Bloms Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Er det noen her som har betalt restskatten sin? Mtp at fristen er 31.mai for å ikke måtte betale renter. Det jeg lurer på er, det står et beløp på hva restskatten er. Rett under er det er beløp på renter og under der igjen en total sum. Videre står det at hvis en betaler restskatten sin inn før 31.mai, så er det beløpet uten renter en skal betale. Også har jeg lest her inne at beløp på under 100kr i restskatt blir ikke krevd inn. Kan jeg da ta beløpet uten renter minus 99kr og betale det inn, og faktisk slippe å bli krevd for resten når den tid kommer?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 Ja det kan du 🙂 Det har jeg gjort 👌 Anonymkode: 9cab2...a2b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Siden renten har økt er det mulig du må la det stå igjen 98 kr. Anonymkode: 1ffb8...17c
Bloms Skrevet 24. mai 2023 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja det kan du 🙂 Det har jeg gjort 👌 Anonymkode: 9cab2...a2b AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Siden renten har økt er det mulig du må la det stå igjen 98 kr. Anonymkode: 1ffb8...17c Flott. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå