Gå til innhold

Tar menn hensyn til om dama liker skjegg eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: de72e...2fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålene her blir dummere og dummere

Anonymkode: 0a6f1...2f3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min gjør det. Spør om jeg synes han burde stusse det.

Anonymkode: 201ec...ba3

Skrevet

Tja. Artig spørsmål. Umiddelbart tenker jeg nei. Jeg liker ikke eget utseende særlig godt uten minimum «3 dagers».

Tipper jeg ikke har barbert alt skjegget på ca 20 år. 

Samtidig har min samboer igjennom alle disse årene aldri kommentert skjegg i noen som helst retning. Det er rett og slett noe vi i løpet av 20 år aldri har snakket om.

Om hun plutselig en dag skulle kommentere at hun vil at jeg ikke skal ha noe skjegg, så er jeg usikker på hva jeg hadde gjort. Det er en del av min identitet, men samtidig er det jo bare skjegg😅

AnonymBruker
Skrevet

Min har latt skjegget gro litt lengre fordi jeg syns det stakk så fælt. Selv om jeg hele tiden har sagt at han må ha det slik han ønsker. Jeg liker skjegg, og han hadde det når vi ble kjent, så sånn sett kommer vel ikke det opp som sak noe mer enn lengden her. Han tok hintet når han så at jeg var helt rød på haka....😅

Jeg tenker dette kan sammenlignes med jenters hårlengde. De fleste menn foretrekker langt hår på jenter, og ville nok kunne reagere om man klipper seg kort. Men det er personen som har det som må bestemme tenker jeg.

Anonymkode: ad549...2c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen menn er like. Hvis det er en mann du ønsker skal ta vekk skjegget, så spør du han. Ingen her er synsk..

Anonymkode: ff155...054

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjegg for menn, kan være like intimt som kjønnshår er for kvinner. Definerer utsende og personlighet. 

Noen vil vel føye partner sine ønsker.

Anonymkode: f1695...bd5

AnonymBruker
Skrevet

Min mann veksler mellom en mengde forskjellige skjeggstiler, men har vel ikke vært glattbarbert på snart 15 år. Da så han så "uvant" ut at jeg nesten slet litt med følelsen av at jeg plutselig hadde fått en helt ny mann. Det er ikke det at han er så mye kjekkere med skjegg heller - han er kjekk uten også - det bare var utrolig uvant. Så han lot det vokse ut igjen og har hatt skjegg siden.  Hvilken stil han har på skjegget, det varierer han en god del på, og spør hva jeg liker best. 

Så ja, han tar nok definitivt hensyn til hva jeg liker.

Anonymkode: 1ac55...6c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke fordra skjegg (medmindre mannen har utseendemessige mangler han trenger åkamuflere). Mannen min kunne godt tenkt seg å ha skjegg, men er glattbarbert for å tilfredsstille mine preferanser:)

Anonymkode: 5389f...7ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greia er ar mannen min vet jeg ikke liker skjegg, jeg synes sånn 2-3 dagers skjegg er greit. Men gratis nå er at han lar det gå opptil 2 uker før han tar det, og jeg synes det er rett og slett antennende. Jeg orker ikke å se på han for skjegg  gjør meg uvel. Og trist fordi han gir faen i hva jeg syns. Det er vel er meget dårlig tegn. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Greia er ar mannen min vet jeg ikke liker skjegg, jeg synes sånn 2-3 dagers skjegg er greit. Men gratis nå er at han lar det gå opptil 2 uker før han tar det, og jeg synes det er rett og slett antennende. Jeg orker ikke å se på han for skjegg  gjør meg uvel. Og trist fordi han gir faen i hva jeg syns. Det er vel er meget dårlig tegn. TS

Ja, det er dårlig tegn. Min eks var akkurat lik før han slo opp. 

Anonymkode: 3c7c8...b13

AnonymBruker
Skrevet

Tar dama hensyn til om mannen liker kjønnshår eller ikke? Får vel som oftest som svar at "jeg skal føle meg komfortabel". Så det blir det samme. 

Anonymkode: ded7e...7b2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er dårlig tegn. Min eks var akkurat lik før han slo opp. 

At han anla sjegg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At han anla sjegg?

At han ga faen i se fin ut for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tar dama hensyn til om mannen liker kjønnshår eller ikke? Får vel som oftest som svar at "jeg skal føle meg komfortabel". Så det blir det samme. 

Jeg gjør nå d da. Føler meg uansett ufresh med masse stikkende skjegg der nede. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer til 5mm, og hadde ikke glattbarbert meg om dama ønsket det, totalt uaktuelt, en dame bør vise såppas hensyn at de lar mannen være som han ønsker 

Anonymkode: 292b8...b90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor sammenligner du kjønnshår på kvinner med skjegg på menn? Helt ulogisk. Hvis du mener at kvinner skal fjerne alt hår i underlivet, regner jeg med at du har samme regel for menn. 

Anonymkode: 5b37e...c7f

Skrevet

"Å, du er skikkelig fin"

"Åja, trives du sånn er det greit. Elsker deg uansett"

Klart at jeg foretrekker å høre det første. Så hvis det er hår i ansiktet som det skal stå på, så er jeg fleksibel. Vil kanskje slite litt hvis hun skulle være skikkelig gira på at jeg skal ha et stort viltvoksende skjegg, men ellers så er jeg åpen for det meste.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg barberer til 5mm, og hadde ikke glattbarbert meg om dama ønsket det, totalt uaktuelt, en dame bør vise såppas hensyn at de lar mannen være som han ønsker 

Anonymkode: 292b8...b90

Min eks baberte ikke til 5mm, han lot alt voksne fritt uten stell eller barberer. Han så ut som en nisse under ei bru. Vi hadde snakket om skjegg på forhånd og jeg hadde sagt at jeg ønsket enten glattbarbert, tredagers eller et FINT STELT skjegg. 

I dag har han valgt et lett skjegg som selvsagt er skikkelig fint stylet. For han bryr seg om både nye dama si og den nye jobben. Da jeg spurte om han ikke hadde tenkt å gjøre noe med det viltvoksende skjegget fikk jeg bare blankt fjes til svar. 2 uker etter bruddet var han hos barberer, og ikke en billig en heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...