AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #21 Skrevet 25. mai 2023 Sententia skrev (6 minutter siden): Elsker min Douchebag, men ikke pokker om min sønn på 8 får en 😂 dyyyyyrt! Hvor mye koster de? Anonymkode: b3129...a4d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #22 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvor mye koster de? Anonymkode: b3129...a4d Kommer an på str Anonymkode: 55288...9ff
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #23 Skrevet 25. mai 2023 Kjempefornøyd med Bergans 2go, litt større en Beckmann sine 1.kl sekker og ikke den dumme snora som ingen gidder å lukke. I tillegg er de ikkeså «barnslige», så de kan brukes lenger. Anonymkode: 751a1...5cd
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #24 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men seriøst, får ikke barna deres bestemme sekk selv? Anonymkode: 0940d...442 Min gutt har absolutt 0 formening, så ja det blir jeg som bestemmer😆 Anonymkode: eef43...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #25 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 21.53): Hvorfor skal sekkene treffe deg? Hva syns gutten din som faktisk skal ha sekken? Anonymkode: 0940d...442 Fint å sjekke ut utvalget selv først uansett, så vet vi hvor vi kan kjøpe😊 Han velger selvsagt selv, men har egentlig ikke så sterke meninger. Anonymkode: 0088d...d98
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #26 Skrevet 25. mai 2023 Sofakona skrev (12 timer siden): Litt rart..tror om en jente fikk velge ransel selv og tok en med dino eller brannbil hadde det vært ok. Men hadde en gutt valgt en mer rosa, unicorn etc hadde de nok ikke fått det. Ja, det er skikkelig trist for oss med gutter som liker farger og litt mer jenteting. "Han gåri jenteklær!" får vår sønn høre hele tiden. Han hater grønt, blått og svart. Januar2 skrev (11 timer siden): Min eldste datter valgte blå sekk med dinosaurus ved skolestart for 7 årsiden, valgte rosa i tredjeklasse min minste datter valgte rosa og vil ha rosa nå også men jeg veit om gutter som har valgt rosa og fått rosa med enhjørning, ikke no problem og som senere har valgt blå, Du skjønner vel hvorfor de senere har valgt blå? Anonymkode: 6a86d...bfc
Gjest Albbas Skrevet 25. mai 2023 #27 Skrevet 25. mai 2023 Gutten min elsker disse guttesekkene, og det gjør alle guttene i klassen også, så de går nå rundt med kliss like sekker. 😂 Prøv gjerne et annet merke ja... Jeg liker ikke den ekstreme kjønnsdelingen de driver med, men sønnen min er veldig guttegutt i stilen så han er fornøyd. Men det er upraktisk når alle har det samme.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #28 Skrevet 25. mai 2023 Treffe deg??? Herre, er vel ikke deg den skal falle i smak hos? Er det ikke barnet ditt som skal begynne på skolen og faktisk ha en senn han liker? Og tviler på at gutter på 6 år ikke finner noen av de fine/kule/bra nok. Skal sekken være estetisk fin for deg som mor, eller være god å bære (Beckmann sine gjør det best/bra i alle tester) for barnet? Her har alle barna, både gutter og jenter, stort sett Beckmann sekker. Og ikke tvil om at det var mange strålende fornøyde gutter med sekkene sine når de kom til skolen i høst. Og ekstra stas var det jo å ha samme som mange av kompisene Anonymkode: 98d7c...6bd 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #29 Skrevet 26. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 0.07): Helt enig! Gutten vår går i "jenteklær" fordi han elsker farger. Det finnes ingen alternativer! Anonymkode: 6a86d...bfc Jeg har en gutt på 10 som ofte kjøper klær i jenteavdelingen da han elsker feks rosa joggedresser. So what om de er i jenteklær-avdelingen? 🤔 Det passer jo like mye til guttekroppen. Anonymkode: 540c8...af1 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #30 Skrevet 26. mai 2023 Men du vet, TS, du slipper ungen din inn i Ark eller Norli butikk, så velger han en sekk av de som de har tilgjengelig, så er problemet løst for din del. Og om det er flere som har samme sekk, så er det bare kult i den alderen. jeg synes selv at årets jentesekker ikke er noe å skryte av. De er veldig lyse, mange av de, og de kommer jo til å bli så skitne så fort. Men, det er ikke jeg som skal velge sekk, sånn sett. Tipper hun dattera mi, som er 6, kommer til å velge den med enhjørning. Av guttesekker likte jeg denne: https://beckmann.no/barneskole/1-2-klasse/skolesekk/skolestartsett/classic-sett-dragon-race/ Anonymkode: 57578...ebf
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #31 Skrevet 26. mai 2023 Hva med denne? Green snake fraTroll. Anonymkode: 7097f...35e 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #32 Skrevet 13. juni 2023 On 5/24/2023 at 9:49 PM, AnonymBruker said: Ingen av sekkene beregnet for gutt treffer meg. Det er så harde farger og motiv. Jentesekkene er derimot veldig sukkersøte! Hvorfor har de ikke noen med litt mer nøytrale motiv/farger? Er flere enig? Tips til andre gode sekker til en 1.klassing? Anonymkode: 0088d...d98 Syntes den her er superfin, er jo ikke "guttete" eller "jentete". https://beckmann.no/outlet/1-2-klasse-tilbud/classic-22-liter-arctic/ også kan man bare droppe motivet ved å snu lomma det er på, helt genialt! Anonymkode: edeaf...b7b 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #33 Skrevet 13. juni 2023 Gutten mon elsket beckmann sekken han fikk nå. Her i byen var det større utvalg for gutt enn jente. Anonymkode: 4ce47...24e
Arkana Skrevet 13. juni 2023 #34 Skrevet 13. juni 2023 Vi kjøpte Bergans 2go til alle våre da de begynte på skolen. Veldig fornøyd med de sekkene.
Tanuki Skrevet 13. juni 2023 #35 Skrevet 13. juni 2023 On 5/25/2023 at 4:49 AM, AnonymBruker said: Ingen av sekkene beregnet for gutt treffer meg. Det er så harde farger og motiv. Jentesekkene er derimot veldig sukkersøte! Hvorfor har de ikke noen med litt mer nøytrale motiv/farger? Er flere enig? Tips til andre gode sekker til en 1.klassing? Anonymkode: 0088d...d98 Vi kjøpte en sekk fra NewBalance, har den forsatt i 3-klasse nå.
Anonym90059005 Skrevet 13. juni 2023 #36 Skrevet 13. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2023 den 10.52): Husker jeg som barn ville ha en neutral sekk og det var umulig å finne. Er jente og hatet alt jentete men ville heller ikke ha typiske guttefigurer på alt. Tragisk at det ikke har forandret seg på 35 år. Jeg endte til slutt opp med en sekk som var i alle mulige farger, men husker vi var i mange butikker før den ble funnet. Anonymkode: 9f2dc...251 På 80-tallet hadde da nesten alle de lys brune skinnsekkene, fikk jo ikke noe mer nøytralt. Skjønner ikke hva du mener. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #37 Skrevet 13. juni 2023 On 5/25/2023 at 11:52 PM, AnonymBruker said: Treffe deg??? Herre, er vel ikke deg den skal falle i smak hos? Er det ikke barnet ditt som skal begynne på skolen og faktisk ha en senn han liker? Og tviler på at gutter på 6 år ikke finner noen av de fine/kule/bra nok. Skal sekken være estetisk fin for deg som mor, eller være god å bære (Beckmann sine gjør det best/bra i alle tester) for barnet? Her har alle barna, både gutter og jenter, stort sett Beckmann sekker. Og ikke tvil om at det var mange strålende fornøyde gutter med sekkene sine når de kom til skolen i høst. Og ekstra stas var det jo å ha samme som mange av kompisene Anonymkode: 98d7c...6bd Det største problemet er jo at barna ikke har noe annet valg enn veldig jentete eller veldig guttete. Ingen av mine barn pleier å velge seg veldig kjønnsterotypiske klær/utstyr/ leker, men dersom de eneste valgene er som Beckmannsekkene, så blir det nok likevel en jentesekk på jenta og en guttesekk på gutten fordi det vil oppleves som de ikke har noe valg. Anonymkode: 71ba8...5c6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #38 Skrevet 13. juni 2023 Var en sånn plast sekk med moskus på frem til 4. klasse, etter det var det skinn sekk, og alle hadde samme skinn sekk, og alle hadde samme moskus sekk. Det var regler for sånt 😉 Anonymkode: 22d7d...996
Elsa Kristine Skrevet 13. juni 2023 #39 Skrevet 13. juni 2023 Hvis du ikke MÅ ha Beckmann, kan jeg virkelig anbefale et merke som heter Frii of Norway. Vi er såå fornøyd med sekken vi kjøpte til vår gutt i fjor. Den sitter veldig godt på ryggen og veier veldig lite. Synes de har mange fine gutte-varianter (selv om utvalget til jente (nesten) alltid er bedre)) Legger ved link til en nettbutikk som fører dette merket: Frii of Norway Skolesekker
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #40 Skrevet 13. juni 2023 5 hours ago, Elsa Kristine said: Hvis du ikke MÅ ha Beckmann, kan jeg virkelig anbefale et merke som heter Frii of Norway. Vi er såå fornøyd med sekken vi kjøpte til vår gutt i fjor. Den sitter veldig godt på ryggen og veier veldig lite. Synes de har mange fine gutte-varianter (selv om utvalget til jente (nesten) alltid er bedre)) Legger ved link til en nettbutikk som fører dette merket: Frii of Norway Skolesekker Frii er dømt for å kopiere Beckmann, og de er i mye dårligere kvalitet. Man merker det spesielt på polstringen og det korte hoftebeltet. Det er helt tydelig at de har fjernet ting for å gjøre den billigere og "lettere" som de skriver, selv om det bare er snakk om 100-200 gram eller noe🤦♀️ Anonymkode: edeaf...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå