Gå til innhold

Babyplan

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk veldig svak positiv på 2 babyplan tester i dag tidlig. Men ser etterpå at det skal testes i urin som er 15-30 grader. Jeg tipper den jeg testet i var over det da den var helt fersk, hehe. Har det noe å si? Lurer også på hvorfor det står at man skal holde testen i 3 sek på bruksanvisning på papir og 10 sek på den som ligger på nettet. Etter 3 sek får ikke jeg teststrek en gang.. 

Skal teste igjen i morgen med Clearblue :) Er 9 dager siden eggløsning 

Anonymkode: cf058...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei. Jeg fikk veldig svak positiv på 2 babyplan tester i dag tidlig. Men ser etterpå at det skal testes i urin som er 15-30 grader. Jeg tipper den jeg testet i var over det da den var helt fersk, hehe. Har det noe å si? Lurer også på hvorfor det står at man skal holde testen i 3 sek på bruksanvisning på papir og 10 sek på den som ligger på nettet. Etter 3 sek får ikke jeg teststrek en gang.. 

Skal teste igjen i morgen med Clearblue :) Er 9 dager siden eggløsning 

Anonymkode: cf058...32c

Jeg har aldri brydd meg om temperaturgreiene og har fått positive EL-tester og graviditetstester tidlig og vanlig fra BP. Alle strimler. Det står 10 sek mener jeg men jeg har alltid i strimlene i 15 sek uten noen spesiell grunn. Alle tester jeg har vært borti sier minst 10 sek

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...