Gå til innhold

En på trening som er interessert i meg? Lite sex hjemme gjør at jeg begynner å bli nysgjerrig på han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sexlivet mellom meg og mannen har vært dødt. Lenge. Med 2 små barn, jobb og hele pakka gikk vi bare i en vond spiral med å få "hverdagen til å gå rundt"

Jeg sa til mannen at jeg ville begynne å trene igjen og det har vært veldig godt.

Har trent der siden nyttår og jeg merker nå at det er spesielt en fyr som titter bort på meg. Vi trener ofte på samme tider, jeg alene og han enten alene eller med kompiser, har jeg merket meg. Er vel kanskje en måned siden jeg merka at han så ofte bort.

Jeg vet ikke om det er bare jeg som innbiller meg dette, eller om han faktisk er interessert. Når han trener alene, kan han f.eks velge de apparatene som er ved siden, eller nær der jeg trener. Han går ofte i singlet og jeg kan ikke la være å se tilbake da.

Problemet er at dette får meg kåt. Men ikke på mannen. Han vet ikke om det. Jeg får faktisk lyst til å flørte litt tilbake.

Han er en del år yngre, men veldig kjekk og deilig! Åhh, jeg vet ikke hva som skjer..

Anonymkode: 9c144...3cf

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor prater du ikke med mannen din om evt problemer dere måtte ha i forholdet deres istedenfor og skape ett nytt ett?

Anonymkode: 74889...2f8

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor prater du ikke med mannen din om evt problemer dere måtte ha i forholdet deres istedenfor og skape ett nytt ett?

Anonymkode: 74889...2f8

Så enig! Å forsvare sin egen manglende evne / vilje osv til å ta tak i eget liv med at "forholdet har vært dødt lenge" er det mest tafatte jeg leser.. Enhver relasjon man ønsker må det jobbes med for å få til og holde oppe, det at du vender blikket utover er det sikreste tegnet på at du er ferdig i den relasjonen du er i, det ryddigste da er å ordne opp i den først. 

• Liker 3
Skrevet

Så du vurderer altså å legge an på en fremmed flørt på treningssenteret bak ryggen til mannen du en gang sikkert lovet å være sammen med resten av livet, og ungene? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...