Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt sur og bitter på samboeren min etter at barnet kom til verden. Jeg har fått sjokk over hvor tøft det har vært å være kvinne i alt dette og fått himla stor respekt for kvinner. Han syter og klager og føler at han har rett på mer fritid, egentid osv.

Når han tar babyen tar han enkle utveier og gidder verken bruke salver eller vaske ordentlig. Babyen settes i bilsetet og der sitter hun lenge mens han ser på tv.

Han fikk sykemelding på jobb fordi han har en betennelse etter idretten, og da er det virkelig synd på han, og han må derfor ligge til langt på dag og bidrar minimalt. Han har hatt denne betennelsen før, og han kan fint gjøre småting, men han syns ufattelig synd på seg selv.

Har også opplevd at han ønsker litt gammeldagse roller og skylder på biologi, men ikke f om han kan sikre meg ved ekteskap, men fordeling av alt 50/ 50 mp vi

Anonymkode: ae207...b14

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk historie.

Anonymkode: b8fd5...ca2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med valg av mann da.

PRAT MED SAMBOEREN DIN. Dere har vært to om å lage barn, så se til helvete å vær to om ansvaret og. 

Anonymkode: d5d83...336

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gratulerer med valg av mann da.

PRAT MED SAMBOEREN DIN. Dere har vært to om å lage barn, så se til helvete å vær to om ansvaret og. 

Anonymkode: d5d83...336

Det fungerer ikke. Han tar mye ansvar, men ikke nok. Han er ikke engasjert nok, blir mye sur på spedbarnet, syter over små helseplager når jeg nettopp har født, har hatt covid og ikke kunnet unne meg det jeg vil i lang tid. Han presterer å klage over å ikke kunne ta seg noen øl pga. tabletter, og det er snakk om 14 dager

Anonymkode: ae207...b14

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...