Gå til innhold

Vil ikke at hun skal ha guttevenner, hva skal jeg gjøre ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ikke være kontrollerende eller noe, vil bare det beste for henne, og det er greit at hun har guttevenner, har ikke noe problem med det. Men hun har en veldig attraktiv guttebestevenn som hun ofte er hos og jeg blir så forbanna hver gang hun sier " Jeg skal henge med Liam idag" De henger sammen hele tiden nesten og kaller hverandre besties, men jeg vet han er interessert i henne, det bare virker slik. Og når jeg sier hun skal kutte han av sier hun " Du kan ikke nekte meg å ha guttevenner" . Blir så sliten av hele greia, vet bare ikke hva jeg skal gjøre eller tenke lenger.

Anonymkode: 358bf...2bb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal slå opp. :) Hun fortjener bedre.

Anonymkode: 0b22a...383

• Liker 11
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skal slå opp. :) Hun fortjener bedre.

Hvordan fortjener hun bedre ? Jeg sier jo jeg ikke er kontrollene mot henne på noen som helst måte, har du i det hele tatt lest det jeg skrev eller bare titel?

AnonymBruker
Skrevet

Du høres veldig umoden ut, og ikke klar for et seriøst forhold. Sånn holdt man på, på ungdomsskolen. 

Anonymkode: d0afd...91e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvordan fortjener hun bedre ? Jeg sier jo jeg ikke er kontrollene mot henne på noen som helst måte, har du i det hele tatt lest det jeg skrev eller bare titel?

Jeg har lest at du motsier deg selv, du sier du ikke er kontrollerende samtidig som du forsøker å kontrollere henne.

• Liker 12
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja men du prøver jo å være kontrollerende ? 

/M

Anonymkode: 2d0ec...8dd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil ikke være kontrollerende eller noe, vil bare det beste for henne, og det er greit at hun har guttevenner, har ikke noe problem med det. Men hun har en veldig attraktiv guttebestevenn som hun ofte er hos og jeg blir så forbanna hver gang hun sier " Jeg skal henge med Liam idag" De henger sammen hele tiden nesten og kaller hverandre besties, men jeg vet han er interessert i henne, det bare virker slik. Og når jeg sier hun skal kutte han av sier hun " Du kan ikke nekte meg å ha guttevenner" . Blir så sliten av hele greia, vet bare ikke hva jeg skal gjøre eller tenke lenger.

Du vil nettopp være kontrollerende. 

Godt at hun står i mot. Snart gjør hun det slutt med deg, og Liam vil fortelle henne at han så dette komme for lenge siden.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du høres veldig umoden ut, og ikke klar for et seriøst forhold. Sånn holdt man på, på ungdomsskolen. 

Anonymkode: d0afd...91e

De holder hender og klemmer hverandre når de sier hade, og han virker bare litt flørtete mot henne. Derfor vil jeg ikke at hun skal bli venn med han, jeg vet at om han fikk sjansen så hadde han ligget med henne 💯 og mer, derfor er han bare ikke en "venn" .

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja men du prøver jo å være kontrollerende ? 

/M

Fordi jeg ser at han ikke bare er en venn som hun sier, han virker flørtete og det virker bare som han liker henne mer enn venn.

AnonymBruker
Skrevet

Han vil bare ligge med henne og hun er enten for dum til å forstå det eller så liker hun oppmerksomheten. Damer er sånn. Hun kommer aldri til å forstå det basert på hva du sier og hva du føler, ditch ho istedet hvis du ikke kan akseptere det. Jeg forstår deg godt.

Anonymkode: 52851...274

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil bare ligge med henne og hun er enten for dum til å forstå det eller så liker hun oppmerksomheten. Damer er sånn. Hun kommer aldri til å forstå det basert på hva du sier og hva du føler, ditch ho istedet hvis du ikke kan akseptere det. Jeg forstår deg godt.

Takk! Endelig noen med hjerne.

• Liker 2
Skrevet

Hvis Liam forsvinner vil det bare dukke opp en annen du føler deg truet av. Hun velger å være kjæresten din. Hvis du er usikker på valget hennes, så gjør slutt ❤️

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om du starter med at du ikke vil kontrollere noen og så er alt du vil gjøre å kontrollere partner og være sjalu på andre menn som er vennen hennes så tenker jeg at du ikke fortjener hun.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun har valgt deg. Ville hun hatt Liam, så hadde hun valgt han. 

Jeg hadde og en god venn i barndommen til uti tenårene. Han var objektivt veldig pen, men jeg hadde aldri noen interrese av han som noe annet en venn. Ble stadig overrasket over at andre trodde det. Han var som en bror for meg.

Anonymkode: ab647...93d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er sju stk som er uenige, hvorfor tror du at det er den éne personen som er enig med deg som har hjerne? 

Dersom alt lukter dritt, er det på tide å dusje, liksom

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor bør han ditche henne basert på hans intensjoner? Hun har jo ingen intensjoner

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du starter med at du ikke vil kontrollere noen og så er alt du vil gjøre å kontrollere partner og være sjalu på andre menn som er vennen hennes så tenker jeg at du ikke fortjener hun.

Du hopper jo over alt jeg skrev, eller er du bare blind? Dette er åpenbart ikke bare en venn, han viser mye interesse for henne, og flørter, klemmer henne, og holder hender. Hvem venner gjør sånt ? Derfor vil jeg ikke at hun skal drive med han mer. Om han hadde holdt seg litt tilbake, ikke gjort alle disse tingene hadde jeg ikke brydd meg, han gir henne flere kallenavn også som jeg ikke liker.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du hopper jo over alt jeg skrev, eller er du bare blind? Dette er åpenbart ikke bare en venn, han viser mye interesse for henne, og flørter, klemmer henne, og holder hender. Hvem venner gjør sånt ? Derfor vil jeg ikke at hun skal drive med han mer. Om han hadde holdt seg litt tilbake, ikke gjort alle disse tingene hadde jeg ikke brydd meg, han gir henne flere kallenavn også som jeg ikke liker.

Du er en kontrollerende drittsekk. Bare innse det. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Blod skrev (1 minutt siden):

Hvorfor bør han ditche henne basert på hans intensjoner? Hun har jo ingen intensjoner

Egentlig bør han det siden han ikke fortjener hun .. 

AnonymBruker
Skrevet

Må også nevne at hun ble "venn" med han før vi ble kjent eller sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...