Gå til innhold

Jeg har vært sammen med kjæresten i mange år selv om jeg trives best singel. Alt for å få barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og har vært med flere damer opp gjennom. Jeg vet at det aldri vil eksistere en dame jeg faktisk kan trives sammen med utover å ha selskap når jeg sitter i sofaen og ser på serier. Jeg tror et liv fylt av ff passer bedre, men så var det det med barn. Jeg vil ha barn så sterkt at jeg har lidd meg gjennom mange år i forhold. Det og økonomi er de to eneste grunnene til at jeg har kjæreste. Jeg skulle ønske det gikk an å få barn alene som mann

Anonymkode: ea63c...9ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er mann og har vært med flere damer opp gjennom. Jeg vet at det aldri vil eksistere en dame jeg faktisk kan trives sammen med utover å ha selskap når jeg sitter i sofaen og ser på serier. Jeg tror et liv fylt av ff passer bedre, men så var det det med barn. Jeg vil ha barn så sterkt at jeg har lidd meg gjennom mange år i forhold. Det og økonomi er de to eneste grunnene til at jeg har kjæreste. Jeg skulle ønske det gikk an å få barn alene som mann

Hvis målsetningen din er å få barn, hvorfor ikke finne noen som vil det samme?

Hvorfor har du lidd det gjennom forhold som ikke fører til barn?

Anonymkode: a262a...36e

• Liker 1
Skrevet

Surrogati kan du få for 700 000kr i utlandet, billigere sikkert når ukraina krigen ender. Du trenger ikke å gjøre en norsk kvinne uheldig nok til å være med deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Det finnes sikkert en flust med kvinner som vurderer å dra til Danmark for å bli gravid alene. Slike damer vil sikkert ønske en pragmatisk partner velkommen for å få et barn sammen før man skiller lag og oppdrar barnet 50/50.

Anonymkode: e53b4...48b

AnonymBruker
Skrevet
Vikingdigin skrev (44 minutter siden):

Surrogati kan du få for 700 000kr i utlandet, billigere sikkert når ukraina krigen ender. Du trenger ikke å gjøre en norsk kvinne uheldig nok til å være med deg.

Det er ganske spesielt at det er såpass ulike regler mellom kjønnene. Vi skal ikke diskriminere på arbeidsplasser eller andre steder

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvor finner man en av de?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir ikke mye tid til å sitte i sofaen og se på serier som småbarnsfar.......

Anonymkode: dbbe2...f6f

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ganske spesielt at det er såpass ulike regler mellom kjønnene. Vi skal ikke diskriminere på arbeidsplasser eller andre steder

Surrogati i utlandet, med donerte egg, koster det samme uansett om du er mann eller kvinne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du trives best uten partner, hvorfor ønsker du deg barn - de vil jo være der hele tiden. 

Anonymkode: 64014...d32

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo ikke noe diskriminering. Hvis du finner en mann som kan bære frem barn for deg og han krever 700 000 kroner, så blir det helt likt :)

Anonymkode: e53b4...48b

AnonymBruker
Skrevet

Nå spør jeg bare av ren nysgjerrighet. Du sier du har lidd den gjennom årevis med forhold. Hvordan har det egentlig vært? Hva er det som har vært så vondt/ubehagelig?
Og hva med hun du er sammen med? Har hun det like vondt som deg?
Hvordan har forholdet vært? Er det noe positivt i det i det hele tatt? Hva med sex? Nærhet? Felles gleder?

Jeg dømmer ikke, for jeg vet hvor sterkt man kan kjenne på et ønske om barn. Men jeg også har tatt dårlige partner-valg fordi jeg er så redd for å aldri finne den rette, og dermed aldri få barn. Men jeg er kvinne i midten av 30-årene. En mann har mye lengre tid på seg. Hvor gammel er du?

Anonymkode: a818d...cdc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du skjønner hva det innebærer å ha barn. Å ha et liv fylt med ff og sitte i sofaen og se serier, er ikke helt forenelig som småbarnspappa. Så da passer nok livet som singel og barnløs deg mye bedre.

Anonymkode: bf2ab...f07

• Liker 1
Skrevet (endret)

Höres jo ikke akkurat u som at det er farsrollen og familielivet som er viktig her, men å spre genene dine. Kan du ikke ikke bli spermdonor eller noe? 

Det er blir ikke mye ff, Netflix og chill med småbarn, men Peppa Gris, kaos og (u)chill.

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet

Du har en kjæreste du vil kun bruke til å få barn? Håper den jenta eller kvinnen innser hva du faktisk tenker, fordi hun fortjener åpenbart ikke en sånn en partner... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får få ut fingeren og gjøre henne gravid da.

Anonymkode: 8eedf...73c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...