AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Jeg er autist, og sliter litt med sosiale koder og slikt. Det plager meg ikke så mye at folk synes jeg er rar, unntatt når jeg føler det "går ut over" andre. Som når jeg er med mannen på fest på jobben hans, ute med hans venner, etc, og jeg er redd kollegaene/vennene hans skal reagere negativt på meg, og at jeg "skjemmer ut" mannen min. Mannen min tenker ikke sånn i det hele tatt, altså, han driter i hva folk sier om han. Men JEG blir stresset over tanken på at jeg gjør/er noe "feil" så folk etterpå snakker om "Herreguuud, sååå du konen til Aune, eller.. ". Så jeg blir kjempestresset for hva jeg skal kle meg i.. Jeg vet ikke hva som er for pyntet, og hva som er for hverdagslig, og hva som bare er teit. Dette gjelder også litt på jobben. Det er omtrent ikke kvinner, så vanskelig å bare se hva de andre går med og "kopiere". Og de få som er der har en annen stil enn meg, så jeg vil uansett ikke kle meg sånn.. Hva med disse to kjolene? Er de ok på typ 40-årsdag om våren/sommeren? Er de overkill på kontoret på en vanlig tirsdag? De de sånne som kan pyntes opp og ned, og kan passe til ulike anledninger..? Anonymkode: 83bac...1d0 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er de overkill på kontoret på en vanlig tirsdag? Ja. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er de ok på typ 40-årsdag om våren/sommeren? Ja. Anonymkode: 999ee...794 2
SaltLakris Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Disse er ikke overkill på kontoret jeg jobber! Personlig ville jeg hatt flate sko til på jobb, for å gjøre dem litt mer hverdagslige. Jeg kunne fint brukt begge kjolene til begge anledningene. 6 1
Roci Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Nydelige kjoler, og jeg vil si at du kan bruke begge på kontoret på en tirsdag med sneakers og f.eks. en avslappet blazer på jobb Bedre å kle seg litt opp enn å kle seg ned. 7
jukkapalme Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Begge de kjolene kan du style både opp og ned. Hvor er den første fra? Jeg vil ha! Nydelig både kjole og farge! 😻 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 Begge var veldig fine! Likte den andre jeg, hvor er den fra? Du kan fin bruke begge i 40-årsdag! Jeg hadde følt det ble litt mye på jobben min en vanlig dag, men kjenner flere som kunne brukt dem med sneakers til på jobb. Anonymkode: 676fa...327 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #7 Skrevet 25. mai 2023 Takk for snille svar ❤️ Begge kjolene er fra bonprix.no Ja, kontor er jo ikke kontor, store forskjeller.. jobbet i en bank, og der var det flere som gikk i fine kjoler med pumps hver dag. Men de hadde gjerne litt andre typer jobber enn min, de var ikke på it-avdelingen 😛 Anonymkode: 83bac...1d0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #8 Skrevet 25. mai 2023 Kunne lett brukt de kjolene på jobb, selv om jeg vet at jeg kler meg litt penere enn snittet der jeg jobber. Det er ikke så farlig å skille seg ut. Anonymkode: 04819...0f7 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #9 Skrevet 25. mai 2023 Kunne gått i begge både på jobb og på fest 😊 Den øverste kunne jeg ha brukt på jobb året rundt og den nederste på sommeren. Anonymkode: 3adfd...39f 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #10 Skrevet 25. mai 2023 Kan bare snakke for meg selv, men jeg tenker svært lite over hva andre har på seg til forskjellige anledninger. Som nevnt over så er det bedre å "overpynte" seg enn å gå for "causual". Jeg kunne brukt begge kjolene til både jobb og bursdagsfeiring. Anonymkode: 908f9...6ca 1
FantasDick Skrevet 25. mai 2023 #11 Skrevet 25. mai 2023 Synes begge kjolene passer til begge nevnte anledninger. Men jeg er glad i å pynte meg litt. 😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå