AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Som overskriften sier: Hva er den beste runken/sugejobben en kvinne kan gi deg? Veit at menn er forskjellige, men gi oss en skikkelig runkeleksjon, så vi kan gi våre menn den beste opplevelsen! Er det digg å bli slikket/sugd på hodet mens man runker? Kun suging eller kombinert med runk? Fyr løs! Å ja, jeg luer oppriktig! Min mann virker tilfreds med det jeg gjør, men føler meg alltid litt usikker likevel og ønsker å gi han den beste opplevelsen. Hva er de største "feilene" vi kvinner gjør? K38 Anonymkode: 999e1...cf7 1
Gjest Paramount Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 (endret) Største feilen med hendene er å klemme hardt rundt penis. Største feilen med munnen er å berøre med tennene. Unngås disse to feilene går det stort sett bra. Vis at du liker det du gjør, at du elsker å tvinge mannen til å komme for deg. Gjør det med litt innlevelse, vær grådig og horete. Ha litt øyekontakt av og til. Legg inn noen små pauser for å få tilbake følsomheten der du holder på, dvs bytt steder du stimulerer. Suging på penishodet er deilig, slikk rundt kransen, stikk tungespissen ned i åpningen på tuppen, kjæl med ballene, sleik ballene, sug på ballene, kna med forsiktige fingre. Vis at du har kontrollen, at du leker med han, erter han. Vær en skikkelig vamp (med humor og lekenhet). Og ta gjerne på deg selv av og til mens du holder på, stikk en finger inn og la han smake på den. Det vil klikke for han fullstendig.. Ps: kan også utvide området du stimulerer, stryke lett over magen hans, nedover lårene, klype litt i rumpeballene og ta tak i hoftene når du gaper over så mye du klarer av kuken. Du kan la han runke litt selv også mens du slikker ballene hans... så ser du også hvordan han gjør det, på nært hold.. Endret 25. mai 2023 av Paramount
feliek54 Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Som overskriften sier: Hva er den beste runken/sugejobben en kvinne kan gi deg? Veit at menn er forskjellige, men gi oss en skikkelig runkeleksjon, så vi kan gi våre menn den beste opplevelsen! Er det digg å bli slikket/sugd på hodet mens man runker? Kun suging eller kombinert med runk? Fyr løs! Å ja, jeg luer oppriktig! Min mann virker tilfreds med det jeg gjør, men føler meg alltid litt usikker likevel og ønsker å gi han den beste opplevelsen. Hva er de største "feilene" vi kvinner gjør? K38 Anonymkode: 999e1...cf7 passe hardt klem rund kuken og ikke for hard. om du skal suge tuppen så bare med tunge og lepper. Om du ikke gjøre det fort men holder på lenge så blir orgasmen sterkere
911 Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Paramount skrev (10 timer siden): Største feilen med hendene er å klemme hardt rundt penis. Største feilen med munnen er å berøre med tennene. Unngås disse to feilene går det stort sett bra. Vis at du liker det du gjør, at du elsker å tvinge mannen til å komme for deg. Gjør det med litt innlevelse, vær grådig og horete. Ha litt øyekontakt av og til. Legg inn noen små pauser for å få tilbake følsomheten der du holder på, dvs bytt steder du stimulerer. Suging på penishodet er deilig, slikk rundt kransen, stikk tungespissen ned i åpningen på tuppen, kjæl med ballene, sleik ballene, sug på ballene, kna med forsiktige fingre. Vis at du har kontrollen, at du leker med han, erter han. Vær en skikkelig vamp (med humor og lekenhet). Og ta gjerne på deg selv av og til mens du holder på, stikk en finger inn og la han smake på den. Det vil klikke for han fullstendig.. Ps: kan også utvide området du stimulerer, stryke lett over magen hans, nedover lårene, klype litt i rumpeballene og ta tak i hoftene når du gaper over så mye du klarer av kuken. Du kan la han runke litt selv også mens du slikker ballene hans... så ser du også hvordan han gjør det, på nært hold.. 😍👏 Helt enig i det Paramount skriver. Ikke klem for hardt, Sug og runk sakte (gjerne samtidig) og med innlevelse. Vis at du nyter det.
Enmanelskeråhate Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 Runking ordner jeg selv, aldri sett poenget med at en dame skal gjøre det, en god bj derimot er alltid velkomment
Mann1977 Skrevet 25. mai 2023 #7 Skrevet 25. mai 2023 En god 69 der du er øverst er veldig bra, da får dere felles nytelse.......
