løve 64 Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Nå hadde jeg faktisk behov for å skrive en annmeldelse om denne Nettbutikken.Må faktisk si at jeg ikke skjønner helt hva andre mennesker mener når de skriver anmeldelser her Jeg har selv vært medlem av hennes gruppe Secrets by Sorthe og fått mange gode tips og også selv laget innlegg og sendt inn der helt på eget initiativ.Har også handlet en del og vil vel heller si akkurat det motsatte.Levering er rask og Servicen er god.En gang har jeg vel fått feilsendt en vare og kontaktet henne og fikk tilbud om å bytte varen med en gang.Jeg sa det går fint ,jeg bestiller heller opp på nytt.Hun er da ingen maskin heller,selv om det noen ganger virker sånn.Effektiv er ordet jeg vil bruke.Det er menneskelig å gjøre en feil av og til Jeg personlig har til gode å møte et feilfritt menneske,meg selv innkludert😉Og jeg ser at kunder klager over at noen sitter igjen med stor gjeld.Vel unnskyld språket mitt nå men det er da for POKKER ikke hennes ansvar hva vi som kunder bestiller.Enhver må da selv finne ut hva man har råd til å handle Vi er da voksne damer,er vi ikke?Og jeg ser også at det klages på nupper på en dyr genser.Vel til vedkommende vil jeg vel anbefale å se hva for slags stoff genseren er laget av før den blir bestilt.De fleste vet vel at varer laget av ull kan nuppe,og spesielt under armer der plagget er utsatt for friksjon.Såpass mye har jeg strikket i ull at det vet i hvert fall jeg.Vedkommende kan 1.La være å handle en sånn vare om hun ikke liker nupper,eller 2.godta at et sånt plagg kan nuppe og eventuelt kjøpe seg en nuppefjerner.Det er noe jeg personlig har gjort da jeg elsker mine gensere fra Tif tiffy som er merket hun forhandler.Jeg har min egen formening om hvorfor det har kommet noen dårlige omtaler av henne og hennes Nettbutikk.Sjalusi er en farlig sykdom😏Det er tydelig at Janteloven lever i beste velgående i Norge fortsatt.Klare man selv ikke å oppnå suksess med det man driver med,vel så rakker vi ned på andre som faktisk klarer det Det er en skummel sykdom Nei til slutt vil jeg si,ikke vær redd for å handle i denne Nettbutikken,jeg har i hvert fall bare gode opplevelser både av henne,Nettbutikken,varene og servicen jeg har gått🥰
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Er dette et forsøk på skjult reklame for den nettbutikken (som jeg aldri har hørt om), eller? Ditt første og eneste innlegg her? Anonymkode: e6c30...20a 10
løve 64 Skrevet 25. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er dette et forsøk på skjult reklame for den nettbutikken (som jeg aldri har hørt om), eller? Ditt første og eneste innlegg her? Anonymkode: e6c30...20a Nei,bare et svar på mye sverting av en Nettbutikk jeg selv er meget fornøyd med
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Hva i alle dager har dette i denne tråden å gjøre? Det finnes en gen tråd om bedriften der du kan skrive. Søk den opp. Anonymkode: 64c38...902 8
løve 64 Skrevet 25. mai 2023 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva i alle dager har dette i denne tråden å gjøre? Det finnes en gen tråd om bedriften der du kan skrive. Søk den opp. Anonymkode: 64c38...902 Sorry for at jeg er ny bruker og ikke kan dette enda,hvor søker jeg opp om den bedriften da.For vet jo at det foregår en svertekampanje om denne nettbutikken som jeg syns er uberettiget!
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #7 Skrevet 25. mai 2023 løve 64 skrev (6 minutter siden): Sorry for at jeg er ny bruker og ikke kan dette enda,hvor søker jeg opp om den bedriften da.For vet jo at det foregår en svertekampanje om denne nettbutikken som jeg syns er uberettiget! Mener den ligger på Rampelys, undergruppe M- Å. Anonymkode: 64c38...902
løve 64 Skrevet 25. mai 2023 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mener den ligger på Rampelys, undergruppe M- Å. Anonymkode: 64c38...902 Takk
Blingblingtahei Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 Tror ikke du oppnådde så mye med det der annet enn at alle nå tror du jobber for eller er hun sorthe dama selv 🥴😝 jeg har aldri handlet der altså, men sett videoer og kommentarfelt hvilket er rett og slett varsellamper i seg selv, samt hørt ryktene, så har fjernet alle hennes annonser fra fb. Så mange negative tilbakemeldinger ( unntatt på fb som blir fjernet såklart) er ikke ubegrunnet. 7
løve 64 Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #10 Skrevet 26. mai 2023 3 hours ago, Blingblingtahei said: Tror ikke du oppnådde så mye med det der annet enn at alle nå tror du jobber for eller er hun sorthe dama selv 🥴😝 jeg har aldri handlet der altså, men sett videoer og kommentarfelt hvilket er rett og slett varsellamper i seg selv, samt hørt ryktene, så har fjernet alle hennes annonser fra fb. Så mange negative tilbakemeldinger ( unntatt på fb som blir fjernet såklart) er ikke ubegrunnet. Tro hva du vil,jeg er en reel person og ikke dama selv.Men å bedømme mennesker og bedrifter etter kommentarer rundt omkring syns jeg blir for dumt.Det fins mange mennesker der ute som har mange merkelige grunner for å gjøre det de gjør.Og vi mennesker er like forskjellige som det fins mennesker så å bedømme noe etter hva andre sier syns jeg er idiotisk.Legg deg opp din egen mening om ting og ikke følg strømmen er mitt råd😉
Blingblingtahei Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 løve 64 skrev (5 timer siden): Tro hva du vil,jeg er en reel person og ikke dama selv.Men å bedømme mennesker og bedrifter etter kommentarer rundt omkring syns jeg blir for dumt.Det fins mange mennesker der ute som har mange merkelige grunner for å gjøre det de gjør.Og vi mennesker er like forskjellige som det fins mennesker så å bedømme noe etter hva andre sier syns jeg er idiotisk.Legg deg opp din egen mening om ting og ikke følg strømmen er mitt råd😉 Tja, med så mange negative tilbakemelding så velger jeg heller å legge pengene mine andre steder, hvilket er mitt valg og overhode ikke handler om å følge strømmen, men å være litt bevisst ☺️ 4
løve 64 Skrevet 27. mai 2023 Forfatter #13 Skrevet 27. mai 2023 15 hours ago, Capazitet said: Reklame? Er det tillatt? Det vet jeg ikke,men er det tillatt å svartmale og rakke så mye ned på en bedrift?🤔Mitt innlegg er bare et forsøk på å svare på all negativ omtale,men jeg skjønner jo nå at jeg har skrevet det på feil sted og ikke inne på stedet hvor all nedrakkinga foregår
Hildejaaa Skrevet 24. mai 2024 #14 Skrevet 24. mai 2024 Sorthe gjør seg rik på de som er villig til å kjøpe varer vesentlig dyrere enn de fleste andre steder. Og når hun i tillegg er så opptatt av å selge klær at sminken blir gammel i kjelleren hennes sier også jeg «Hold dere unna» 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå