Gå til innhold

Dårlig i magen, men usikker på om jeg er syk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! I går og i dag har jeg vært til toalettet flere ganger med nr. 2 (hittil i dag 3 ganger), og mye og løst hver gang. Føler meg kald, slapp, vondt i magen og det begynner selvsagt å bli litt "sårt" der nede. Er dette sykdom? Usikker på om jeg burde dra hjem fra jobb eller ikke. 

Anonymkode: 4725d...611

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uavhengig om det er sykdom, når man holder på sånn så går man hjem.

Skrevet

Om det er omgangssyke eller noe du har spist er håpløst å si. Om formen din er OK nok og du tar toalettet i nærheten hadde jeg nok ikke reist hjem fra jobb. Men kanskje holdt litt avstand til andre (om mulig) i tilfelle det er noe smittsomt :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Målte temp fordi jeg mistenkte feber, men hadde til motsetning ganske lav temp, 35.4

AnonymBruker
Skrevet

Tipper det er noe du har spist. 

Anonymkode: 7ea58...5d2

AnonymBruker
Skrevet

Uansett er det beste å holde deg hjemme når du springer på do og har løs avføring. 
God bedring.

Anonymkode: c1bdf...ff4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barnehager/skoler har 48-timers regel på oppkast eller diaré. Om du ikke har medisiner med slike bivirkninger, og du ikke har spist mat som blitt oppbevart feil eller for lenge etter åpning, og du ikke sliter med diaré pga mistrivsel, så kan du være smittsom. Hør med sjefen. Er ikke sikkert at de på jobb har lyst på omgangssyke i helgen.

Anonymkode: 3b49a...b97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Barnehager/skoler har 48-timers regel på oppkast eller diaré. Om du ikke har medisiner med slike bivirkninger, og du ikke har spist mat som blitt oppbevart feil eller for lenge etter åpning, og du ikke sliter med diaré pga mistrivsel, så kan du være smittsom. Hør med sjefen. Er ikke sikkert at de på jobb har lyst på omgangssyke i helgen.

Anonymkode: 3b49a...b97

Har mensen, så er trolig derfor😅😅 burde nevnt det i hovedinnlegget. Og det er jo ikke smittsomt, men føler meg dårlig..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har mensen, så er trolig derfor😅😅 burde nevnt det i hovedinnlegget. Og det er jo ikke smittsomt, men føler meg dårlig..

Hvis du er dårlig går du hjem. Hvis termometeret målte 35,4 rektalt må du kjøpe deg et nytt termometer.

Anonymkode: dd9b4...028

Skrevet

Hold deg hjemme...om dere er omgangssyke vil du ikke drasse dette rundt til andre .pluss ikke moro å gå på do etter noen har hat diare 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Sofakona said:

Hold deg hjemme...om dere er omgangssyke vil du ikke drasse dette rundt til andre .pluss ikke moro å gå på do etter noen har hat diare 

Hun har ikke omgangssyke, hun har mensen.

Anonymkode: 73766...037

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...