Filifjonk Skrevet 24. mai 2023 #1 Del Skrevet 24. mai 2023 Hei! Tittelen sier seg jo selv, hvem har du/dere fortalt om prøvingen?☺️ Jeg prater om det med de nærmeste venninnene mine, ellers holder vi det hemmelig. Har inntrykk av at det er vanlig å holde det helt for seg selv, men det er jo så spennnende, og artig å dele det med noen nære venner!😁 Og hva tenker dere om hvilket tidspunkt dere vil være helt åpne om graviditeten?🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Del Skrevet 24. mai 2023 Jeg var åpen fra første dag sist graviditet (ble dog gravid ved et uhell, så prøvde aldri). Angret i ettertid og nå har jeg ikke fortalt noen av vi prøver. Synes det er deilig å ha det for meg selv. Anonymkode: da2e9...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Del Skrevet 24. mai 2023 Vi er relativt åpen om det. Venner vet og en kollega av samboer vet da de jobber tett sammen og skal ha en del feltarbeid sammen. De legger feltarbeidet utenom mine fruktbare dager 😂 Jeg synes det et greit å være åpen. Hvis det tar lang tid etc., så er det fint å snakke med noen utenom. Da kan vi dele nyheten tidlig også. Jeg tenker at å dele nyheten tidlig kan være fint, selv om man mister. Det er viktig å få støtte da også. Anonymkode: e42cd...821 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Del Skrevet 24. mai 2023 Ingen egentlig! har noen venninner som veit jeg ikke går på pilla. Men at vi har prøvd i 1,5 år nå er det bare jeg og samboer som veit. Jeg vil si at det er godt at ingen veit, ettersom det her tydeligvis drøyer i tid.. Jeg synes det er mye bedre å slite i "stillhet" enn at noen skal spørre meg hver måned hvordan det går... Anonymkode: 6ee1e...e5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Del Skrevet 24. mai 2023 Mor og søster. Anonymkode: 748a7...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 24. mai 2023 #6 Del Skrevet 24. mai 2023 To venninner som tilfeldigvis har fått vite da det var naturlig i tilfeldige small talks. Ellers ingen andre enn inne på forum. Liker å holde det privat inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #7 Del Skrevet 25. mai 2023 Ingen, syntes det var nok at jeg og mannen visste. Informerte foreldre og et-par nære da første prøverør mislyktes. Men holdt dem aldri informert om akkurat hvor vi var i prosessen. Anonymkode: eee16...c00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onomato Skrevet 25. mai 2023 #8 Del Skrevet 25. mai 2023 Ingen. Men vi har vært åpne om at vi ønsker oss barn når det har kommet opp i samtaler med venner og familie, vi unngår bare å tidfeste planene. Det føles for privat å dele og vi ønsker ikke alle spørsmålene og presset som kommer med å fortelle at vi prøver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandagsunge Skrevet 25. mai 2023 #9 Del Skrevet 25. mai 2023 Foreldre og sysken, nokre tanter og kusiner, og pussig nok eit par kolleger som eg ikkje står synderleg nære. Det høyrer med til soga at eg er einsleg og dette er mi einaste moglegheit, men at eg alltid har visst at eg vil leve eit lukkeleg liv utan barn og. Akkurat det siste er vanskeleg å fatte for ein del folk, og eg vil helst halde trøystande ord på eit minimum den dagen eg eventuelt må kaste inn handklede og skaffe meg katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå