AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Handjobs er bare en bevegelse, litt opp og ned med hånden, det er egentlig ingenting homo med det, og kvinner suger til det. Kan vi normalisere handjobs mellom heteroseksuelle menn? Anonymkode: 91316...bb6 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 Det er homo å gjøre det på ANDRE menn jo? På seg selv, nei. Du er bifil Anonymkode: 99e5c...8b5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan vi normalisere handjobs mellom heteroseksuelle menn? Anonymkode: 91316...bb6 Det er normalt. Men da er man biseksuell, men kan være biseksuell selvom man er heteroFIL. Ikke skam deg for å være skeiv, veldig mange menn er det altså Anonymkode: 94d9d...ad4 3 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er normalt. Men da er man biseksuell, men kan være biseksuell selvom man er heteroFIL. Ikke skam deg for å være skeiv, veldig mange menn er det altså Anonymkode: 94d9d...ad4 Homofil/homoseksuell er teknisk sett synonymt, selv jeg registrerer at flere bruker homoseksuell først og fremst for å beskrive seksuelle aktiviteter, noe som er greit nok. Den vanligste definisjonen på ordet homofil er en person som kan bli forelsket og/eller bli seksuelt tiltrukket av noen av sitt eget kjønn. Både homofil og homoseksuell oversettes til homosexual på engelsk. Jeg vet ikke om noen andre språk hvor man skiller mellom at de to begrepene betyr henholdsvis romantisk og seksuell tiltrekning. Anonymkode: af602...e7e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 Når det gjelder tema for tråden, så hadde jeg ikke hatt noe i mot å prøve om påstanden stemmer 😁 Anonymkode: af602...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #6 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Homofil/homoseksuell er teknisk sett synonymt, selv jeg registrerer at flere bruker homoseksuell først og fremst for å beskrive seksuelle aktiviteter, noe som er greit nok. Den vanligste definisjonen på ordet homofil er en person som kan bli forelsket og/eller bli seksuelt tiltrukket av noen av sitt eget kjønn. Både homofil og homoseksuell oversettes til homosexual på engelsk. Jeg vet ikke om noen andre språk hvor man skiller mellom at de to begrepene betyr henholdsvis romantisk og seksuell tiltrekning. Anonymkode: af602...e7e Det er pga utdaterte begreper som putter folk i bås at skeive som oftest bare kaller seg skeive. For det går fint an å tenne på sex med samme kjønn uten å kunne få romantiske følelser for samme kjønn, derav homoseksuell/biseksuell og homofil/bifil. Ordet queer er mer brukt av skeive engelskspråklige enn homosexual, nettopp fordi begrepene queer og skeiv dekker alle variasjoner. Anonymkode: 94d9d...ad4 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #7 Skrevet 25. mai 2023 Jeg har ikke prøvd, men på samme måte som at lesbiske er flinkest til å tilfredsstille kvinner så er jeg overbevist om at homser er flinkest til å tilfredsstille menn. Kvinner vil aldri vite helt hvordan ting kjennes for en penis. Ikke fortvil, kvinner. En hetero mann foretrekker kvinner uansett. Anonymkode: fcc20...2fc
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #8 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Handjobs er bare en bevegelse, litt opp og ned med hånden, det er egentlig ingenting homo med det, og kvinner suger til det. Kan vi normalisere handjobs mellom heteroseksuelle menn? Anonymkode: 91316...bb6 Kan du lære meg hvordan så min mann ikke går til andre? Anonymkode: 1f5c9...266 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #10 Skrevet 25. mai 2023 Klart de er bedre. De har tross alt øvd daglig siden 11-12 års alderen. Anonymkode: 1fb39...a99 2 1
Coachshinny Skrevet 25. mai 2023 #11 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Handjobs er bare en bevegelse, litt opp og ned med hånden, det er egentlig ingenting homo med det, og kvinner suger til det. Kan vi normalisere handjobs mellom heteroseksuelle menn? Anonymkode: 91316...bb6 Ikke noe galt i det og helt normalt at menn normalt vil være flinkere og gi bedre og mer intensive orgasmer enn damer kan, siden menn kjenner menn og vet hva som gir best nytelse. Det samme med damer som gir andre damer sterkere og bedre orgasmer enn menn kan.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #12 Skrevet 25. mai 2023 Selvsagt er de det, men hvorfor vil man gjøre noe seksuelt med noen man ikke tenner på? Sikker på at mange damer gir magisk oralsex til likekjønnede, men tar heller en mann jeg har lyst på uten orgasme enn en mekanisk økt med en kvinne når som helst. Teknisk sett er man best med seg selv alene, uansett. Anonymkode: 06113...4a8
Gjest Warrior Skrevet 25. mai 2023 #13 Skrevet 25. mai 2023 Hvem som er best til det av kvinner og menn er nok individuelt og hver sin smak. Det er vanligere enn du tror med både handjobs og suging blant heterofile menn også Det er jo mye vanligere nå for tiden også å ha sex med samme og begge kjønn, som heterofil. Vi lever tross alt i 2023.
Snok1 Skrevet 25. mai 2023 #14 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Handjobs er bare en bevegelse, litt opp og ned med hånden, det er egentlig ingenting homo med det, og kvinner suger til det. Kan vi normalisere handjobs mellom heteroseksuelle menn? Anonymkode: 91316...bb6 I min erfaring er menn hverken bedre eller dårligere til handjobs, men jeg skal ikke påstå at jeg har fått det fra et representativt utvalg av hverken menn eller kvinner. At menn eksperimenterer med menn er jo allerede normalisert, så her sparker du inn åpne dører. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #15 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er normalt. Men da er man biseksuell, men kan være biseksuell selvom man er heteroFIL. Ikke skam deg for å være skeiv, veldig mange menn er det altså Anonymkode: 94d9d...ad4 Problemet er ikke at menn føler skam for å være biseksuell. Problemet er at damer i stor grad misser tiltrekning til biseksuelle menn. Anonymkode: e7346...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #16 Skrevet 25. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Handjobs er bare en bevegelse, litt opp og ned med hånden, det er egentlig ingenting homo med det, og kvinner suger til det. Kan vi normalisere handjobs mellom heteroseksuelle menn? Anonymkode: 91316...bb6 No homo. LOL Anonymkode: 755d8...34c
Cuck Skrevet 27. mai 2023 #17 Skrevet 27. mai 2023 (endret) Jeg ga en handjob til en klassekamerat for ganske så mange år siden. Mitt initiativ da jeg ble helt bergtatt av utstyret hans, en tykk, passe lang kuk og store symmetriske baller, kunne vært modell for leketøy i plast/silikon. Rakk ikke å nyte stunden spesielt lenge da han sprutet ganske fort og særdeles mye. Han ga meg en håndjobb i retur, som takk, og den varte heller ikke mange sekunder. Av alle kvinner jeg har vært sammen med er det kun en jeg vil si har hatt meget gode "handjob skills". Er ikke homo, heller ikke biseksuell eller bifil, ikke hatt noen seksuelle opplevelser med menn etter den gangen men kan, i svake øyeblikk, røre ved en annen mann og finne pirrende glede ved det, men da sammen med min kvinne. Litt morsomt var det, at jeg møtte den tidligere klassekameraten min for tre/fire år siden, på byen. Vi hadde begge drukket noe og tok en øl sammen, for gammelt vennskaps skyld og begge konkluderte med at den episoden "back in the days" var ungdommelig deilig eksperimentell og ferdighetene har vært vanskelig å finne hos kvinner i ettertid. Endret 27. mai 2023 av Cuck 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2023 #18 Skrevet 27. mai 2023 Mannfolk er best til å ronke, som kvinner garantert er best på onanering. So what?!? Anonymkode: 17299...9f6 1
Bamseklemmer Skrevet 28. mai 2023 #19 Skrevet 28. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.5.2023 den 20.18): Handjobs er bare en bevegelse, litt opp og ned med hånden, det er egentlig ingenting homo med det, og kvinner suger til det. Kan vi normalisere handjobs mellom heteroseksuelle menn? Anonymkode: 91316...bb6 Handjob er så visst ikke bare en håndbevegelse opp og ned. Bi-produkt er ikke noe for meg, jeg vil ha kvalitet fra ekte kvinner.. Og du kan ikke smelte sammen bifil med hetero TS.. Fordi heterofile menn vil ikke ha hudkontakt med bifile, og jeg spyr bare av tanken tanker. Så hetero er jeg.. Selv den mest knotete dama får meg til å sprute himmelhøyt, mest fordi jeg tenner på henne og pga av hennes manglede skills. Hjerte mitt ligger alltid i dama som prøver så godt hun kan.. hun blir aldri klandret.. hun blir hyllet for å være så elskverdig og engasjert❤️🥰 ja til hetero og bifile damer🤭 Endret 28. mai 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #20 Skrevet 28. mai 2023 Kunne ikke sett for meg å ha en annens mannehånd rundt penis. Foretrekker en liten kvinnehånd. Anonymkode: 689f3...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå