Gå til innhold

hvor kleint er dette herm tenk hvis kjæresten min finne ut av det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble sammen med en fyr for en uke siden, hadde da holdt på i tre måneder. Ble samtidig kjent med søsteren hans og dro sammen på en liten ferie hvor vi dusjet nakne sammen. Hun hadde ganske store pupper og jeg spurte om jeg kunne kjenne på dem. Hun sa ja også så spurte jeg om jeg kunne kose med dem hun sa ja, men ikke for lenge.

Nå er jeg redd for at jeg hun skal fortelle han det å tro at jeg er lesbisk noe jeg ikke er, men bare nyskjerrig. Kan det være at hun er lesbisk og?. Hvis han kommer til å vite om det, vil han slå opp?

Anonymkode: a966b...ad3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som hun er lesbisk når hun ba deg å være rask, men kanskje fordi hun prøvde å være hyggelig med kjæresten til broren sin... 

Anonymkode: cdd85...c5f

AnonymBruker
Skrevet

Cool story bro 

Anonymkode: 5b176...662

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du fortalt henne at du vil ingen skal vite det og at du var bare nyskjerrig på store bryster?. Det er stor mulighet for at hun vet det allerede og har ikke tenkt å fortelle noen om det. 

Anonymkode: 40c4b...ad9

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke hun forteller broren det, men kanskje hun hår mistanke at du liker damer? hvem vet.

Anonymkode: 85ff1...6bb

Skrevet

Litt spesielt å spørre om å kose med puppene til ei annen dame som du ikke er interessert i.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Grüner said:

Litt spesielt å spørre om å kose med puppene til ei annen dame som du ikke er interessert i.

Jeg er ikke lesbe, men har fingret ei venninne, har rotet med en del venninner og har til og tatt på pupper. Ikke interessert var jeg heller (romantisk)

Anonymkode: d50a1...330

AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂 Du får komme ut av skapet da vet du!

Anonymkode: cb23d...f6d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke lesbe, men har fingret ei venninne, har rotet med en del venninner og har til og tatt på pupper. Ikke interessert var jeg heller (romantisk)

Anonymkode: d50a1...330

Kanskje du er bi?

AnonymBruker
Skrevet

Du vet det går an å være bifil? At en kvinne er interessert i andre kvinner utelukker ikke nødvendigvis menn. 

Spesielt å spørre om å få tafse på venner i dusjen, da. 

Anonymkode: b86d7...29f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...