AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #1 Skrevet 24. mai 2023 Høy, stor, kraftig bamsemann med store hender og brede skuldre. Store, markerte underarmer som har bra med hår. Godt polstret med fett. Bra anlegg for skjeggvekst. Mørk. Høy selvtillit. Populær med mange venner. Mange andre damer vil ha han, og han har hatt sex med mange. Handy, jobber som håndverker eller anleggsarbeider, pusser opp hus. Glad i friluftsliv, ski og toppturer. Hva tror dere, er dette den mest populære komboen? Anonymkode: 9034e...168 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #2 Skrevet 24. mai 2023 JA! Men legg gjerne til blondt hår, skallet og blå øyne. Masse har rundt penis 🥰 Min drøm! Anonymkode: 663e4...992
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #3 Skrevet 24. mai 2023 Er soleklart rungende JA!! Her altså. Mente blondt hår eller skallet er foretrukket, men brunere hår fuker det også. Anonymkode: 663e4...992
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #4 Skrevet 24. mai 2023 *Masse hår rundt penis, sorry skrivefeil. Anonymkode: 663e4...992
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #5 Skrevet 24. mai 2023 Kan styre meg for friluftslivinteressen, håret og populær blant venner. Tar han gjerne skallet med et par feite tatoveringer. ikke mange små, men få store som dekker armer og rygg feks. Anonymkode: 7a513...500 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #9 Skrevet 24. mai 2023 Nei. Min drømmemann er mer: normal høyde og kroppsform, hår ikke så viktig, snill, morsom, kan føre en samtale, passelig friluftsinteressert, røyker ikke og akademiker. Anonymkode: a78c2...c9e 6 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2023 #13 Skrevet 24. mai 2023 Nei… Høy, ja, men gjerne litt mer skranglete. Greit å være litt praktisk anlagt, men du beskriver ikke noe av de viktigste tingene , at han er intelligent, interessert i mange temaer, har kunnskap om ting at han er snill og omsorgsfull at han har humor Anonymkode: 0201c...eb4 6 2