AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #1 Skrevet 25. mai 2023 Ser at Robert De Niro har blitt far igjen i en alder av 79 år. Hvordan har det seg at menn med makt og status, enten gjennom penger/formue eller er stor kjendis, drar damer? Tipper moren til den nyfødte ikke er 79 år, hehe. Dette har alltid fasinert meg. Er alle damer slik? At dere alltid blir blendet av makt, store penger og kjendiseriet? Hvis du fikk velge mellom en eldre Tom Cruise om ca 10 år og en bunnsolid ung mann som treffer alle dine preferanser du har for en mann. Denne ukjendte mannen ser veldig bra ut, har et godt hjerte, er aldri utro etc. Men han er ikke innteressert i statusjaget i samfunnet og holder en lav profil. Hvem hadde du valgt? Anonymkode: e7ec3...07c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Tror du at penger og status utelukker at de kan ha god personlighet og sjarm? I filmer har han enorm sjarm hvertfall og i intervjuer virker han veldig snill, omtenksom og morsom. Det slår deg ikke at det er de egenskapene kvinner tiltrekkes da? Anonymkode: 31472...ded 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du fikk velge mellom en eldre Tom Cruise om ca 10 år og en bunnsolid ung mann som treffer alle dine preferanser du har for en mann. Denne ukjendte mannen ser veldig bra ut, har et godt hjerte, er aldri utro etc. Men han er ikke innteressert i statusjaget i samfunnet og holder en lav profil. Hvem hadde du valgt? Anonymkode: e7ec3...07c Tom Cruise er ikke min type, han har rykte på seg for å være kontrollerende mot kjærestene sine og scientologitilhenger. Jeg hadde valgt den ukjente mannen om han var jevnaldrende som meg, ikke mye yngre, jeg hadde ikke orket å leve et liv i rampelys, men bare hvis han lærte seg å skrive riktig norsk først. En voksen mann som ikke kan skrive er turnoff. Anonymkode: 31472...ded 5
cassio Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er alle damer slik? Anonymkode: e7ec3...07c Er alle menn lik deg? Eller tror du vi kan være bittelitt forskjellige? 7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Akkurat slike menn som de Niro er forståelig at får barn i høy alder. Én ting er at han har penger, men han virker både sjarmerende og energisk. Jeg har møtt enkelte vanlige 70-80-åringer som han. Tom Cruice begynner å se ut som ei bløtkake i fjeset og virker som han har en teit personlighet. Eksene hater ham. Så ville aldri datet ham. Bunnsolide unge menn som prater sånn om seg selv mangler som regel erfaring og har noe skarpe kanter i sin personlighet. Vil heller ikke date noen som synes det er teit å kjenne til kjendiser, ikke vil dama skal bruke sosiale medier etc. Anonymkode: 00e03...892 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 Jeg har aldri latt meg blende av penger, og samme med kjendisstatus. Å være kjendis, eller ferde i slike miljøer, virker som mareritt for min del. Også som partner til kjendis blir livet hengt ut i media. Neitakk! Å være økonomisk underdog i et forhold frister heller ikke. Jeg er stolt, og ville bygge livet selv. Sammen med partner gjerne, som jeg har gjort, men menn som flagget penger og trodde det fristet ble gjerne dumpet på første date. Men noen synes jo slikt er stas. Vi kvinner er ulike. Anonymkode: 489c0...29f 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 Løsningen er enkel ..... Ung hingst i senga, gamlingen betaler 😜 Anonymkode: df377...aab 1
