latterbox Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Jeg er en bifil kvinne på 32 for noen månder siden startet jeg å date en annen kvinne som jeg traff via Tinder, la oss kalle henne Ida (28 år). Vi møttes et par ganger hos meg og noen ganger hos meg. Det skjedde ikke noe særlig fysisk foruten litt kyssing på en fest. Etter å ha kjent hverandre en mnd så mistet vi kontakten. Grunnen til det var at jeg opprinnelig skulle besøke henne en kveld, men Ida trudde jeg var full. Grunnen til at hun trodde det var fordi jeg hadde mange skrivefeil (noe jeg ofte har når jeg skriver fort på tlf til vanlig også). Jeg var ute på byen men hadde ikke drukket mye hun sa «du får ikke komme hit du er for full». Hun nekta å høre på meg og la på telefon. Dagen etter sa hun at hun ikke ønsket videre kontakt. En måned etter skrev hun plutselig «hei hva skjer» hun sa aldri noe mer om hvorfor hun kuttet meg ut en periode, og det var rart at hun aldri sa noe om det. Vi møttes og så serie hos henne. Jeg oppdaget da at jeg hadde mistet interessen. Plutselig skriver hun til meg i går på onsdags kveld at hun ville møtes. Litt frem og tilbake kommunikasjon. Jeg foreslå bowling og å gå tur i skogen som aktiviteter. Hun sier at hun vil møtes hjemme hos meg eller henne og se serie. Jeg skriver noe ala «Jeg har ikke problem med å se serie alene, så si ifra når du har energi til å finne på noe». Noen timer går og hun skriver at hun ville besøkemeg/komme på besøk fordi hun vil ha sex. Har ikke svart enda. Jeg tenker litt wtf? Tror ikke jeg er intr. I å ligge med henne, men er ute etter å høre hva fan hun tenker. Vil også nevne at vi har hatt lite kontakt siste tiden. Vil gjerne spørre henne hvorfor hun spør om sex nå men vil helst snakke med henne face to face. Synspunkter? Hva bør jeg skrive til henne på melding?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Ignorer og glem det, respektløst 🔺 🏃♂️ Anonymkode: 033cd...380
latterbox Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2023 Endte med å skrive dette til henne: Hei "Ida" jeg ble litt satt ut i går kveld når du sa at du er interessert i sex. Du er ei veldig pen dame, men jeg føler ikke jeg kjenner deg godt nok. Så per nå må jeg nok si takk, men nei takk. Jeg ønsker kun sex med personer som jeg føler meg trygg på. Helt ærlig så forstår jeg ikke mye av at du kuttet meg ut en måned og så plutselig kom tilbake ut av intet. Så om det skal være noe intimitet melllm oss i fremtiden så må det nok ligge i det minste et stabilt og tygt vennskap i bunnen. Håper du forstår 🙂 Hennes svar var at hun forstår det godt. Men samtidig legger hun ikke inn noen aksjer for å bli kjent/henge så tut relasjonen blir å dø ut. Mulig like greit?
latterbox Skrevet 26. mai 2023 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 18.45): Ignorer og glem det, respektløst 🔺 🏃♂️ Anonymkode: 033cd...380 Enig at hun var respektløs, men er ikke det å ignorere litt slemt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå