AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Jeg har blitt sammen med eks kjæresten min, men jeg føler jeg fortsatt sitter med kjærlighetssorgen som jeg hadde da han gjorde det slutt for 2 år siden. Vi er sammen, jeg har møtt familien igjen og vi har hatt det kjempe bra, MEN så bare stenger han meg ute igjen. Ignorer meg rett og slett, ting bli usikkert og jeg vet ikke engang når vi snakkes eller møtes igjen. Jeg sitter på jobb og hjemme og gråter og savner han, føler meg alene hele tiden, og han forstår ikke hva som er problemet. For han mener ting er bra, noen ganger føles det ut som han ignorerer meg med vilje for å såre meg eller få meg på tuppa. Alt skal gå etter hans tid og ønsker. Jeg er livredd for å miste han, samtidig så føler jeg meg som en patetisk idiot som finner meg i alt. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 6fa3d...37c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har blitt sammen med eks kjæresten min, men jeg føler jeg fortsatt sitter med kjærlighetssorgen som jeg hadde da han gjorde det slutt for 2 år siden. Vi er sammen, jeg har møtt familien igjen og vi har hatt det kjempe bra, MEN så bare stenger han meg ute igjen. Ignorer meg rett og slett, ting bli usikkert og jeg vet ikke engang når vi snakkes eller møtes igjen. Jeg sitter på jobb og hjemme og gråter og savner han, føler meg alene hele tiden, og han forstår ikke hva som er problemet. For han mener ting er bra, noen ganger føles det ut som han ignorerer meg med vilje for å såre meg eller få meg på tuppa. Alt skal gå etter hans tid og ønsker. Jeg er livredd for å miste han, samtidig så føler jeg meg som en patetisk idiot som finner meg i alt. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 6fa3d...37c Ja jeg har opplevd nøyaktig det samme. Han var nettopp det, en egoistisk fyr høy på narsissisme som likte å stenge meg ute/få meg til å føle meg alene og liten. Du burde gjøre det slutt, sånn oppførsel blir aldri bedre og er avhengighetsskapende. Anonymkode: 20260...4ec 2
AnonymousBruker Skrevet 25. mai 2023 #4 Skrevet 25. mai 2023 Du gikk altså tilbake til det som egentlig ikke fungerte? Og som du IGJEN opplever? Det var ikke som kritikk, men som en sterk støtte om at jeg tror du hadde klart deg bedre alene. Fordi du er sterkere enn du tror, fordi du er så mye bedre enn den fyren der.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #5 Skrevet 25. mai 2023 Ja, og jeg kvinnet meg opp og gikk fra ham. Beste valget jeg har gjort, selv om tungt valg å ta. Bare knapt årer etterpå traff jeg min virkelig store kjærlighet, som jeg ble gift med, og fremdeles elsker vilt (og gjensidig) 20 år senere. Hadde jeg ikke tatt det tunge og vanskelige valget hadde jeg gått glipp av ham. Har man det ikke bra i et forhold er det lurest å ta konsekvensene av det og gå. En kjærlighetssorg går over. Å bli i noe vondt blir å dra ut smerten. Anonymkode: dc8d8...0e5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2023 #6 Skrevet 25. mai 2023 Ja, jeg føler det på samme måte. Jeg ser jo spillet han spille, han bare vet ikke st det er et spill. Jeg har mine regler, ting jeg må gjøre for st han skal føle deg brs. Kjærlige fine ting altså. Men jeg skal ikke få be om noe,nei. Dritt menn! For vi hektes jo på dem.... Det funker jo, for dem Anonymkode: 5218b...d1e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 Du må lære deg å sette grenser, ikke finne deg i slik oppførsel. Du vil aldri få det bra om du fortsetter sånn. Å gå tilbake til noe som ikke har fungert og tro det skal fungere nå er utrolig naivt. Du kan ikke endre andre mennesker, du kan kun endre deg selv. Om du skal få det bedre så må DU ta tak. Enten ved å si fra skikkelig til han at du ikke kan ha det sånn, eller ved å gå og finne deg en mann som behandler deg med respekt. Men du vil ikke få respekt fra andre før du behandler deg selv med respekt. Hvis det var din beste venninne eller din datter som fortalte at de ble behandlet slik, hva ville du rådet dem til? Det rådet bør du følge. Anonymkode: a78da...95b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2023 #8 Skrevet 26. mai 2023 Alle som ser på et forhold som spill, dame eller mann, ung eller gammel, er kvalme syke folk med klare psykopat-tendenser. Det er ikke noe men her, det er bare å forlate slike folk med en eneste gang. Anonymkode: 092e9...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå