Baktus2024 Skrevet 25. mai 2023 #1 Del Skrevet 25. mai 2023 Dronningen av rock som har fylt fotballarenaer med publikum i en halv mannsalder er død. Takk for alt du gav oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Del Skrevet 25. mai 2023 Rip😥 Anonymkode: 2a479...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Del Skrevet 25. mai 2023 Simple the best Anonymkode: 4d7ea...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Del Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Simple the best Anonymkode: 4d7ea...58e Y...🥀 Anonymkode: 4d7ea...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Del Skrevet 25. mai 2023 Hvil i fred Tina Turner ❤️ Takk for musikken ❤️ Anonymkode: 96bdd...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #6 Del Skrevet 25. mai 2023 Jeg minnes Tina Turner som en del av min barndom, da jeg så konserter med henne på tv, design alltid danset i høyhælte sko, minikjole og stor løvemanke som hun kastet på. Bak henne stod to lekre danserinner som konstant ristet på håret mens de danset, og de var kledd i enda mindre kjoler enn Tina. Jeg syntes dette var veldig fascinerende, og husker også hun var gjestevokalist på David Bowies konserter og medBryan Adams. Rest in peace Ann Mae (Tina) ❤️ Anonymkode: 326fa...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå