Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mister menn interesse for hun de er sammen med fort å vil prøve noe nytt? Eller mister følelser ut av det blå, mens kvinner om de blir forelska så blir de forleksa lenge og vil kun ha han, men det er bare ikke slik for menn. Skjønner ikke

Anonymkode: e81e0...31d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er inviduelt og skjer med kvinner også 

Anonymkode: 96e5c...ac3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

If it is not a hell yes, then it's a no.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er inviduelt og skjer med kvinner også 

Anonymkode: 96e5c...ac3

Men det er typisk menn å lete etter en annen dame eller vise interesse til en annen og forlate dama på kort tid om de finner noen andre de liker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn styres av pikken sin. Derfor.

Anonymkode: fc641...619

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn har ikke ett og samme hode. Nei alle menn gjør ikke slikt. Vil nesten si at en god del menn er mer lojal til valg av livspartner enn mange kvinner er. På godt og vondt. Det fører innimellom til at menn tar dama og forhold forgitt, og da mister de gjerne henne. Mange menn elsker også sin partner høyt, og behandler henne godt.

Anonymkode: 57820...092

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg tror, og forutsetter, at ts har rett i sin påstand. Årsaken tror jeg kan være ganske kompleks. Temaet har vært berørt ifbm menns utroskap i "perfekte" forhold. Menn kan bli høye på seg selv av forelskelse, og tror verden ligger for deres føtter. Da kan de snuble utenfor parforholdet. De er altså like forelsket i partner, men klarer ikke begrense seg, må videre, må ha mer. Har de i tillegg en partner som de er 100% trygg på så ser de ikke faren som spesielt stor dersom noe går galt. Usympatisk og trist, men slik kan virkeligheten være. 

Men den viktigste årsaken er nok at kvinner mister evnen, eller har ikke viljen, til å holde mannen varm. Den første tiden trenger kvinnen bare å være kvinne for han. Trenger bare være der for han. Etter hvert trenger mannen mer, en utvikling sammen, utforskning og lek. Dersom hun blir stående ved start kan mange menn miste interessen. Et parforhold bør være en reise med partner, inn i en uutforsket erotisk verden. Da blir mannen hos henne, og leter ikke andre steder, i hvert fall ikke uten henne, eller bak hennes rygg.

Seksuell kjemi er viktig. Den seksuelle reisen er en viktig ingrediens i et parforhold. Finner du en partner med samme interesser kan reisen bli lang og spennende. Uten felles interesser og verdier, blir reisen kort.

AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (4 minutter siden):

Jeg tror, og forutsetter, at ts har rett i sin påstand. Årsaken tror jeg kan være ganske kompleks. Temaet har vært berørt ifbm menns utroskap i "perfekte" forhold. Menn kan bli høye på seg selv av forelskelse, og tror verden ligger for deres føtter. Da kan de snuble utenfor parforholdet. De er altså like forelsket i partner, men klarer ikke begrense seg, må videre, må ha mer. Har de i tillegg en partner som de er 100% trygg på så ser de ikke faren som spesielt stor dersom noe går galt. Usympatisk og trist, men slik kan virkeligheten være. 

Men den viktigste årsaken er nok at kvinner mister evnen, eller har ikke viljen, til å holde mannen varm. Den første tiden trenger kvinnen bare å være kvinne for han. Trenger bare være der for han. Etter hvert trenger mannen mer, en utvikling sammen, utforskning og lek. Dersom hun blir stående ved start kan mange menn miste interessen. Et parforhold bør være en reise med partner, inn i en uutforsket erotisk verden. Da blir mannen hos henne, og leter ikke andre steder, i hvert fall ikke uten henne, eller bak hennes rygg.

Seksuell kjemi er viktig. Den seksuelle reisen er en viktig ingrediens i et parforhold. Finner du en partner med samme interesser kan reisen bli lang og spennende. Uten felles interesser og verdier, blir reisen kort.

Du er en klok mann, tror jeg. 

Anonymkode: 64c0d...23a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men det er typisk menn å lete etter en annen dame eller vise interesse til en annen og forlate dama på kort tid om de finner noen andre de liker.

Nei, det er ikke typisk. På mine 45 år har jeg ALDRI opplevd å bli utsatt for dette.

Anonymkode: 1a92d...4f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Paramount skrev (8 minutter siden):

🤣 ok, incel.

Er enig med siste setning da. Felles interesser og verdier er viktig. Men det trenger altså ikke å være en «erotisk reise». Sex er ikke eneste limet i et forhold. 

Anonymkode: 1a92d...4f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du, ts?

Anonymkode: eaa75...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...