Gå til innhold

Han gir så lite oppmerksomhet at jeg vil slå han i ballene!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har crush på en fyr og han ser aldri på noe, ikke bare meg men ingen andre heller, den enste oppmerksomheten han gir er å sitte ved siden av meg i mat pausen, da valgte han stedet selv, det er mange andre ledige plassere. Han ser ikke på folk i 1 sekund engang! Ughh også går han bare når han ønsker det like come onnnnn! Han snakker aldri med none heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre blir så irritert

Anonymkode: 2c484...6c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg vel ikke, da...? Med god grunn, ut ifra hva jeg leser i dette innlegget. 

Anonymkode: 4c71a...fbb

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han liker deg vel ikke, da...? Med god grunn, ut ifra hva jeg leser i dette innlegget. 

Med god grunn? Hva grunn er det du snakker om?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør fyren da, når han ikke snakker med noen og ikke ser på noen? Sitter med nesa i mobilen? 

Anonymkode: 764aa...293

AnonymBruker
Skrevet

Han snakker aldri med noen og han ser ikke på folk? 

Lever han? 

Er han sosialt tilbakestående? 

Hvorfor vil du ha oppmerksomhet fra denne mannen..? 

Anonymkode: 551b7...8a6

AnonymBruker
Skrevet

Æsj for et ekkelt innlegg,ts. Tror du at du eier han fordi du har lyst på ham? Så ekkelt! La han være i fred! Jeg håper denne tråden bare blir slettet.

Anonymkode: 0d820...34c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han snakker aldri med noen og han ser ikke på folk? 

Lever han? 

Er han sosialt tilbakestående? 

Hvorfor vil du ha oppmerksomhet fra denne mannen..? 

Anonymkode: 551b7...8a6

Han virker introvert ja, eneste han snakker med noen ganger er lærere og det kun hvis de snakker med han først, han sitter å tegner i timen, og når vi skal følge med på tavla ser han på tavla, deretter ned på arket og begynner å tegne igjen, i friminuttet vet ingen hvor det blir av han, og noen ganger er han bare inne i friminuttet. Om noen snakker med han i timen svarer han kort og snakker aldri først med dem, med mindre de snakker først.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj for et ekkelt innlegg,ts. Tror du at du eier han fordi du har lyst på ham? Så ekkelt! La han være i fred! Jeg håper denne tråden bare blir slettet.

Hva? Jeg plager jo ikke han på noen som helst måte, er ikke ekkel mot han heller, ignorer han når jeg er på skolen.

Skrevet

Som om det er en plikt å se på folk?? Ikke alle liker blikkontakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva gjør fyren da, når han ikke snakker med noen og ikke ser på noen? Sitter med nesa i mobilen? 

Han tegner i timen, og ser på tavla når vi skal se film på skolen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva? Jeg plager jo ikke han på noen som helst måte, er ikke ekkel mot han heller, ignorer han når jeg er på skolen.

Hvis du vil bli bedre kjent med ham, kan det kanskje være en idé å ikke ignorere fyren? Bare et forslag.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

La han være i fred.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil bli bedre kjent med ham, kan det kanskje være en idé å ikke ignorere fyren? Bare et forslag.

Han ignorerer jo oss alle, så hvorfor ikke gjøre det samme tilbake ?

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Med god grunn? Hva grunn er det du snakker om?

Du høres jo ikke så himla grei ut.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg popper noe popcorn. Noen flere som vil ha?

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke slå folk bare fordi du er forelsket i dem og vil de skal like deg. Det er tankegang fra barnehagen. 

Anonymkode: 2124a...02b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er innenfor autismespekteret? Med tanke på manglende øyekontakt etz.

Anonymkode: e4d1a...6ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan ikke slå folk bare fordi du er forelsket i dem og vil de skal like deg. Det er tankegang fra barnehagen. 

Anonymkode: 2124a...02b

Dette kan jo umulig være mange år etterpå?  Det er vel uansett få ting som får en jente like nysgjerrig, som en kald og mystisk fyr? 

Anonymkode: 8e449...269

AnonymBruker
Skrevet

Vær mot andre slik du vil andre skal være mot deg. Vil du at han skal snakke med deg, så snakker du med han, ikke ignorere han og skylde på at han ignorerte deg først. Bare start med å si hei, og så sier du hei neste gang også, så kanskje det blir mer enn hei etter noen ganger når han er litt mindre sjenert ovenfor deg. Sjenerte folk tør ihvertfall ikke å snakke med folk som ignorerer (selv om du gjør det pga at du føler at stillheten hans er ignorering). Kanskje du kan ha en prat med sosiallærer om du ikke vet hvordan du skal gå frem i slike situasjoner?

Anonymkode: 4d77f...a29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eh kom deg i terapi og på sinnemestringskurs. Helt seriøst 

Anonymkode: 60771...fc1

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...