AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Høy, stor, kraftig bamsemann med store hender og brede skuldre. Store, markerte underarmer som har bra med hår. Godt polstret med fett. Bra anlegg for skjeggvekst. Mørk. Høy selvtillit. Populær med mange venner. Mange andre damer vil ha han, og han har hatt sex med mange. Handy, jobber som håndverker eller anleggsarbeider, pusser opp hus. Glad i friluftsliv, ski og toppturer. Hva tror dere, er dette den mest populære komboen? Anonymkode: 9034e...168 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 JA! Men legg gjerne til blondt hår, skallet og blå øyne. Masse har rundt penis 🥰 Min drøm! Anonymkode: 663e4...992
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Er soleklart rungende JA!! Her altså. Mente blondt hår eller skallet er foretrukket, men brunere hår fuker det også. Anonymkode: 663e4...992
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 *Masse hår rundt penis, sorry skrivefeil. Anonymkode: 663e4...992
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 Kan styre meg for friluftslivinteressen, håret og populær blant venner. Tar han gjerne skallet med et par feite tatoveringer. ikke mange små, men få store som dekker armer og rygg feks. Anonymkode: 7a513...500 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #9 Skrevet 24. mai 2023 Nei. Min drømmemann er mer: normal høyde og kroppsform, hår ikke så viktig, snill, morsom, kan føre en samtale, passelig friluftsinteressert, røyker ikke og akademiker. Anonymkode: a78c2...c9e 6 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #13 Skrevet 24. mai 2023 Nei… Høy, ja, men gjerne litt mer skranglete. Greit å være litt praktisk anlagt, men du beskriver ikke noe av de viktigste tingene , at han er intelligent, interessert i mange temaer, har kunnskap om ting at han er snill og omsorgsfull at han har humor Anonymkode: 0201c...eb4 6 2
Frkego Skrevet 24. mai 2023 #14 Skrevet 24. mai 2023 Meget nærme idealet etter min mening. Endre til skallet og lys/rødhåret, legg til at han er omsorgsfull og engasjert i familien og fjern punktet om mange sexpartnere (for det har ingen betydning for hvor attraktiv noen er etter min mening og jeg vet ikke hvor mange han har hatt), så har du mannen min.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #15 Skrevet 24. mai 2023 26 minutter siden, AnonymBruker said: Høy, stor, kraftig bamsemann med store hender og brede skuldre. Store, markerte underarmer som har bra med hår. Godt polstret med fett. Bra anlegg for skjeggvekst. Mørk. Høy selvtillit. Populær med mange venner. Mange andre damer vil ha han, og han har hatt sex med mange. Handy, jobber som håndverker eller anleggsarbeider, pusser opp hus. Glad i friluftsliv, ski og toppturer. Hva tror dere, er dette den mest populære komboen? Anonymkode: 9034e...168 Ja (fordi det beskriver mannen min): Høy, stor, kraftig bamsemann med store hender og brede skuldre. Store, markerte underarmer som har bra med hår. Godt polstret med fett. Bra anlegg for skjeggvekst. Mørk. Høy selvtillit. Populær med mange venner. Nei: Mange andre damer vil ha han, og han har hatt sex med mange. Glad i friluftsliv, ski og toppturer. Verken eller: Handy, jobber som håndverker eller anleggsarbeider, pusser opp hus. Anonymkode: 53fec...795 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #16 Skrevet 24. mai 2023 Meg som svarte først. Det er ikke viktig at han har mange venner eller hvilke interesser han har. Helt uinteressant hvor mange sexpartnere han har hatt. Stort pluss for skalla, lys hud og fine øyne. Og masse kroppshår og busk rundt penis (veldig sexy). Anonymkode: 663e4...992
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #17 Skrevet 24. mai 2023 Jeg så akkurat den typen i går 😄 Vanligvis ikke det jeg går for (liker litt lavere menn), men han her hadde jeg lett tatt med meg hjem hadde han vært singel. Skikkelig viking. Hovedsaklig utstrålingen som gjorde det for min del, og smilet, og tatoveringene…😅 Det var forøvrig fetteren til Aksel Hennie, Kalle. Holdt på å le meg ihjel da Aksel poengterte at fedrene deres er tvillinger. Aksel er jo ikke den største karen (og vanligvis mer min type, ironisk nok). Anonymkode: b4be0...f14
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #18 Skrevet 24. mai 2023 Nei. Overhodet ikke. Pluss at dette individuelt. Jeg leter etter en mann man kan ha gode, dype samtaler med. Som ikke bare svarer ja eller nei. En mann med mye omsorg og empati. En som er intelligent og emosjonelt intelligent. En med karisma, sjarm og kanskje litt eksentrisk. Og viktigst - kjemi. Om han tilfeldigvis har lyst eller mørkt hår, har store eller små muskler, liker eller ikke liker å gå tur, er ikke viktig. Anonymkode: 3bdc9...edd 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #19 Skrevet 24. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Meg som svarte først. Det er ikke viktig at han har mange venner eller hvilke interesser han har. Helt uinteressant hvor mange sexpartnere han har hatt. Stort pluss for skalla, lys hud og fine øyne. Og masse kroppshår og busk rundt penis (veldig sexy). Anonymkode: 663e4...992 Han kan ha mørk hud også 😅 Jeg hadde bare drømmeprinsen i tankene. Prinsen jeg tenker på er tilfeldigvis lys. Men farge på hud og hår har ikke betydning. Anonymkode: 663e4...992
Trolltunge Skrevet 24. mai 2023 #20 Skrevet 24. mai 2023 Kan ikke si at jeg noen gang har tenkt over om menn "har bra med hår" på underarmer. Lys eller mørk har også vært uvesentlig. Handy og glad i friluftsliv kan ikke ha vært viktig for meg for å si det slik, for da hadde jeg isåfall bommet fælt. Så totalt sett nei til alt du skriver egentlig, som viktig og vesentlig, kanskje med unntak av at bra selvtillit tydeligvis har betydd noe for meg. Basert på både ekser og ektefelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå