AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Del Skrevet 24. mai 2023 Hei. Jeg fikk veldig svak positiv på 2 babyplan tester i dag tidlig. Men ser etterpå at det skal testes i urin som er 15-30 grader. Jeg tipper den jeg testet i var over det da den var helt fersk, hehe. Har det noe å si? Lurer også på hvorfor det står at man skal holde testen i 3 sek på bruksanvisning på papir og 10 sek på den som ligger på nettet. Etter 3 sek får ikke jeg teststrek en gang.. Skal teste igjen i morgen med Clearblue Er 9 dager siden eggløsning Anonymkode: cf058...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 24. mai 2023 #2 Del Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Jeg fikk veldig svak positiv på 2 babyplan tester i dag tidlig. Men ser etterpå at det skal testes i urin som er 15-30 grader. Jeg tipper den jeg testet i var over det da den var helt fersk, hehe. Har det noe å si? Lurer også på hvorfor det står at man skal holde testen i 3 sek på bruksanvisning på papir og 10 sek på den som ligger på nettet. Etter 3 sek får ikke jeg teststrek en gang.. Skal teste igjen i morgen med Clearblue Er 9 dager siden eggløsning Anonymkode: cf058...32c Jeg har aldri brydd meg om temperaturgreiene og har fått positive EL-tester og graviditetstester tidlig og vanlig fra BP. Alle strimler. Det står 10 sek mener jeg men jeg har alltid i strimlene i 15 sek uten noen spesiell grunn. Alle tester jeg har vært borti sier minst 10 sek 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå