Gå til innhold

Vasket vinduene, men de ser ikke ut!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vinduene mine ser alltid helt jævelige ut i sollys. Jeg var SÅ fornøyd da jeg vasket da det var overskyet i går. I dag? Not so much. 

Hva gjør jeg galt?

Varmt vann, et par dråper zalo, vanlig klut med vann, tørr klut for å ta det meste av vannet og til slutt glassklut. Dette var tips fra en profesjonell renholder.

Anonymkode: 9cee2...0f6

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mikrofiberklut og rent, kaldt vann. Tørk med tørr mikrofiberklut/vindusklut.

Hilsen renholder

Anonymkode: 4b1dd...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Holder gjerne å gå over med tørr klut.

Anonymkode: d99b0...419

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg leste "Venninnene mine ser alltid helt jævlige ut i sollys"

Anonymkode: ce130...fb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det holder egentlig med vann, microfiberklut og en god nal. Hemmeligheten ligger i at nalen er god. Om du bruker zalo, nylonvask eller hva du foretrekker spiller egentlig ikke så stor rolle.

Anonymkode: 006ea...395

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, jeg leste "Venninnene mine ser alltid helt jævlige ut i sollys"

Anonymkode: ce130...fb8

🤣

Anonymkode: ed139...b75

Skrevet

Jeg synes det er best med nal. Varmt vann med litt Zalo, vaske over og så gå over med nalen. Mikrofiberklut langs kantene til slutt. 

AnonymBruker
Skrevet

Nylonvask. Er en tube dere bruker bare litt i varmt vann. Vask vinduene med det og så tar du en klut med rent vann og tørker over. Etterpå pusser du vinduene med avispapir. Det er en metode som har vært brukt siden 1950 og har ikke slått feil. Vinduene blir helt blanke. 

Anonymkode: 1043c...fd7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk vannet som ligger i beholderen til tørketrommelen sammen med litt eddik og zalo. Stripene kommer av kalk i vannet, kondensert vann har ikke kalk i seg.

Anonymkode: 237a8...928

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får best resultat med nylonvask. Har man i tillegg elektrisk nal så går det superraskt, og vinduene blir helt rene uten en stripe. 

Anonymkode: a4963...8e9

AnonymBruker
Skrevet

Oppskriften er, et par dråper Zalo og en skvett salniakk, da løser alt dritten på ruta seg opp, ellers tørker og polerer du bare skitt. Så skurer du den med svamp til det skummer om det er veldig ille. Salmiakken gjør Rent

Anonymkode: 4b9db...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...