Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teslagrunderen støtter en republikansk presidentkandidat som vil ha forbud mot abort etter uke seks. Kunne dere datet en person som finansierer den kandidaten?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Musk er ikke "teslagrunder". Han kjøpte selskapet, og det er det. Når det kommer til spørsmålet ditt, så kunne jeg ha datet noen med tesla HVIS DET IKKE HADDE VÆRT FOR at folk med tesla virker å være spesielt ufordragelige. 

Anonymkode: cddfb...115

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Selv damer er turnoff om de har Tesla. Er bare noe som er off. Tror Botoxen hindrer naturlig blodstrømming til hjernen eller noe.

Men om jeg som mann kunne datet Elon Musk? Ja om han hadde villet det så. Why not. En sugar daddy som han. Hadde sikkert ikke kjæresten min hatt noe imot heller 😂

Skrevet

Hvis man skal  begynne å tenke sånn, kan man like gjerne legge seg ned og dø med det samme - alle bidrar med sitt forbruk til å finansiere ting vi på ingen måte er enige i eller egentlig kan stå for. I den sammenhengen er det å indirekte støtte en aborttilhenger (som ikke engang er for totalforbud, hvilket i praksis vil  si at han er liberal i en del miljøer) er bagatell.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest Automagisk
Skrevet
Majer skrev (8 minutter siden):

Teslagrunderen støtter en republikansk presidentkandidat som vil ha forbud mot abort etter uke seks. Kunne dere datet en person som finansierer den kandidaten?

Kunne du datet en dust som kjører VW som ble startet av Adolf Hitler?

Skrevet (endret)
Automagisk skrev (46 minutter siden):

Kunne du datet en dust som kjører VW som ble startet av Adolf Hitler?

Hitler får ikke pengene lenger så de finansierer ikke internering av fanger. Jeg tror ikke nordmenn flest hadde kjøpt VW om han fremdeles var i live og eier. 

Endret av Majer
Gjest Automagisk
Skrevet
Majer skrev (1 time siden):

Hitler får ikke pengene lenger så de finansierer ikke internering av fanger. Jeg tror ikke nordmenn flest hadde kjøpt VW om han fremdeles var i live og eier. 

La meg si det sånn at Tesla er Norges desidert mestselgende bil..Jeg tror ikke folk flest velger bil primært etter hvem man støtter eller ikke men hva man faktisk får for pengene...

Og for de som faktisk velger bil etter hvem de vil støtte er det moralsk uproblematisk å støtte Musken....de fleste alternativer når ikke Elon Musk til knærne engang i etikk og moral..!

AnonymBruker
Skrevet

Annenhver bil her er jo Tesla, så det kunne jeg absolutt. Det er den nye folkevognen her. 

Anonymkode: fee84...289

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Date med Tesla? Jaudå, var ikke verst han. Men burde hatt et skjegg til den barten.

merlin_131702294_f7b3b00c-10de-46fc-a880

Anonymkode: 43cbc...fb6

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Date med Tesla? Jaudå, var ikke verst han. Men burde hatt et skjegg til den barten.

merlin_131702294_f7b3b00c-10de-46fc-a880

Anonymkode: 43cbc...fb6

Han har blitt litt vel spinkel i det siste men 🤣😇

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bil folk kjører, er ganske langt nede på lista over hva som er viktig for meg når det gjelder å velge om jeg vil date vedkommende eller ikke. 

Anonymkode: 354d7...651

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare tullinger som kjører tesla.

Anonymkode: f0692...871

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en som kjører Tesla og kjører Tesla selv, så ser ikke på det som noen hindring akkurat.

Anonymkode: 20d41...5ed

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Majer said:

Kan vel ikke kjøre noen bilmerker hvis man skal se på hva eiere/gründere har gjort?

PS. Musk er ikke gründer av Telsa

Anonymkode: 35ca9...648

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Majer said:

Jo hadde han vært i live og eier av VAG i en alder av 135 år så tror jeg at de hadde solgt ennå mer.

PS (her også) Hitler eide ikke Volkswagen merket

Anonymkode: 35ca9...648

Skrevet
Majer skrev (8 timer siden):

Nei mannfolk med Tesla er uaktuelt😂

Skrevet

Jeg kunne ikke datet noen som velger partner basert på hva slags bil de kjører.

Ett sted må grensen gå. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (På 24.5.2023 den 18.51):

Synes du at rent drikkevann burde vært en menneskerettighet?.

Hvis ja så håper jeg at du aldri kjøper produkter som er under paraplyen til Nestle siden lederen i selskapet synes at drikkevann som en menneskerettighet er en ekstrem ide, han mener at det er en vare som har markedsverdi som alle andre matvarer og burde derfor omsettes på det åpne markedet.  

Anonymkode: 4c77d...eac

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dater ikke folk som er dårlige nok mennesker til å støtte barneslaveri eller som er dumme nok til å skulle redde jorda med lithiumbatteriene sine. 

Anonymkode: 7d7fc...5a3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke, Tesla er noe dritt som mange kjøper og trur dem redder verden.

Anonymkode: 69ddc...bb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...