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 Jeg kan like mye slags behandling, men foretrekker med glidemiddel, slik at hånda kan gli over penishodet, og det ikke er problemer med at hun trekker forhuden for langt tilbake etc. Glidemiddel er i det hele tatt fantastisk, også ved fingring, og lek med klitoris. Anonymkode: e91eb...39a 1
Winner Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 Nesten for godt når hun runker meg med glidemiddel i handen etter å ha smurt seg selv. Glatt og stramt med myk damehånd
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #10 Skrevet 26. mai 2023 Winner skrev (1 time siden): Nesten for godt når hun runker meg med glidemiddel i handen etter å ha smurt seg selv. Glatt og stramt med myk damehånd "nesten" er jo veldig bra. Jeg har såpass lite følelse i penis, at det blir mer som kroppsmassasje. Jeg kan ligge og nyte i timesvis. Anonymkode: e91eb...39a
Bamseklemmer Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 Jeg er ikke så kravstor.. jo mere hun knoter jo sterkere blir orgasmen. Hun bruker kanskje litt mere tid, men det er jo det som skal til for å sende strålen høyt🤭😘 Noen ganger legger jeg hånden over hendene som runker meg, for noen damer stopper litt for tidlig🙈 ok, ikke så mye pes det da.. for de fleste lærer ting uten å føle seg flau sammen med meg🥰 Riv og slit gjerne litt i pungen også.. kyss meg på brytsvortene.. og skrap meg på ryggen, hvis du synes jeg er treig med å komme. Men som regel sier jeg dette på forhånd, så da får jeg jo oppleve det❤️✔️ 1
lh45 Skrevet 28. mai 2023 #12 Skrevet 28. mai 2023 Ikke dra i snoppen, heller tvert om, runk fast inn mot roten og lett ut igjen uten å strekke skinnet. En hånd rundt pungen er også godt, og gjerne en finger med glidemiddel som masserer anus... 🥰
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #13 Skrevet 28. mai 2023 Kommuniser med den aktuelle partneren. Vi menn er forskjellige på samme måte som kvinner. Her blir det for eksempel i et par kommentarer nevnt å kjæle med ballene og kysse brystvortene. Personlig er det to ting som ikke i det hele tatt tenner meg. Selvsagt er det like viktig å si fra om det er noe man ikke føler seg komfortabel med eller som har noen "virkning". Anonymkode: 37fa6...864 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #14 Skrevet 28. mai 2023 Vær litt hardhendt, og gjerne klem litt hardt på testiklene. Anonymkode: 894ff...b8a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #15 Skrevet 28. mai 2023 Sjekk ut mssfinn på instagram, hun har festet en story som heter the twist. Testet dette på mannen og han eeeelsket det! Anonymkode: d008a...1d8
Blåjojo Skrevet 28. mai 2023 #16 Skrevet 28. mai 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Sjekk ut mssfinn på instagram, hun har festet en story som heter the twist. Testet dette på mannen og han eeeelsket det! Anonymkode: d008a...1d8 Hehe… Akkurat det der har jo jeg praktisert i flere år😅😂👌Så kan faktisk anbefale teknikken.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #17 Skrevet 28. mai 2023 Blåjojo skrev (3 minutter siden): Hehe… Akkurat det der har jo jeg praktisert i flere år😅😂👌Så kan faktisk anbefale teknikken. Ikke for hardt grep. Variasjon i rytme og teknikk. Ikke overtenk det, men gjør det du føler for å gjøre. Jeg personlig liker godt å bli slikket langt hele skaftet. Gjerne på undersiden også. Ikke for mye fokus på penishodet. Anonymkode: ffd0a...acb
Mann1977 Skrevet 28. mai 2023 #18 Skrevet 28. mai 2023 Liker å bli slikket og sugd med lepper og tungen med hånden rundt penis, sakte og litt hardt, men med følelse.... Riktignok foretrekker jeg å pule og slikke henne . Runker best selv......
Doolittle Skrevet 29. mai 2023 #19 Skrevet 29. mai 2023 Elsker at hun suger samtidig som hun runker, bruker tid på ballene med både hånd og munn, og aller helst bruker en dildo i rompa mi samtidig. Da er jeg garantert en sterk orgasme. Så lenge hun viser at hun liker å gjøre det kan hun gjøre nesten hva som helst så lenge det ikke gjør vondt. 😄
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2023 #20 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 26.5.2023 den 9.19): Jeg kan like mye slags behandling, men foretrekker med glidemiddel, slik at hånda kan gli over penishodet, og det ikke er problemer med at hun trekker forhuden for langt tilbake etc. Glidemiddel er i det hele tatt fantastisk, også ved fingring, og lek med klitoris. Anonymkode: e91eb...39a Kan ikke suge en pikk med glidemiddel. Produserer du ikke glid selv? Jeg opplever at mengden er forskjellig men at alle menn jeg har vært med får glans og precum(?) som smører penis, også spytter jeg på den om det trengs mer Anonymkode: adf42...e99
Anbefalte innlegg