AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Del Skrevet 24. mai 2023 Er det for varmt å sove om natta i bilen i juli ? Hvor mange grader skal det være ute før det er for varmt ? Det er jo mørkt om natta og om morgningen er det jo ikke spesielt varmt. Eller tar jeg helt feil? Noen som har sovet i bilen her før? Anonymkode: 77b6d...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det for varmt å sove om natta i bilen i juli ? Hvor mange grader skal det være ute før det er for varmt ? Det er jo mørkt om natta og om morgningen er det jo ikke spesielt varmt. Eller tar jeg helt feil? Noen som har sovet i bilen her før? Anonymkode: 77b6d...721 Har sovet i bilen i juli flere ganger. Anbefaler deg å ha vinduet nede, med myggnetting, da får du frisk luft og slipper myggen Anonymkode: ecf2c...408 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 24. mai 2023 #3 Del Skrevet 24. mai 2023 Teslaer har Camping mode som gir perfekt temperatur og luftfuktighet for å sove. #barenevner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tempen Skrevet 24. mai 2023 #4 Del Skrevet 24. mai 2023 Sover i bilen på luftmadrass, type Exped eller lignende. Legger gjerne et pledd oppå luftmadrassen for mer sengefølelse. Vinduer på gløtt og dekker til vinduene. Du før kjøpt egne sett for å dekke til vinduer som er mørke mot innsiden. Festes med sugepropper eller lignende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 24. mai 2023 #5 Del Skrevet 24. mai 2023 Jeg har overnattet i bilen én gang. Det var i begynnelsen av august, og det var egentlig for kaldt, noe som gjorde at jeg sleit med å få sove, men da jeg våknet om morgenen var bilen kjempevarm, for sola skinte inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #6 Del Skrevet 24. mai 2023 Har bygget campervan av en VW Transporter. Lureste jeg ever har gjort. Har dieselvarmer og testet på 25 minus. Var varmt og godt inne. Anonymkode: 8a0f8...80b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #7 Del Skrevet 24. mai 2023 Lastebilsjåfører sover i bilen hele året. Om vinteren har de webasto og om sommeren er det de færreste som har parkeringsAC. Anonymkode: 95439...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #8 Del Skrevet 25. mai 2023 Tempen skrev (16 timer siden): Sover i bilen på luftmadrass, type Exped eller lignende. Legger gjerne et pledd oppå luftmadrassen for mer sengefølelse. Vinduer på gløtt og dekker til vinduene. Du før kjøpt egne sett for å dekke til vinduer som er mørke mot innsiden. Festes med sugepropper eller lignende Hvor kjøper du disse? Anonymkode: 6fee0...f98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 25. mai 2023 #9 Del Skrevet 25. mai 2023 Det er stor forskjell på om du skal sove ett sted hvor det jevnt over er 20 grader på natta, eller om det er nede i 5 grader... Og om du kan lufte eller ikke... Og om du kan parkere ett sted morgensolen ikke rekker varme opp bilen... Og hva som er ok sovetemperatur for deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 25. mai 2023 #10 Del Skrevet 25. mai 2023 Taluno skrev (4 minutter siden): Det er stor forskjell på om du skal sove ett sted hvor det jevnt over er 20 grader på natta, eller om det er nede i 5 grader... Og om du kan lufte eller ikke... Og om du kan parkere ett sted morgensolen ikke rekker varme opp bilen... Og hva som er ok sovetemperatur for deg. Tesla fikser alt dette med Camping mode. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #11 Del Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det for varmt å sove om natta i bilen i juli ? Hvor mange grader skal det være ute før det er for varmt ? Det er jo mørkt om natta og om morgningen er det jo ikke spesielt varmt. Eller tar jeg helt feil? Noen som har sovet i bilen her før? Anonymkode: 77b6d...721 Fungerer greit det, er du bekymret for varme kan du forsøke å parkere i skyggen under trær eller slkt Anonymkode: 73c2c...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #12 Del Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det for varmt å sove om natta i bilen i juli ? Hvor mange grader skal det være ute før det er for varmt ? Det er jo mørkt om natta og om morgningen er det jo ikke spesielt varmt. Eller tar jeg helt feil? Noen som har sovet i bilen her før? Anonymkode: 77b6d...721 Eg hadde vore meir redd for ryggen min enn temperaturen, for å seie det sånn! Anonymkode: 1491a...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 25. mai 2023 #13 Del Skrevet 25. mai 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: Er det for varmt å sove om natta i bilen i juli ? Hvor mange grader skal det være ute før det er for varmt ? Det er jo mørkt om natta og om morgningen er det jo ikke spesielt varmt. Eller tar jeg helt feil? Noen som har sovet i bilen her før? Anonymkode: 77b6d...721 Om du tenker å sove i bilen i Norge er jo temperaturen veldig varierende i juli, mørkt er det jo heller ikke. Så ikke forbered deg på en veldig god søvn, men et par timers hvile kan man jo få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå