Gå til innhold

Tinder pluss - Mann uten noen match

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så liten bakgrunns info, er i slutten av 30 årene over 180cm, bodd hele livet mitt i Norge, men er ikke etnisk Norsk (midtøsten mørk) nei ikke religiøs. Normal kroppsbygging (ikke feit), har ingen unger og bor i Oslo.

Tinder profil: 5-6 stk. bilder smiler og er glad i flere settinger, ordentlig profiltekst ikke needy etc.

Har sveipet høyre på ALT av bilder, fikk beskjed av Tinder at det ikke er flere i min område Oslo (valgte 160km fra mitt område Oslo)!!Tro meg har sveipet PÅ ALT, fått noe match med noe tulle profiler fra Afrika eller Thailand etc. men til stor skuffelse ingen i Norge.

Nå tenker du sikkert at jeg ser helt jævlig ut, men utifra det jeg har hørt ser jeg bra ut godt over middels og nei jeg er ikke fra Pakistan, men fra midtøsten, men bodd hele livet i Norge siden 1 års alderen.  

Som sagt har lagt mye arbeid i å få det til å fungere, tatt mye fine bilder i ulike settinger, sveipet høyre på ALT i mange timer. Mine fingre gjør faktisk vondt etter flere timer om dagen med sveiping.

Hva foreslår dere?

Anonymkode: aff00...2df

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skrev Tinder Pluss, men det er Tinder Platinum jeg har + har kjøpt over 5x booster

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen se over profilen din? Noen venninner kanskje? Har en kompis fra Irak og han får matcher med norske damer 

Anonymkode: 5e532...dfb

AnonymBruker
Skrevet

Har du skrevet i teksten at du ikke er religiøs? Det burde du.
Jeg er veldig farget av mine utenlandske venner og ville automatisk tenkt; religiøs muslim (som gjør som foreldrene vil?)

Ikke kast bort penger på boosters. Det er needy. 

Anonymkode: ff40f...709

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kan noen se over profilen din? Noen venninner kanskje? Har en kompis fra Irak og han får matcher med norske damer 

Anonymkode: 5e532...dfb

Trådstarter her, jeg har ingen venninner :( har brukt siste 20 årene på å jobbe nesten døgnet rundt 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du skrevet i teksten at du ikke er religiøs? Det burde du.
Jeg er veldig farget av mine utenlandske venner og ville automatisk tenkt; religiøs muslim (som gjør som foreldrene vil?)

Anonymkode: ff40f...709

Det er noe av det første jeg har skrevet :) 

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Trådstarter her, jeg har ingen venninner :( har brukt siste 20 årene på å jobbe nesten døgnet rundt 

Har du ingen kvinnelige kolleger eller en mor eller søster? Du bør få noen til å se på den, for det må jo være tt eller annet som skurrer der. Kan det være noe du skriver i teksten?

Kan det være klærne dine på bildene? Hvilke omgivelser er bildene tatt i? 

Anonymkode: eaec6...624

AnonymBruker
Skrevet

Trist å si det, men min erfaring med utenlandske menn er forferdelig. Det skjer ikke at jeg en gang går gjennom bildene eller profilen…. 😞 

Synes det er leit, for det finnes garantert mange gode utenlandske menn der ute. Men når du har gått med voldsalarm og bodd på krisesenter pga en som var «velintegrert» og ikke religiøs, så gjør det noe med en… 

Og mine venninner påvirkes også av min historie så de gjør det samme 🙁 

Dropp Tinder og meld deg inn i foreninger som røde kors, turistforeningen, klatreklubb, kor, malekurs eller lignende. Der treffer du jenter på en naturlig måte og de kan bli kjent med deg uten å dømme. 

Anonymkode: 20601...6f8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver du ikke er religiøs, men det kan tenkes at foreldrene dine er det. Og at du påvirkes av de.

Men uansett, det er ikke sikkert at profilen din er så bra. Du bør få andre til å se over den. Men best av alt slett tinder og heller det kom deg ut i den fysiske verden.

Anonymkode: 6a62b...737

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å laste opp profilen din på reddit sin tinderbios gruppe, evn her. Da kan du få tilbakemeldinger på hvilke bilder du bør bytte ut og hvordan du kan forbedre profilteksten din. 

Men husk alltid at tinder er skapt for å tjene penger ikke for å matche folk. Så de vil alltid ha algoritmer som gjør at man vil fortsette å betale og betale og bli desperat etter likes og matcher. Jeg er overbevist om at appen holder igjen matcher og profilvisninger av denne grunn

Anonymkode: 4fa84...4dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd andre datingsider? Er du på jakt etter forhold eller ons? Jeg hadde aldri satt min for i Tinderverdenen hvis jeg ble singel i dag (altfor mye bruk og kast), men fant kjærligheten på en datingside for 13 år tilbake. 

Anonymkode: 9c04b...a29

AnonymBruker
Skrevet

Hva har du skrevet som profiltekst? Og hvordan er bildene dine? Jeg bryr meg f.eks. ikke noe om en mann er pen, hvilken hudfarge han har osv. Men bildene må treffe meg,og jeg liker avslappede bilder der man ser at han ikke prøver så hardt. Jeg syns proffe fotografbilder er sykt lol. Det samme med bar overkropp, masse fjellturbilder,osv. Bare selfier er også turn off. Det er også bedre med 2 bra bilder enn 6 dårlige.

Profilteksten bør også være litt morsom, kort og ikke for seriøst. En turn-off for meg er også menn som skriver hvilke type damer han er ute etter. Jeg bryr meg ikke om jeg er hans type, jeg bryr meg om han er min type, og derfor vil jeg bare få et inntrykk av hvem han er som person...

Anonymkode: 9e1e2...64d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 0.26):

Det er mulig du synes det, men det funker som fy! Men får gjerne 10-gangen med likes
Og det er jo ikke mulig å se at man har boostet, så kjører på sier jeg...

Anonymkode: 718d3...1b6

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er selvfølgelig ikke tjent med at alle sammen finner en passende livspartner via nettsidene deres.

Dersom alle sammen hadde gjort dette, så ville Tinder (og lignende nettsider) gått konkurs temmelig kjapt. Altså bortkastede penger.     

Anonymkode: 85e87...705

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sveiper høyre på alle får du dårlig score på Tinder. Lag ny bruker og ikke sveip på noen, eller sveip litt venstre, så får du bedre score og kan matche med de som liker deg

Anonymkode: 21e66...299

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

du skriver at du har lagt ned mye arbeid i profilen. Kan det hende at det ble for mye? Altfor perfekte bilder? Mange tror kanskje da at du er en fake profil som er ute etter å finne kvinner som er lettlurte omkring penger 

Anonymkode: 6bc90...a2c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

..dessuten.. som noen andre her nevnte; ikke sveip alle til høyre! Velg. Ha litt selvrespekt 

Anonymkode: 6bc90...a2c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tinder er selvfølgelig ikke tjent med at alle sammen finner en passende livspartner via nettsidene deres.

Dersom alle sammen hadde gjort dette, så ville Tinder (og lignende nettsider) gått konkurs temmelig kjapt. Altså bortkastede penger.     

Anonymkode: 85e87...705

Litt av en myte du fyrer opp under. Ingenting hadde vært bedre reklame for Tinder, enn fornøyde brukere. Kvinnene hadde også strømmet til, og der har Tinder mye å gå på. 

Anonymkode: de715...71c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Litt av en myte du fyrer opp under. Ingenting hadde vært bedre reklame for Tinder, enn fornøyde brukere. Kvinnene hadde også strømmet til, og der har Tinder mye å gå på. 

Anonymkode: de715...71c

Når det ikke funker, slik som i ts sitt tilfelle, så har han jo intet annet valg enn å fortsette å være på tinder. Hadde han fått mange matcher, gått på date og så slettet profilen sin (og dama det samme) så hadde tinder plutselig to færre brukere. Og enda verre for tinder, en mindre dame. Tinder tjener penger på at folk ikke finner seg kjæreste og fortsetter å være der. Jeg vil anta at de også plukker opp hvem som er mest desperate og melker de for det de er verdt. I desperat legger jeg da feks sveiper høyre på alle, tidlig kjøre på med boost og andre greier de tilbyr. 

Jeg vet selvfølgelig ikke, men det er jo ganske logisk. Jeg og min kjæreste bor veldig nærme hverandre og var på tinder lenge samtidig uten å få hverandre opp. Veldig merkelig for det er ikke (virker ikke å være i hvert fall) så mange single rundt her. Typisk de fleste jeg fikk opp bodde i Oslo, som er tre mil unna og helt i ytterkanten av søkefeltet jeg hadde satt. Svært få veldig nærme. Og jeg bor på en plass med masse mennesker så det burde jo være flere her.

Anonymkode: 1ab18...d94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 23.51):

Så liten bakgrunns info, er i slutten av 30 årene over 180cm, bodd hele livet mitt i Norge, men er ikke etnisk Norsk (midtøsten mørk) nei ikke religiøs. Normal kroppsbygging (ikke feit), har ingen unger og bor i Oslo.

Tinder profil: 5-6 stk. bilder smiler og er glad i flere settinger, ordentlig profiltekst ikke needy etc.

Har sveipet høyre på ALT av bilder, fikk beskjed av Tinder at det ikke er flere i min område Oslo (valgte 160km fra mitt område Oslo)!!Tro meg har sveipet PÅ ALT, fått noe match med noe tulle profiler fra Afrika eller Thailand etc. men til stor skuffelse ingen i Norge.

Nå tenker du sikkert at jeg ser helt jævlig ut, men utifra det jeg har hørt ser jeg bra ut godt over middels og nei jeg er ikke fra Pakistan, men fra midtøsten, men bodd hele livet i Norge siden 1 års alderen.  

Som sagt har lagt mye arbeid i å få det til å fungere, tatt mye fine bilder i ulike settinger, sveipet høyre på ALT i mange timer. Mine fingre gjør faktisk vondt etter flere timer om dagen med sveiping.

Hva foreslår dere?

Hvorfor skal det være negativt å være fra Pakistan ? 

Anonymkode: 05fa5...c97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...