AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Elsker kjolen. Størelsen mindre prøvde jeg og ble alt for liten. Så jeg gikk for denne siden den satt så fint ellers. Men ser nå i speilet hjemme at den ser alt for posete ut spesielt i ryggen rett over der strikken i midjen sitter. Når mannen 'knep igjen' det stoffet som poset seg så ble den perfekt. Det er en kjole med tynt pentstoff ytterst og den er foret med en innerkjole. Skal brukes i morgen. Noen som har tips til hvordan jeg gjør derre uten å ødelegge det tynne stoffet? Tenkte prøve å sy inn på et vis men jeg er så dårlig på nål og tråd 😬 Anonymkode: 75743...6c3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #2 Skrevet 25. mai 2023 Du kan hacke det til med sikkerhetsnål, og så heller sy det når det ikke er krise om du ødelegger den Anonymkode: 35f09...6d9
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #3 Skrevet 25. mai 2023 Er den ermeløs? I såfall kan du se om det hjelper hvis du tar inn litt stoff på hver skulder, slik at overdelen blir litt kortere. Hvis det hjelper, kan du feste dette med noen sting i dag, og så få hjelp av noen som kan sy til å ta den inn i ryggen til neste anledning. Anonymkode: eb79c...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå