, for det er ikke særlig synlig. Men er det et samfunnsproblem hvis det er tabu? gjør det noe at folk holder sine seksuelle preferanser sjult? Anonymkode: 3e399...ea9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #10 Skrevet 25. mai 2023 knooters skrev (5 minutter siden): Det er bare tull at det er datoen i passet som bestemmer om man er "gammel gris" eller ikke. Folk modnes forskjellig, og at en 40-åring liker en mentalt moden 20-åring er mer naturlig enn at hen skulle falle for en 40 år gammel person med refleksjonsevnen til en 20-åring. Dog mener jeg å ha observert at det uansett hvilket kjønn som er eldst og yngst, blir sett litt ned på om den yngre såvidt er voksen og den eldre er godt voksen. Den yngre part slipper som regel unna. Å være forelska i læreren er lov, men gud bedre om læreren er forelsket i eleven 😛 Det er jo ikke mental modning verken kvinner eller menn går etter når det gjelder sex. Har man en generell forkjærlighet for de yngre og tenner på dem mer eller mindre som gruppe, mens de jevnaldrende er uinteressante (uansett modningsnivå) er det ren biologi. De to siste avsnittene dine er jo selvsagte. Det har ikke noe med tabu å gjøre, og lite med kjønn. Anonymkode: 3e399...ea9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #11 Skrevet 25. mai 2023 Isambard skrev (1 time siden): Det kommer an på hvem du spør. Kvinner blir illsinte hvis noen kvinner sier de tenner på eldre menn. Da blir det rants om daddy issues, at hun er skada erc. Menn blir illsinte hvis noen kvinner går etter yngre menn. Da får de høre at de har lav markedsverdi, at menn biologisk bare tenner på 16 åringer etc. Sånn er det med den saken. Ja ass, og så har du den veike gjengen, som tror de ikke tilkjennegir sitt syn ved å si "DET ER BIOLOGISK NATURLIG AT ELDRE MENN OG YNGRE KVINNER ER SAMMEN DET ER BIOLOGISK DET ER BIOLOGISK OG LOGISK KVINNER LIKER ELDRE MENN DE BRYR SEG IKKE OM UTSEENDE ELLER DET VISUELLE HOS MENN DET ER FAKTA OG IKKE IDEOLOGI OG JEG HAR INGEN INTERESSE I DENNE SAKEN DET HAR INGENTING Å GJØRE MED AT JEG ER MANN AT JEG SIER DETTE JEG ER VELDIG RASJONELL!!". Og eldre kvinner som kjører argumentet om at kvinner blomstrer senere seksuelt og at de derfor passer bedre med yngre menn. Men HEY - pendelen svinger tross alt, så i tidsåndens navn slår jeg et slag for den siste. Anonymkode: d288c...4fa 1
knooters Skrevet 25. mai 2023 #12 Skrevet 25. mai 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Om dette fortsetter, vil det da bli etablert et nytt uttrykk for kvinner som "gammel gris" har vært for menn? Anonymkode: d093c...2bd Jeg oppfatter "gris" som kjønnsnøytralt, selv om det som regel er brukt på menn. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #13 Skrevet 25. mai 2023 At voksne liker unge er tabu generelt uansett kjønn fordi det er umoralsk og uetisk. Men fem eller ti år yngre når begge er voksne (30++)er da ikke tabu for noen kjønn Anonymkode: 2066b...158 3
knooters Skrevet 25. mai 2023 #14 Skrevet 25. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke mental modning verken kvinner eller menn går etter når det gjelder sex. Har man en generell forkjærlighet for de yngre og tenner på dem mer eller mindre som gruppe, mens de jevnaldrende er uinteressante (uansett modningsnivå) er det ren biologi. De to siste avsnittene dine er jo selvsagte. Det har ikke noe med tabu å gjøre, og lite med kjønn. Anonymkode: 3e399...ea9 Det er turnoff å ligge med folk man ikke klikker med i det hele tatt. Du skal jo som regel snakke med dem før klærne ramler av. Skal du kjøre et slikt argument, blir heller ikke alder noe vesentlig, fordi det "bare er sex" og da holder det å ha riktig sett genitalia. Jevnaldrende er, for de aller, aller fleste, mer enn godt nok. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #15 Skrevet 25. mai 2023 En gammel gris er en gammel gris... uavhengig av kjønn etter min mening! 🤷♂️ Anonymkode: 03be9...285 5 1
Nowayback Skrevet 25. mai 2023 #17 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): At voksne liker unge er tabu generelt uansett kjønn fordi det er umoralsk og uetisk. Men fem eller ti år yngre når begge er voksne (30++)er da ikke tabu for noen kjønn Anonymkode: 2066b...158 Jeg er 37 og føler det er tabu hvis jeg hadde hatt sex med ei på 55-60 (som er noe jeg tenner på). Men 5-10 år tror jeg de færreste reagerer på. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det tabu at kvinner liker/går etter yngre menn, rent seksuelt? Anonymkode: de2f9...594 Tabu ved store aldersforskjeller som 15-20 år og eldre, kanskje? Men seksuelt sett, er det veldig, veldig spennende🙂 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mai 2023 #18 Skrevet 25. mai 2023 Sphere skrev (4 timer siden): Samme her. Det var kanskje mer av slik tidligere. Nå er det mannfolka som får høre de er gamle griser, mens kvinnfolka blir heiet frem. Personlig kunne jeg ikke brydd meg. Folk får gjøre helt som de selv vil. Men dritafulle 40-åringer som vil ha deg med hjem når du selv er 18 er som oftest dritkleint. Mest av alt for oss 18-åringer selv. Her er det dritafulle 18 åringer, unge gutter som vil dra oss kvinnene med hjem for sex. Går ikke an å gå ut på byen uten å bli overmannet av ekstremt mange unge gutter. Så tydeligvis har vi forskjellige erfaringer 😂
Cuckold Skrevet 25. mai 2023 #19 Skrevet 25. mai 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Er det tabu at kvinner liker/går etter yngre menn, rent seksuelt? Anonymkode: de2f9...594 Tror som andre har vært inne på at det i dag er mer fordømmelse av menn som går etter yngre kvinner enn av kvinner som går etter yngre menn. Kvinner som ligger med yngre menn er «tøffe og frigjorte», menn i samme situasjon er ekle griser. Selv har jeg liten sans for denne harmen over andres «gale» valg, og siden jeg i tillegg tenner på at min kvinne følger sine lyster og har sex med akkurat de menn eller kvinner hun måtte finne tiltrekkende, er jeg også åpen for muligheten av at min kommende kjæreste kan like yngre menn. Om hun gjør det er det noe jeg kan både respektere og like, om hun liker helt andre kategorier menn er det også helt greit, det er min kjærestes uhemmede seksuelle preferanse for menn jeg finner pirrende å se utfolde seg. Uavhengig av min generelle avsmak for folk som på død og liv skal blande seg i hva andre gjør med livet sitt og uavhengig av min cuckold-fetisj der jeg tennes av at min kvinne følger sine lyster uten skam - også om hun har sans for yngre menn, skal det legges til at jeg har sett litt for mye kvinnelig dobbeltmoral gjennom livet, og jeg tror det har vaksinert meg mot å fordømme kvinner som velger «feil». Som ung mann opplevde jeg gang på gang at kvinner jeg var interessert i ble sammen med menn som var fem, ti eller hele femten år eldre, når jeg selv kom i en alder da jeg begynte å oppleve fordelene av unge kvinners sans for menn i årskullene over dem, hadde kvinnene på min alder ombestemt seg og man hørte nå masse høylytt fordømmelse av forhold med mer enn fem års aldersforskjell - jeg hørte aldri noe om dette i perioden da jeg selv som ung mann opplevde baksiden av kvinners preferanse for menn som er noen år eldre. Det kunne ikke falle meg inn å gå disse sure kvinnene i næringen og bli en som bryr seg og fordømmer andres preferanser og livsvalg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #20 Skrevet 25. mai 2023 Ikke tabu. Men like ekkelt som at godt voksne menn legger seg etter unge kvinner. Anonymkode: 4f350...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå