Gå til innhold

Andelseierskap, blir dere med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en sterk oppfordring:

Fremtiden er mørk. Ingen skal eie, kun leie. Hva kan vi gjøre for å redde oss selv? Jeg har et forslag, men det er ikke min idé, grupper over hele verden har heldigvis startet med dette:

Uavhengig av om du per dags dato eier eller leier bolig, foreslår jeg at den som er interessert blir med på en spleis. Forhåpentligvis en av Norges største spleiser noensinne!

Vi spytter inn penger, til et felles formål: Å kjøpe tomter, land, hus, you name it. 

Vi samler altså sammen det vi kan avse av penger, og spleiser på et eierskap der vi kjøper opp tomter, de få skogsområdene som er til salgs og så kan vi enten ha det som rekreasjonsområder, som dyrkningsområder til mat, som campingområder, eller sette opp hus. Det er en kjemlespleis, og hvis man f.eks. får med seg 50 000 stykker på det, og de spytter inn 3000 kr hver, er man allerede oppe i 150 000 000 kroner! Det er ikke mye for å sikre seg et sted å ha lov å oppholde seg, dyrke maten sin eller annet. Man kunne kjøpt opp mindre områder i alle kommunene. Dette måtte selvsagt foregått på en lovlig og stueren måte. 

Noen tanker? 

Anonymkode: c86e1...d27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PS, dette er ingen annonse. Det er en diskusjon.

Anonymkode: c86e1...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...