Daria Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 Mens alle de eldre mennene som er sammen med unge kvinner velger dem kun på grunn av deres blendende personlighet... Det er mange andre grunner enn kjærlighet til at folk finner sammen, sånn har det alltid vært. Akkurat Tom Cruise ville jeg ikke tatt i med ildtang om jeg fikk betalt for det, men som 40+ er jeg heller ikke så interessert i en ung hingst, bunnsolid eller ikke - heller en mann som er 10 år eldre enn 10 år yngre, uten at det trenger å handle om hverken penger eller makt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #9 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 7.04): Ser at Robert De Niro har blitt far igjen i en alder av 79 år. Hvordan har det seg at menn med makt og status, enten gjennom penger/formue eller er stor kjendis, drar damer? Tipper moren til den nyfødte ikke er 79 år, hehe. Dette har alltid fasinert meg. Er alle damer slik? At dere alltid blir blendet av makt, store penger og kjendiseriet? Hvis du fikk velge mellom en eldre Tom Cruise om ca 10 år og en bunnsolid ung mann som treffer alle dine preferanser du har for en mann. Denne ukjendte mannen ser veldig bra ut, har et godt hjerte, er aldri utro etc. Men han er ikke innteressert i statusjaget i samfunnet og holder en lav profil. Hvem hadde du valgt? Anonymkode: e7ec3...07c Tiltrekkes av menn med makt og penger, fordi jeg selv har det samme. Like barn leker best. Alder er ikke viktig. Kunne aldri datet nedover Anonymkode: 7d9b6...5ec
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #10 Skrevet 26. mai 2023 TS er en ung "hingst", aka incel Anonymkode: f1e65...c09 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #11 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 7.04): Er alle damer slik? At dere alltid blir blendet av makt, store penger og kjendiseriet? Hvis du fikk velge mellom en eldre Tom Cruise om ca 10 år og .......... Hvem hadde du valgt? Anonymkode: e7ec3...07c Tom Cruise er en dritt! Seriøst altså! Jeg hadde ikke valgt om han var den siste mannen på jorden. Personlig tror jeg at flere menn er tiltrukket av han enn kvinner. Selvsagt er ikke ALLE damer like. Akkurat som du vil si 'ikke alle menn' hvis man sier at menn er voldtektsmenn. Der er noen kvinner som tiltrekkes veldig av eldre menn med penger og status, andre kvinner kunne ikke brydd seg mindre. For min del, så styrer jeg unna menn med penger og makt. Jeg finner det ikke tiltrekkende i det hele tatt. Anonymkode: 3c7fe...4c6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #12 Skrevet 26. mai 2023 Noen tenker selfølgelig bare penger, sånn kan både damer og menn være. Jeg kunne ikke tenkt meg å blitt ilag med noen som har evig mye penger eller er i rampelyset. Likevel syns jeg det er mange av de kjente eldre mennene som er ganske pene og som har sjarm selv om de er kjempe mye eldre enn meg. Feks dolph lundgren, George clooney, Ken watanbe, pierce brosnan, timothy Murphy osv osv Anonymkode: dd2e4...b9a
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #13 Skrevet 26. mai 2023 At en mann er eldre og rik utelukker ikke at det er kjærlighet. Jeg ville selvsagt valgt den mannen jeg var mest kompatibel med, alder og penger er uviktig. Anonymkode: 203c4...33b
lillevill Skrevet 26. mai 2023 #14 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 7.04): Ser at Robert De Niro har blitt far igjen i en alder av 79 år. Hvordan har det seg at menn med makt og status, enten gjennom penger/formue eller er stor kjendis, drar damer? Tipper moren til den nyfødte ikke er 79 år, hehe. Dette har alltid fasinert meg. Er alle damer slik? At dere alltid blir blendet av makt, store penger og kjendiseriet? Hvis du fikk velge mellom en eldre Tom Cruise om ca 10 år og en bunnsolid ung mann som treffer alle dine preferanser du har for en mann. Denne ukjendte mannen ser veldig bra ut, har et godt hjerte, er aldri utro etc. Men han er ikke innteressert i statusjaget i samfunnet og holder en lav profil. Hvem hadde du valgt? Anonymkode: e7ec3...07c Hadde ikke valgt tom cruise typen. Han er jo helt spenna gærn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå