AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Vi vil begge noe seriøst. Møttes 2 ganger. Vi chatter mye på snap om vi ikke møtes på 1 uke eller 2. jeg sa til han at det hadde vært fint med flere komplimenter. Da sa han: gir man for mye komplimenter, så har det ikke noe verdi lengre. Som inflasjon. Så sa jeg: åja ok. Men han begynte å gi nå flere komplimenter plutselig til meg. Jeg ga også kompliment tilbake og sa håper du liker det, så sa han: ja men ikke for mye av det gode, komplimenter er alltid greit. Utifra det jeg vet har han aldri hatt dame. Vil han unngå å vise at han bryr seg for mye om utseendet?😊 Anonymkode: 04724...3f0
candykiss Skrevet 26. mai 2023 #2 Skrevet 26. mai 2023 Ærlig talt, hvorfor tigger du etter at han skal gi deg komplimenter?? Herregud noe så needy og turn off😳 Kunne aldri falt meg inn å tigge og be en mann om noe sånt.. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #3 Skrevet 26. mai 2023 Man ber ikke om komplimenter, det blir som de som etterlyser likes og hjerter på facebook. Anonymkode: e3575...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå